بلاگ

این جمعه از کَفِت نره !!

حراج-بزرگ-فرش
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

قالیکده البرز یک فروشگاه همیشه تخفیف است. شما عزیزان ضمن دریافت تخفیف برای خرید فرش به صورت اقساطی فرش مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید قسطی فرش با کمترین قیمت در قالیکده البرز انجام میشود. شما نیز میتوانید در زمانی که بلک فریدای نیست از قالیکده البرز محصولات را با تخفیف خریدرای کنید. خرید فرش در بلک فریداری برای روز مخصوص به آن است اما همین الان با تماس با قالیکده البرز، تخفیفی بیشتر از بلک فریدای را دریافت کنید. همچنین برای مشاهده محصولات و خرید فرش روی لینک خرید فرش کلیک کنید.

جمعه سیاه در کرج چیست؟

در بین تمامی رویدادهای مهمی که در فروش وجود دارند، روز Black Friday یاهمان جمعه سیاه در کرج است. اگر بخواهیم تاریخچه ای دقیق تر از این روز بدانیم، باید بگوییم که این روز در اصل از آمریکا شروع شده و امروزه در اکثر نقاط جهان از جمله ایران نیز برگزار می شود. جالب است که بدانید، این روز مصادف است با آخرین جمعه که در هفته آخر ماه نوامبر قرار دارد. و آغاز سال میلادی جدید است. طبق رسم و رسوم‌های آمریکایی‌ها این روز، به عنوان روز شکر گذاری است.

در این روز تمامی فروشگاه‌های خرده فروشی و برندهای بسیار معروف در آمریکا، با تخفیف‌های بسیار بالایی به فروش می رسند. این روز طی چند سال اخیر در کشورهای بسیار زیادی معروف شده است که تخفیف‌های شگفت انگیزی را روی محصولات خود می گذارند.

با توجه به جهانی بودن این روز، فروشگاه ما نیز در لیست فروشگاه‌های ایرانی که تخفیف‌های بسیار بالایی را روی محصولات خود قرار می دهند، قرار گرفته است.

تاریخ دقیق جمعه سیاه سال 1400

به یاد داشته باشید این تاریخ طبق تقویم میلادی است و تبدیل کردن آن به تاریخ شمسی، هر ساله متفاوت است. بلک فرایدی یک روز قبل از شروع سال نو میلادی، آخرین جمعه ی نوامبر برگزار می شود.

در تقویم ایران، این تاریخ مصادف است با 5 آذر سال 1400.

عموما ساعت شروع این جشن بزرگ و اعمال تخفیف‌های شگفت انگیز روی محصولات از پنجشنبه راس ساعت 00:00 شروع می شود تا روز جمعه تا ساعت 23:59 دقیقه ادامه دارد.

جمعه سیاه و میزان فروش در دنیا

با توجه به آمار فروش در کل کشور‌هایی که این جشن را می گیرند، رکوردش شکسته می شود و بالاترین میزان خرید دیده می شود. این آمار جوری است که محصولات فروشگاه‌ها طی چند ساعت به سرعت تمام می شود و موجودی کالاها صفر می شوند.

این روز در جهان به تعطیلات میلیون دلاری نیز معروف است. یکی از دلایل مهم که این روز را به تعطیلات میلیون دلاری تبدیل کرده است، تبلیغات بسیار گسترده و پیشرفت در شبکه‌های اجتماعی است که مردم می توانند با تبادل اطلاعات بین یکدیگر، همدیگر را از این تخفیفات شگفت انگیز آگاه کنند و میزان فروش بالاتر برود.

برگزاری بلک فرایدی (black Friday) در ایران و جمعه سیاه در کرج!

شاید فکر کنید که این روز تنها متعلق به کشورهای دیگر است، اما در ایران  نیز برخی از فروشگاه‌های خده فروشی که به روز هستند این روز را جشن گرفته و تخفیفات شگفت انگیزی روی محصولاتشان می گذارند. از جمله این فروشگاه‌های بزرگ می توانیم به دیجی کالا اشاره کنیم. فروشگاه ما، قالیکده البرز، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فرش این تخفیف شگفت انگیز را روی تمامی محصولاتمان قرار داده ایم.

شما می توانید تمامی کالاهای موجود در وبسایت رسمی ما را با  30 درصد تخفیف به وسیله کد تخفیف: black Friday، بر روی تمامی محصولات موجود در سایت، که در تاریخ معلوم، یعنی 4 آذر تا 5 آذر فعال می شود، خریداری کنید.

همچنین کرجی‌های عزیز می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه بزرگ ما واقع در کرج، بلوار باغستان، رو به روی بوستان نرگس، نبش خیابان تختی، فروشگاه قالیکده از تخفیفات هیجان انگیز جمعه سیاه در کرج و خرید حضوری بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید با دنبال کردن وبسایت و اینستاگرام فروشگاه قالیکده البرز از تاریخ دقیق تخفیفات، میزان تخفیفات و همچنین از ساعات حضور برای خرید مطلع شوید.

خرید فرش در بلک فرایدی در اروپا:

در این بخش کمی هم در مورد تاریخچه و زمان بلک فریدای گفتیم. اما در واقع این رسم و رسومات از خارج از کشور و به خصوص اروپا به ایران امده است. به خصوص در اروپا نیز فرش را با نام های carpet و covoare میشناسند. بلک فرایدی برای covoare هم نیز در اروپا میباشد و در این روز فروشگاه های فرش اقدام به فروش فرش با تخفیف میکنند. یکی از این فروشگاه های معروف اروپایی، covoare persane است. بخش covoare که به معنای فرش است و اما شاید لفظ persane برای شما نیز آشنا باشد. درست است! persane به معنای ایرانی است! در واقع فرش ایرانی یا همان covoare persane هم جای در خرید بلک فرایدی فرش در اروپا نیز دارد. 

منبع: covoare persane

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *