بلاگ

انواع پاف سنتی

انواع پاف سنتی
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پوف یا پاف نوعی مبلمان کوچک است که می تواند در دکوراسیون منزل به سبک های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از ما از پاف، اتومان و زیرپایی، به جای یک دیگر استفاده می‌ کنیم. برای مثال از پاف‌ به عنوان میز پذیرایی، میز عسلی، زیر پایی استفاده می ‌شود. پاف موارد مصرف متفاوتی دارد. این اکسسوری های پر طرفدار رو تقریبا میشه تو هر فضایی استفاده کرد. این مبلمان زیبا و راحت کم کم از مرز عثمانی‌ها خارج شد و وارد اروپا شد. در اروپا معمولا از پاف‌ها برای بالا نگاه داشتن پا استفاده می‌ شده است. برای اولین عثمانی ها از این محصول استفاده کردند و بعد ها توسط فرانسوی ها به اسم pouf تغییر نام داد. از پوف برای نشستن، چار پایه برای استراحت پا و در برخی مواقع به عنوان میز جلو مبلی استفاده می شود. انواع پاف سنتی را در مقاله بررسی خواهیم کرد.

پاف سنتی بلوچی

کاربرد انواع پاف ستی:

پاف های سنتی طرح بلوچی به دلیل طرح و رنگ بندی های شاد این روزا بسیار مورد استقبال است. هر چند شاید بعضی از افراد این صندلی های کوچک پایه دار را به عنوان اکسسوری بشناسند. پوف تقریبا ظاهری مانند کوسن دارد، مربعی یا گرد است که در ابعاد بزرگ، ضخیم و حجیم و البته در سایز بزرگتر ساخته می شود. پاف یک نشیمن بزرگ و کم‌ ارتفاع، عموماً به شکل استوانه یا مربعی شکل که با روکش ضخیم پوشیده شده است. در صورتی که علاقه مند به ساخت انواع پاف سنتی هستید می‌ توانید. به راحتی آن را در خانه بسازید. به طور کلی از کاربرد های پاف می توان به موارد زیر اشاره کرد. زیر پایی، میز پذیرایی، صندلی مهمان، میز عسلی و البته کاربرد های دیگر.انواع  پاف سنتی یک بالشتک بزرگ و محکم است که معمولاً روی زمین و در کنار مبلمان‌ های دیگر قرار می ‌گیرد.

انواع پاف سنتی ابعاد، طرح، جنس و کاربردهای مختلفی دارند. در دکوراسیون های مدرن استفاده از پاف و بین بگ و صندلی راک از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این نشیمن های دوست داشتنی به خانه های شما جلوه می دهند. تا برخی امور را راحت تر کنند. در بعضی از مدل پوف قطعه روکوبی شده ای به عنوان نشیمن را روی بدنه از متریال مختلف سوار می کنند. که می توانند سبب شوند تا فضایی زیبا و دلنشین در خانه ایجاد شود. در کشورهای مختلف از پاف برای قرار دادن پا زمانی که روی مبل نشسته اند، استفاده می شود.

تفاوت پاف و اتومان

تفاوت پاف و اتومان

پاف و اتومان ویژگی‌های مشترک زیادی دارند. بسیاری از اتومان‌ها می‌توانند برای داشتن فضای ذخیره، در ابعاد بزرگ تری ساخته شوند. اتومان‌ها مانند میز دارای پایه هستند اما پاف‌ها معمولا بدون پایه یا با پایه‌های کوتاه ساخته می‌ شوند. انواع پاف‌ سنتی بسیاری نمونه ‌های دیگر تنها بخشی از این کالای کاربردی و در برخی مواقع تزیینی به شمار می ‌رود. از پاف می توان به عنوان محصولی جدید تر از مبلمان نام برد که در انواع مختلف تولید می شوند. از پاف می توان به عنوان محصولی جدید تر از مبلمان نام برد که در انواع مختلف تولید می شوند. انواع پاف سنتی های گرد به خوبی ست مبلمان سما را تکمیل می ‌کنند تا ظاهری امروزی داشته باشند. این مدل ها مثل کوسن هستند که. البته باید بگوییم ولی با حجم و اندازه های مختلف که برای نشستن روی زمین یا به عنوان تکیه گاه استفاده می شود.

پاف ها در مدل های مختلفی ساخته می شوند که اکثرا از پارچه می باشد. به همین دلیل تنوع رنگ ها بسیار بالا است. از این پاف هم به عنوان صندلی میزبان و هم به عنوان صندلی کنسول و میز آرایش استفاده می شود. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از پاف مربعی شکل استفاده کنند. بهتر است موقع خرید مبلمان حتما پاف جلو مبلی را هم خریداری کنید. همان‌ طور که اشاره شد انواع پاف  سنتی مبل کاربرد های بسیاری دارد. این محصول یک مبل همه کاره می باشد که می ‌تواند گرد، چند ضلعی، استوانه‌ ای یا مکعب مانند باشد.

توصیه هایی برای خرید انواع پاف سنتی

توصیه هایی برای خرید انواع پاف سنتی

اگر دکوراسیون خانه شما سنتی است، بهتر است از پاف‌ هایی استفاده کنید که دارای نقش و نگارهای اسلیمی هستند. انواع پاف سنتی همزمان هم می‌تواند محلی جهت قرار دادن پاهایتان روی آن باشد و هم مکانی جهت نشستن. یکی دیگر از کاربرد هایی که پاف ها دارند این است که از آن ها به عنوان میز استفاده می شود. استفاده از شال مبل نیز توصیه می شود چون در زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی خواهد داشت. جهت استفاده های گوناگونی از سوی مشتریان ما به کار گرفته شده است. پاف های مستطیلی به طور گسترده ای به عنوان جایگزینی برای میزهای جلو مبلی محصوب می شوند. از انواع پاف سنتی می توان به عنوان یک مکان اضافی برای نشستن استفاده می شود. اگه عاشق دکوراسیون سنتی هستین حتما ازین پاف ها استفاده کنید. البته باید بگوییم که بسیاری موارد دیگر که می ‌توانید از انواع پاف سنتی استفاده کنید.

انواع پاف سنتی غالباً به عنوان مبل به مبلمان خانه اضافه می ‌شود. اگر مبلمان خانه شما چرمی یا چستر است. بهترین انتخاب خرید پاف‌هایی از جنس چرم مصنوعی یا پارچه ضخیم و ساده خواهد بود. به طور کلی پوف ها محصولات نسبتا جدید از مبلمان هستند که در انواع مختلف تولید می شوند. یکی از رایج ترین استفاده هایی که از پاف می شود این است که. از آن ها به عنوان زیر پایی استفاده می شود. البته شما می توانید برای زیبایی بیشتر انواع پاف سنتی روی این میز ها از گلدان طبیعی و لوازم تزئینی استفاده کنید.

پاف سنتی

پاف سنتی طرح بلوچی باکس دار

یکی از انواع پاف سنتی که در قالیکده البرز عرضه می شود پاف سنتی طرح بلوچی باکس دار است. در طراحی پاف سنتی طرح بلوچی باکس دار 8 رنگ به کار رفته است. این موضوع باعث شده است زیبایی بی بدیلی در آن باشد. از مزیت های پاف سنتی طرح بلوچی باکس دار مهم می توان به ضد حساسیت بودن اشاره کرد. مزیت و ویژگی مثبت آن قابلیت تمیز شوندگی بسیار بالا آن است. انوع پاف سنتی به دسته باکس دارد و بدون باکس تقسیم می شوند. این پاف ها باکس دار هستند و محفظه نگهداری وسایل دارند. که این مورد را هم می توان از ویژگی های خوب پاف سنتی طرح بلوچی باکس دار دانست. این نوع از پاف سنتی دارای چهار پایه نگهدارنده است. قابلیت وزن بالای دویست کیلوگرم نیز دارد. پس با خرید این پاف از قالیکده البرز می توانید از کاربردی بودن آن اطمینان داشته باشید.

این پاف ها رنگ بندی و طرح های بسیاری دارد که در سایت بارگذاری شده است. می توانید طرح مورد نظر خود را از قالیکده البرز خریداری کنید. این صندلی های کوچک پایه دار را می توان بر اساس موارد مختلفی تقسیم بندی کرد. با استفاده از پاف هایی با روکش رنگی و طرح دار جلوه ای شاد به فضای خود دهید. می ‌توانید پاف را بر اساس رنگ روکش مبل‌ ها و میزان سادگی یا سلطنتی بودن آن ‌ها نیز سِت کنید. لازم به توضیح است از انواع پاف سنتی می ‌توان به عنوان نقطه کانونی فضا استفاده نمود.

مشاهده محصول پاف سننتی بلوچی

انواع پاف سنتی باکس دار

جمع بندی

انواع پاف سنتی کاربرد های متنوعی دارد. این پاف ها قیمت های متنوعی دارند. که مناسب ترین آن را می توانید در سایت قالیکده البرز مشاهده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *