بلاگ

خرید فرش با حکمت کارت

خرید فرش با حکمت کارت
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

یکی از اهداف همیشگی قالیکده البرز، تسهیل خرید برای همه کسانی است؛ که قصد خرید فرش دارند. از این رو تمام سعی خود را کرده ایم تا با ایجاد شرایط مناسب؛ برای قشر های مختلف جامعه؛ امکان این را فراهم کنیم تا همه بتوانند روی فرش مورد علاقه خود قدم بر دارند. که از جمله آن ها می توان به شاغلان بخش های مختلف دولتی و خصوصی اشاره کرد. حتی اماکن خرید چکی با شرایط ساده نیز در قالیکده البرز امکان پذیر است. از این رو با همکاری سازمان ها، تعاونی ها و ارگان ها را در دستور کار خود قرار داده ایم. تا با پشتیبانی شبکه بانکی کشور و مساعدت این سازمان؛ روش های مناسبی برای هر کدام از صنوف مختلف ایجاد شود. در کنار تمام امکان هایی که فراهم کرده ایم. خرید فرش با حکمت کارت  از بهترین آن ها است که با خرید اقساطی فرش قالیکده البرز است!

خرید اقساطی با حکمت کارت فقط به صورت حضوری است!

 کرج، بلوار باغستان، بالاتر از خیابان تختی، رو به روی پارک نرگس،فروشگاه قالیکده

اگر شما عزیزان هم قصد خرید فرش با حکمت کارت به صورت اقساط را دارید، قالیکده البرز یک فروشگاه مجاز زیر مجموعه حکمت کارت است. ما با کیفیت ترین محصولات فرش را با تنوعی تکرار نشدنی در هیچ فروشگاهی دیگر به شما عزیزان ارائه میکنیم. خرید فرش از قالیکده البرز با حکمت کارت یکی از خدماتی است که ما به تازگی آن را برای شما مشتریان گرامی محیا ساخته ایم. برای خرید فرش با حکمت کارت کافی است تا محصول مورد نظر خود را از فروشگاه آنلاین قالیکده البرز یا با مراجعه به ادرس ما انتخاب کنید و خرید خود را به صورت حضوری کامل کنید. هر چند ما در تلاش هستیم این مورد را هم به صورت فرایندی آنلاین برای شما عزیزان فراهم کنیم. اما در حال حاضر برای بخش پرداخت با حکمت کارت شما باید به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید.

شرایط خرید قسطی با حکمت کارت
خرید اقساطی فرش

خرید فرش با اقسط بلند مدت

قالیکده البرز با هدف این که هر کسی با هر توان مالی بتوان فرش بخرد؛ امکان خرید فرش با اقساط بلند مدت را فراهم کرده است. از این رو می توانید بدون بهره بانكی در در قالیکده البرز فرش بخرید. لازم به توضیح است که این شرایط با توجه به توانمندی خانوار ایرانی طراحی شده است. تا بتوانیم هر چه بیشتر به هدف خود نزدیک شویم. و در این شرایط سخت اقتصادی هر چند نا چیز کمک حال هموطنان خود باشیم. خرید فرش با اقسط بلند مدت این امکان را فراهم می ‌آورد که؛ با پیش ‌پرداخت اندک فرش خود را خریداری کنید. باید بگوییم در شرایط اقساطی قالیکده البرز اقساط آن را در بازه‌های طولانی‌ مدت پرداخت می نمایید. که این باعث می شود مبلغ اقساط کم و قابل پرداخت شود. باید بگوییم خوش بختانه خرید اقساطی فرش برای هر فرد امکان خرید را برای همه مهیا کرده است.

 که در صورت استفاده زوجین از این طرح، مبلغ تا دو برابر می‌تواند افزایش داشته باشد. در حال حاضر این طرح با همکاری بانک سپه (انصار سابق) در حال انجام است و مشتریان محترم قالیکده البرز می‌توانند از امکانات ویژه این بانک برای خرید فرش بهره ببرند. در این طرح نیازی به پیش‌پرداخت نیست، سودی به بانک پرداخت نمی‌شود و اقساط تا سقف ۴۸ ماه در نظر گرفته شده است. جهت رفاه حال مشتریان قالیکده البرز، باجه بانک انصار در محل شعب کرج قالیکده البرز افتتاح شده و به مراجعان محترم خدمات لازم را ارائه می‌دهد. به این صورت دیگر نیازی به مراجعه بانک های سطح شهر و صرف وقت طولانی نیست. از سوی دیگر این نکته شایان ذکر است که فرش‌های ارائه شده در این طرح همگی بدون کارمزد بوده و به قیمت نقد محاسبه می‌گردند. پس در هنگام خرید خیالتان از بابت تضمین کمترین قیمت بازار برای خرید با حکمت کارت راحت خواهد بود.

خرید اقساطی فرش قالیکده البرز

برای مشاهده محصولات فرش قالیکده البرز روی دکمه زیر کلیک کنید.

محصولات فرش قالیکده البرز

در این بخش قصد داریم محصولات قالیکده البرز را به شما معرفی کنیم. تا ببینیم خرید فرش با حکمت کارت در مورد کدام یک از محصولات؛ عرضه شده در قالیکده البرز امکان پذیر است. ما در قالیکده البرز انواع فرش های ماشینی را به فروش می رسانیم. بهترین و معروف ترین نوع فرش از انواع فرش ماشینی که در کشور ایران تولید می ‌شود. فرشی که در ماشین بافندگی 700 شانه بافته می شود؛ به فرش تراکم 700 شانه معروف است و به این معنی است؛ که در یک متر عرض فرش بافته شده،700 نخ خاب وجود دارد. از اولین نسل های فرش ماشینی، فرش های 350 شانه و 440 شانه بودند؛ که سال ها پیش بازار فرش ماشینی ایران را قبضه کرده بودند؛ اما با ورود فرش 500 شانه، بازار خود را از دست دادند. لذا فرش 500 شانه تا سال ها محصول لوکس بازار فرش محسوب می شد.

خرید اقساطی با حکمت کارت کرج

با ورود فرش های 700 شانه در اواسط دهه 80 در بازار انقلابی به وجود آمد. اکنون فرش های 700 شانه فروش بالاتری نسبت به دیگر فرش ها دارند؛ علت آن تراکم بافت بالا، خاب مناسب، قیمت نسبتا به صرفه تر و تنوع نقشه ها است. همان طور که گفتیم، فاصله معرفی ماشین آلات بافت 1200 با 1000 کم بود؛ دستگاه های قالیبافی 1200 شانه فرصت کافی به فرش های 1000 شانه نداد؛ تا به اندازه کافی جا بیافتد. خرید فرش با حکمت کارت در تمامی مواردی که ذکر شد؛ همینطور انواع دیگر فرش در قالیکده البرز امکان پذیر است.

مشاهده محصولات فرش با مراجعه به صفحه فروشگاه آنلاین فرش

خرید فرش با حکمت کارت چیست؟

شاید سوال برایتان پیش آید که حکن کارت چیست؟ و خرید فرش با حکمت کارت برای چه کسانی امکان پذیر است. برای پاسخ دادن به سوال این بخش از مقاله را به معرفی حکمت کارت اختصاص داده ایم. در توضیح و در پاسخ به این سوال باید بگوییم حکمت کارت، یک کارت اعتباری ویژه نیروهای مسلح است. از این رو دیگر اغشار جامعه از آن جا که این کارت را ندارند؛ امکان خرید فرش با حکمت کارت برایشان فراهم نیست. البته در قالیکده البرز می توانند از شرایط دیگر اقساطی خرید فرش استفاده کنند. دارندگان این کارت می توانند با مراجعه به پذیرندگان کارت حکمت در سرتاسر کشور کالا مورد نظر خود را خریداری کنند. از آن جایی که قالیکده البرز طرف قرار دارد حکمت کارت است؛ امکان استفاده از این کارت و خرید فرش با حکمت کارت در قالیکده البرز؛ برای شما فراهم است. خرید شما بدون ضامن است.

همچنین از دیگر مزایای خرید فرش با حکمت کارت این است که؛ امکان خرید بدون پیش پرداخت نیز وجود دارد. از این رو خرید فرش با حکمت کارت بسیار آسان خواهد بود. خرید فرش با حکمت کارت در اقساط ۶ الی ۲۴ ماه خواهد بود. متقاضیان محترم خرید فرش با حکمت کارت در سراسر کشور می توانند؛ با تکمیل فرم “ثبت درخواست” به صورت آنلاین مشخصات و مدارک درخواستی را بارگزاری کنند؛ و کد رهگیری دریافت نموده و پس از تایید نهایی و اخذ استعلام های مربوطه مدارک درخواستی؛ را به نشانی مربوطه شهر خود ارسال کنند تا انجام شود.

فرش حکمت کارت

بهترین فرصت خرید فرش برای دارندگان حکمت کارت

حالا بهرین فرصت برای خرید فرش است؛ خرید فرش با حکمت کارت فرصتی جدید می باشد. كليه كاركنان و بازنشستگان محترم نيرو هاي مسلح داراي حكمت كارت مي توانند. فرش مورد نظر خود را به صورت اقساطی از قالیکده البرز خریداری کنند. با مراجعه به فروشگاه قالیکده البرز و یا از طریق سایت؛ می توانید نسبت به خرید فرش با حکمت کارت اقدام کنید. در این طرح امکان خرید فرش بدون پيش پرداخت و بدون چك امکان پذیر است. همین طور در خرید فرش با حکمت کارت به ضامن هم نیاز ندارید. خريد تا سقف اعتبار حكمت كارت با اقساط بلند مدت بدون بهره از مزایای ویژه؛ خرید فرش با حکمت کارت در قالیکده البرز است. انواع فرش ماشینی در بازار تنوع بسیاری دارد؛ که بر اساس دستگاه بافت، مواد اولیه، شانه، تراکم و مدل های مختلف دسته بندی می شود. که در فروشگاه قالیکده البرز می توانید خریداری کنید.

محصول پیشنهادی: فرش وینتیج

خرید انواع فرش با حکمت کارت یک پیشهاد تکرار نشدنی و استثنایی برای شما عزیزان است. شما میتوانید با حکمت کارت خود انواع محصولات ما را با شرایط ویژه حکمت کارت خریداری کنید. خرید از فروشگاه ما مزایای بسیاری دارد که اگر شما جز دارندگان حکمت کارت هستید، میتوانید حتی یک قدم بیش از دیگران از خدمات قالیکده البرز بهره مند شوید.

خرید اقساطی با حکمت کارت کرج

سخن پایانی با خریداران فرش با حکمت کارت:

فرش و قالی جزء اقلام و وسایل ضروری در زندگی ما ایرانی‌ ها است. از دوران باستان ایرانیان به فرش و قالی اهمیت زیادی می‌ دادند. این روز ها قیمت فرش نیز همانند سایر اجناس و محصولات افزایش داشته است. برای همین در قالیکده البرز امکان خرید فرش با حکمت کارت را فراهم کرده ایم؛ تا بتوانید به آسان ترین شکل ممکن فرش مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید فقط کافی است به فروشگاه یا سایت قالیکده البرز مراجعه کنید. ما در قالیکده البرز این شرایط ویژه و استثنایی را برای شما عزیزان محیا کرده ایم. اگر قصد خرید فرش و یا محصولات دیگر از ما را دارید، میتوانید با حکمت کارت خود آن را به صورت حضوری از فروشگاه قالیکده البرز دریافت کنید. مرحله ثبت سفارش در فروشگاه ما به صورت آنلاین انجام میشود، اما برای خرید با این کارت شما باید به صورت حضوری به فروشگاه قالیکده البرز مراجعه کنید.

ادرس فروشگاه: کرج، بلوار باغستان، بالاتر از خیابان تختی، رو به روی پارک نرگس،فروشگاه قالیکده

بخش پیشنهادی: فرش دستبافت در اروپا!

این بخش صرفا برای کسب اطلاعات عمومی بیشتر شما است. قالیکده البرز در بخش بلاگ خود قصد دارد تا کمی در مورد عظمت فرش ایرانی نیز صحبت کند. فرش دستبافت ایرانی در تاریخ دنیا یک نمونه بینظیر از فرش است. این فرش ها را در اروپا با نام covoare lucrate manual میشناسند. covoare یا covor به معنای فرش است و manual یا  lucrate manual به معنای دستبافت است. covoare lucrate manuale شامل انواع فرش های دستبافت تبریز، کاشان، همدان و … است.

لینک منبع: covoare lucrate manual

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “خرید فرش با حکمت کارت

  1. لیدا فاطمی گفت:

    برای خرید حتما باید مراجعه حضوری داشت؟

    1. قالیکده البرز گفت:

      برای خرید با حکمت کارت بله، زیرا این کارت فعلا فقط روی دستگاه های کارتخوان جواب میدهند. اما در غیر این صورت میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *