بلاگ

بهترین برندهای فرش ماشینی

بهترین فرش ماشینی در ایران
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

فرش ماشینی یکی از لوازم مهم در دکوراسیون منازل محسوب می‌شود که انتخاب آن باید با دقت بالایی انجام شود. شاید شما هم یکی از مشتریانی باشید که دوست دارید تا بهترین فرش ماشینی را برای خانه، اتاق خواب و یا حتی آشپزخانه خود انتخاب کنید. اما پیش از شروع به خواندن محتوای این صفحه پیشنهاد میشود تا برای مشاهده محصولات فرش ماشینی قالیکده البرز به صفحه فرش ماشینی مراجعه کنید.

نگران نباشید، زیرا ما در این راهنما توصیه‌های کارشناسان فروشگاه قالیکده البرز را که بیش از 20 سال سابقه فروش انواع قالیچه، تخت سنتی و غیره دارند را جمع آوری کرده‌ایم تا از بین فرش‌های ماشینی، بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید.

بهترین فرش ماشینی در ایران

تمام افراد علاقه‌مند هستند تا با کیفیت‌ترین وسایل را برای دکوراسیون منازل خود انتخاب کنند، زیرا انتخاب بهترین لوازم خانگی باعث افزایش عمر محصول در استفاده از آن به صورت طولانی مدت است، فرش‌های ماشینی نیز یکی از این محصولات است.

انتخاب بهترین فرش ماشینی با تراکم، جنس مناسب و با کیفیت باعث خواهد شد که سال‌ها از فرش ماشینی انتخاب شده، استفاده کنید.

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که بهترین فرش ماشینی در ایران کدام است؟

ما در ادامه مقاله نکات مهمی را در انتخاب بهترین فرش‌های ماشینی در ایران را بررسی خواهیم کرد، پس با ما تا انتهای مقاله و ادامه مطلب همراه باشید.

بهترین فرش ماشینی

بهترین برندهای فرش

قبل از این که بخواهیم انواع بهترین برند و یا مارک فرش ماشینی ایرانی را معرفی کنیم، باید در انتخاب فرش به تراکم، نوع بافندگی فرش و تکنولوژی‌های جدیدی که در فرش به کار رفته شده است، توجه کنیم.

بهترین برند فرش ماشینی

در ادامه چند تا از بهترین فرش‌های ماشینی را نام برده‌ایم، از جمله:

  • فرش ماشینی فرهی
  • فرش‌های ماشینی قیطران
  • فرش خاطره کاشان
  • فرش‌های ماشینی ساوین
  • فرش ماشینی محتشم
  • فرش‌های ماشینی نگین مشهد

ویژگی های بهترین فرش ماشینی

وقتی کسی قصد خرید فرش ماشینی را دارد قطعا می خواهد بهترین فرش ماشینی را بخرد. در این بخش از مقاله به ویژگی های بهترین فرش ماشینی خواهیم پرداخت. اول از هر چیز در هنگام خرید فرش باید با نیاز های خود آشنا شوید. یعنی انتظاراتی که از فرشی که خریداری می کنید را لیست کنید. به طور مثال در نظر بگیرید که فرش را برای کدام بخش از خانه می خواهید استفاده کنید. فرش را برای قسمت پذیرایی می خواهید یا آشپزخانه و یا اتاق. در گام دوم میزان استفاده خود را از فرش تعیین کنید. فرش را در کنار مبل مورد استفاده قرار می دهید. یا فرش استفاده بیشتری نسبت به مبلمان در منزل شما دارد. بعد از تعیین این موارد باید بررسی کنید که از نظر بصری چه انتظاری از فرش دارید. یعنی وقتی فرش را پهن کردید می خواهید خانه شما نمایی کلاسیک بگیرد یا مدرن.

در انتخاب بهترین فرش ماشینی باید به دکوراسیون فعلی منزل خود نیز توجه کنید. بعد از بررسی تمام این موارد نوبت خرید فرش است. وقتی به این شناخت رسیدید که ازفرش چه انتظاری دارید باید فرش های مختلف را بررسی کنید. هر فرش ویژگی ها و خصوصیت های خاص خود را دارد. به طور مثال فرش های گلیم بیشتر مناسب محیطی مانند آشپزخانه است. چرا که شستشوی آن ها راحت تر است و لک ها از آن راحت تر پاک می شود. از این رو برای محیطی مثل آشپز خانه که احتمال کثیف شدن فرش زیاد است مناسب تر است.

تجربه خرید بهترین فرش ماشینی

افراد در هنگام خرید بهترین فرش ماشینی معمولا مرتکب یک سری اشتباهات می شوند. بررسی این اشتباهات باعث می شود که شما اشتباه دیگران را تکرار نکنید. خرید بهترین فرش ماشینی مستلزم داشتن اطلاعاتی در خصوص معیار های انتخاب فرش است. معمولا افراد در هنگام انتخاب فرش ماشینی چند اشتباه رایج را مرتکب می شوند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. لزوم بررسی این اشتباهات وقتی نمود پیدا می کند که فرش از جمله وسایلی است که یک بار خریداری می شود. از این اشتباه در خرید فرش باعث ضرر زیادی خواهد شد. در خرید بهترین فرش ماشینی اشتباهات معمولا بر اثر عدم آگاهی خریدار اتفاق می افتد. با شناخت دقیق فرش ها و همچنین شناخت نیاز های خود می توانید خرید خوبی را تجربه کنید. اشتباه رایج افراد خرید فرش بزرگ است. به طوری که تمام کف خانه را می پوشانند. که بسیارمنفی بر زیبایی خانه دارد.

در این مثال که بیان شد بهتر است به جای یک فرش بزرگ از دو فرش کوچک تر انتخاب استفاده نمایید. این گونه فضای خانه به دو بخش تقسیم می شود. و از طرفی با نمایان شدن کف پوش فرش خود را بهتر نشان می دهد. به عنوان مثالی دیگر به خرید بهترین فرش ماشینی برای اتاق خواب می پردازیم. در این مورد باید بگوییم برای اتاق خواب بهتر است فرش فقط دو سوم پایینی تخت را پوشش بدهد. و یا می توانید فرش های کناره را فقط در کنار تخت پهن کنید. تا پایتان روی آن ها قرار بگیرند.

ویژگی بهترین فرش ماشینی

بهترین فرش‌های ماشینی از دیدگاه تراکم

خب حالا که با انواع بهترین برندهای فرش‌های ماشینی در ایران آشنا شدید، حال این سؤال پیش می‌آید که از نظر تراکم و شانه فرش چگونه بهترین فرش را انتخاب کنم؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که اهمیت شانه و تراکم در انتخاب فرش تأثیر بسزایی را دارد، همچنین شانه و تراکم فرش ماشینی هر چه بیشتر باشد نشان دهنده مرغوبیت و کیفیت بالای فرش ماشینی است.

به عنوان مثال فرشی که ۱۲۰۰ شانه دارد قیمت آن نسبت به فرشی که ۷۰۰ شانه‌ای است، بالاتر است. فرش‌های ماشینی با تراکم بالاتر توسط دستگاه‌های جدید و با تکنولوژی روز دنیا در قالیبافی‌ها تولید می‌شوند.

فرش‌های ۱۵۰۰ شانه‌ای یکی از آن‌ها است، فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه‌ای می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب شما مشتریان گرامی برای منازلتان باشد.

تنها تراکم فرش ماشینی نمی‌تواند در انتخاب شما مؤثر باشد بلکه موارد بسیاری در انتخاب بهترین فرش ماشینی در ایران تأثیر گذار هستند، از جمله کیفیت نخ خاب فرش ماشینی.

الیافی که در فرش ماشینی به کار برده می‌شود تأثیر فراوانی در کیفیت فرش خواهد داشت. الیاف‌هایی که در انواع فرش‌ها به کار گرفته می‌شود شامل الیاف‌های زیر است:

  • اکریلیک
  • پلی استر
  • ویسکوز
  • ورجین
  • پلی پروپیلن

بیش‌ترین و بهترین الیافی که در فرش‌ها به کار برده می‌شوند، الیاف اکریلیک است.

بهترین فرش‌های ماشینی مدرن:

فرش‌های ماشینی به دو دسته کلاسیک مدرن و فانتزی تقسیم می‌شوند. فرش‌ فانتزی بیش‌تر در اتاق کودکان و راهروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرش‌های مدرن (کلاسیک) نیز بیشتر در پذیرایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما مشتریان گرامی نیز می‌توانید برای اطلاع از ویژگی‌ها و قیمت طرح‌های فرش ماشینی مدرن و فرش ماشینی فانتزی که در سایت فروشگاه قالیکده درج شده است می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

فرش ابریشم گونه

یکی از انواع بهترین فرش ماشینی، فرش ابریشم گونه است. این نوع فرش ماشینی جز فرش های گران قیمت ماشینی است. فرش های ابریشم گونه به فرش بلژیکی هم معروف است. از ویژگی های فرش ابریشم گونه این است که این فرش سبک تر از فرش های ماشینی دیگراست. فرش ابریشم گونه طرح های متنوع و زیبایی دارد. این فرش ها نسبت به فرش های ماشینی دیگر کمتر پاخور هستند. یعنی نمی شود از آن در قسمت هایی از خانه که زیاد رفت و آمد است استفاده کرد. این نوع فرش می شود گفت بهترین فرش ماشینی است. اما باید با توجه به ویژگی هایی که از فرش انتظار دارید خریداری کنید. فرش ابریشم گونه بیشتر جنبه ی دکوری و تزئینی دارد. البته برای مناطقی از خانه که کمتر پا می خورد می شود از آن استفاده کرد. مثلا برای زیر مبل می شود از فرش ابریشم گونه استفاده کرد.

همان طور که گفتیم این فرش ها را می توانید بر اساس نیاز خود خریداری کنید. بهترین فرش ماشینی را باید با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کنید. یعنی لزوما فرش ابریشم گونه بد یا خوب نیست. تنها این در مقایسه با خواسته شما از فرشی که خریداری می کنید مشخص می شود. بعضا در بازار به فرش های ابریشم گونه فرش ترک نیز گفته می شود. فرش های ابریشم گونه زیبایی بی نظیر و خاص خود را دارند. این فرش را در فضای پذیرایی می توانید مورد استفاده قرار دهید و از استفاده از آن لذت ببرید.

ویژگی فرش ماشینی

قیمت بهترین نوع فرش ماشینی

همان‌طور که در این مقاله نیز گفته شد محبوب‌ترین فرش‌های ماشینی بیش‌تر فرش‌های ۱۲۰۰ و ۷۰۰ شانه‌ای هستند و از دیدگاه قیمت فرش نیز بسیار مناسب و با ارزش هستند.

قیمت فرش‌های ماشینی برحسب اندازه، شانه و تراکم و همچنین برند فرش متفاوت است، به عنوان مثال قیمت فرش‌های ماشینی ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه نسبت به فرش ماشینی ۱۲ متری ۱۰۰۰ شانه بالاتر است، البته قیمت بهترین فرش ماشینی خود را می‌توانید در لیست فروش انواع فرش ماشینی فروشگاه قالیکده البرز به راحتی پیدا کنید و آن را تهیه کنید.

خرید فرش برای جهیزیه

یکی از مواردی که افراد به دنبال خرید بهترین فرش ماشینی هستند جهیزیه است. در این بخش از مقاله به مواردی که برای خرید بهترین فرش ماشینی برای جهیزیه. باید مد نظر قرار دهید اشاره می کنید. اولین نکته ابعاد فرش است که بسیار مهم هم است. با توجه به این که معمولا تازه عروس و داماد ها خانه خود را بعدا عوض خواهند کرد. بهتر است فرشی را انتخاب کنید که در ابعاد مختف خانه مورد استفاده قرار گیرد. پیشنهاد ما خرید فرش 9 متری است. چرا که ابعاد بینا بینی دارد و می تواند به راحتی در خانه های مختلف مورد استفاده قرار داد. نکته دیگر انتخاب رنگ فرش است. معمولا برای فرش جهیزیه از رنگ رنگ های شاد استفاده می شود. بر خلاف نظر عموم باید بگوییم که رنگ های شادی  مانند آبی برای فرش جهیزیه مناسب نیست. چرا که ست کردن این رنگ فرش سخت است.

برای فرش جهیزیه بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید. این رنگ علاوه بر اینکه به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگی پیدا می کنند. باید دل زدگی هم نمی شود و از این رو می شود در طولانی مدت نیز از آن استفاده کرد. مورد دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد تراکم و شانه فرش است. باید بگوییم بهترین فرش ماشینی برای جهیزیه فرش 700 شانه است. چرا که به اندازه کافی جزئیات در این نوع فرش ها وجود دارد. و از طرف دیگر برای استفاده های روز مره نیز مناسب تر از فرش های دیگر است.

بخش پیشنهادی: فرش وینتیج

پس از اشاره کامل به فرش ماشینی، امروز قصد داریم در انتهای مقاله “فرش ماشینی خوب چی بخرم” به یکی از محصولات بسیار پر فروش در بازار ایران اشاره کنیم. نام این محصول فرش وینتیج است. فرش وینتیج به معنی فرش کهنه نما است. این محصول برخلاف نام آن جز محصولات بسیار پر فروش و تازه در بازار ایران شناخته میشود. فرش وینتیج به تازگی توانسته است تا بازار خود را به خوبی در ایران جای بی اندازد. فرش وینتیج به خوبی با رنگ خانه های ایرانی خو گرفته است. این محصول یک محصول استثنایی در قالیکده البرز است. شما عزیزان میتوانید برای خرید این محصول از طریق لینک زیر اقدام کنید.

لینک محصول: فرش وینتیج

نتیجه گیری:

در کل تا به اینجا اهمیت انتخاب مناسب‌ترین فرش ماشینی را متوجه شده‌اید، در کنار خرید فرش ماشینی نحوه انتخاب فرش ماشینی نیز بسیار مهم است که ما در مقالات قبلی در رابطه با نحوه انتخاب فرش ماشینی به صورت جامع صحبت کرده‌ایم، شما کاربران و مشتریان نیز می‌توانید برای راهنمایی بیشتر در انتخاب بهترین فرش ماشینی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *