بلاگ

روش براق کردن فرش

براق کردن فرش
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

فرش و موکت، محبوب‌ ترین کفپوش مخصوصا برای خانه‌ های ایرانی محسوب می‌ شود. حال ما در این مقاله قالیشویی قصد داریم در خصوص چگونه فرش را براق کنیم صحبت کنیم. بدون شک پس از استفاده از انواع فرش ها و موکت ها؛ بعد از گذر زمان، آلودگی هایی جذب آن ها می شود که این موضوع افراد را بسیار آزار می دهد. براق کردن فرش در واقع اقداماتی جهت تمیز کردن فرش است؛ به طوری که شفافیت و درخشندگی و وضوح رنگ های قالی مانند روز اولی شود که آن را خریداری کرده اید. برق انداختن فرش ها تاثیر فوق العاده ای در زیبایی خانه دارد؛ و برای هر کد بانوی ایرانی مهم است که خانه ای تمیز و زیبا داشته باشد. فرش را می ‌توان به عنوان یکی از نماد های فرهنگ ایرانی دانست؛ که جای پای ثابتی در تمام خانه‌های کشور دارد. اما شما عزیزان میتوانید برای خرید فرش ماشینی نیز از قالیکده البرز اقدام کنید.

خرید فرش آنلاین

خرید فرش های جذاب و زیبا همیشه خواسته بسیار معقولی برای افراد بوده است. شما در این بخش میتوانید انواع محصولات فرش ماشینی را از قالیکده البرز ببینید و تهیه کنید. ضمنا شما عزیزان میتوانید فرش مورد نظر خود را به صورت نقد و اقساط به صورت انلاین در تمامی ابعاد خریداری نمایید. برای خرید کافی است تا روی دکمه فرش ماشینی کلیک کنید.

روش خرید کردن فرش براق

براق کردن فرش به چه معناست؟

براق کردن فرش و موکت بدون شستشو؛ معادل استفاده از تمیز کننده‌ های خانگی برای لکه بری انواع فرش و موکت است. با وجود تنوع بالای محصولات کف ‌پوش از جمله لمینت؛ بامبو، کاشی، چوب، سنگ و پارکت، فرش همچنان بسیار محبوب است. چگونه فرش را براق کنیم  و روش های استفاده از آن در این سایت با هم می خوانیم. براق کردن فرش به اين معني است؛ كه فرش ها چنان تميز شوند كه مانند روز اولشان به نظر برسند. به همین دلیل باید نحوه تمیز و براق کردن فرش را به خوبی دانست؛ تا از آسیب دیدن و زشت شدن فرش که چهره بدی به خانه دهد، جلوگیری کنید. راهکار های زیادی تا امروز مطمعنا شنیده و یا خوانده اید. لذا باید بگوییم فرش ها غالبا در مکان رفت و آمد افراد خانواده هستند؛ و استفاده روزانه و مکرر از فرش ها باعث جذب آلودگی ها می شود.

بعضی وقت ها افراد تصور می کنند که برای براق کردن فرش، بهترین کار شستشوی فرش در قالیشویی می باشد. که بدون شک همین طور است. و پاسخ اصلی این سوال که چگونه فرش را براق کنیم؛ این است که به قالیشویی ها فرش خود را بسپارید. چرا که قالیشویی فرش ها به روش های مردن با دستگاه های مکانیزه؛ فرش ها برق انداخته می شود. قالیشویی فرش ها به روش های مردن با دستگاه های مکانیزه در افرا، فرش ها برق انداخته می شود. از آن جا که رنگ‌ های فرش بیشترین نقش زیبایی و ظرافت آن ایفاء می‌کنند.

معرفی محصولات فرش 1500 شانه

معنای براق کردن فرش

روش هایی برای براق کردن فرش

هرچه بیشتر منتظر بمانید تا لکه و آلودگی‌ های فرش را برطرف کنید؛ کار شما مشکل ‌تر خواهد بود. برق انداختن فرش و موکت بدون شستشو در نگهداری فرش و انواع موکت به مدت طولانی؛ در اثر قرار نگرفتن در معرض مواد شوینده شیمیایی تاثیر زیادی دارد. مردم به دلایل مختلفی فرش را دوست دارند. این کف ‌پوش پرطرفدار علاوه بر گرما و نرمی، به نگهداری کمی هم نیاز دارد. اصطلاح چگونه فرش را براق کنیم به این معنا است که؛ مواردی مانند لکه‌ ها، گرد و غبار و پرزهای صاف می ‌توانند. فرش شما را از زیبایی بیندازد و کهنه به نظر برسد. در نتيجه برق انداختن فرش به اين معني است؛ كه فرش ها چنان تميز شوند كه مانند روز اولشان به نظر برسند. زیبایی خانه شما با تمیز بودن و براق بودن فرش، دو برابر می‌ شود. فرش که استفاده می کنید کدر و مات شده اند.

تا حدودی این مطلب درست می باشد؛ زیرا در خدمات قالیشویی با استفاده از شستشوی اعلا شویی فرش ها را براق می کنند. ولی روش های خانگی که به فرش شما آسیبی نزند را در این مقاله با هم می خوانیم. برق انداختن فرش اصطلاحی است که برای تمیزکردن فرش به کار برده می شود. این امر تقریبا در مورد تمامی آلودگی ‌ها صادق است. چگونه فرش را براق کنیم. باید بگوییم تمیز کردن؛ فرش با سرکه، جوش شیرین برای فرش و تمیز کردن فرش با بخار شو و شامپو فرش؛ از جمله روش‌های رایج برای برق انداختن فرش است.

مطلب پیشنهادی: خرید مستقیم فرش از کارخانه

روش هایی برای براق کردن فرش

برق انداختن فرش بدون نیاز به قالیشویی!

در این بخش می‌خواهیم درباره مراحل اصلی تمیز کردن؛ فرش بدون نیاز به قالیشویی و برق انداختن فرش بدون شستشو با شما صحبت کنیم. فرش شما یکی از اولین چیز هایی است که افراد هنگام ورود به خانه شما می بینند. روش های خانگی بسیاری برای این منظور وجود دارد. موادی که برای این کار در نظر گرفته می شوند. شستن فرش، تنها راه برق انداختن آن نیست و روش ‌های دیگری نیز برای براق کردن فرش وجود دارد. گاهی تصور می گیرد برای براق کردن فرش بهترین راه شستشوی فرش می باشد. اما برخی زمان ها است که موقعیت و زمان مناسبی برای شستن فرش ها نیست. تجمع گرد و خاک بر روی فرش و نفوذ در الیاف سبب کدر شدن رنگ و افت زیبایی فرش می‌ شود؛ از این رو جارو کشیدن مرتب فرش پیشنهاد می شود. لازم به توضیح است برق به معنای درخشش و درخشندگی است.

چرا که مواد آلاینده زمان بیشتری را برای واکنش با الیاف فرش در اختیار داشته؛ و پیوند بیشتری با آن‌ها ترتیب خواهند داد. استفاده از روش ‌های خانگی برای لکه بری فرش؛ نیز از جمله روش‌ های موثر در برق انداختن فرش و موکت بدون شستشو می‌ باشد. نکات و ترفندهایی را ذکر می‌ کنیم که روی آسان شدن؛ روند تمیز نگه داشتن فرش در طولانی مدت تأثیر خواهند داشت. لازم به توضیح است که در واقع فرش احساس لطافت و گرمی و یکی از  زیبا ترین دکوراسیونی؛ باید بگوییم که برای منزل یا محل کار شما ایجاد می کند.

مطلب پیشنهادی: کارخانه های فرش کاشان

برق انداختن فرش بدون نیاز به قالیشویی

چند نکته ساده برای براق کردن فرش

یکی دیگر از روش‌ هایی که می‌ توانید برای براق کردن فرش به کار ببرید؛ استفاده از جوش شیرین است. در زیر فرش گرد و غباری وجود دارد که به چشم شاید نیاید. اما باعث کدر شدن فرش می شوند. پس با دقت زیر و روی فرش را جارو برقی بکشید. یکی از راه های براق کردن فرش، کمک گرفتن از یک برس نرم دار است. در صورت وجود هرگونه لکه نسبت به زدودن آن هر چه سریع تر اقدام کنید. زیرا با گذشت زمان لکه به بافت و رنگ فرش آسیب می رساند. هر از چندگاهی لبه های فرش را نیز تمیز کنید. همان طور که گفتیم برق انداختن فرش به روش های عجیب و غریب نیاز ندارد. و نباید در پاسخ به چگونه فرش را براق کنیم به دنبال پاسخ های عجیب بایشم. بخارشو قابلیت‌های زیادی مانند شستشوی آسان و سریع فرش را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شستن مداوم فرش و موکت بخصوص در زندگی‌های آپارتمان نشینی امروز روش آسانی نیست. قبل از جارو کشیدن اتاق، اثاثیه، مبلمان و سایر وسایلی که ممکن است مانع کار شما شوند را جابجا کنید. سرکه، در جذب بوی بد مانند ادرار حیوانات خانگی یا ریختن مواد غذایی بسیار عالی هستند. استفاده از شامپو فرش باید با اصول خاصی در نظر گرفته شود؛ در غیر این صورت نتیجه مطلوبی را در پی نخواهد داشت. استفاده از سرکه نیز به براق شدن فرش کمک می کند. با دقت فرش را بررسی کنید. در صورتی که بخشی از آن لکه ای وجود دارد.

در این مقال به این موضوع پرداختیم که چگونه فرش را براق کنیم. با رعایت این نکاتی که گفته شد می توانید براق کردن فرش را انجام دهید.

بخش پیشنهادی: فرش دستبافت ایرانی یا covoare manual

محصولات فرش دستبافت ایرانی امروز در سراسر اروپا رونق بسیاری را پیدا کرده. امروزه در بسیاری از نقاط جهان به خصوص قاره سبز یا اروپا فرش ایرانی نام و اوازه بینظیری دارد. این فرش ها را با نام covor manual و به معنی فرش کهنه نما میشناسند. اما نکته جالب اینجاست که فرش دستبافت که ما از ایران میشناسیم، دقیقا همان covor manual که در خارج از کشور وجود دارد. این محصولات با نام برند covoare persane عرضه میشوند و در معنای فرش ایرانی هستند. برای مشاهده این محصولات میتوانید روی لینک covor manual کلیک کنید. اطلاعات این بخش از یک وبسایت معتبر لاتین گرفته شده است و منبع ما وبسایت covoare persane است.

لینک منبع: covor manual

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *