بلاگ

فرش ضد حساسیت کودک

فرش ضد حساسیت کودک
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

در طول سال ها فعالیت کارخانه های تولید؛ فرش های ماشینی انواع مختلفی از بافته ها با ویژگی های مختلف تولید شده است. فرش کودک، انتخاب خانواده‌ هایی است؛ که فرزند خردسالی دارند و یا در حال خرید سیسمونی بوده؛ و می‌خواهند با خرید فرش مناسب، اتاقی جذاب و راحت برای او طراحی کنند. کودکان بسیار حساس هستند و والدین سعی دارند بهترین امکانات را برای رشد آن ها تأمین کنند. وظیفه اصلی هر پدر و مادری مراقبت از کودک خود و فراهم‌ کردن مواردی است؛ که مایه آسایش و آرامش شود. فرش کودک علاوه بر داشتن طرح و رنگ کودکانه و زیبا، باید از الیافی تولید شده باشد؛ که لطیف و نرم بوده، پرز ندهد و ایجاد حساسیت و آلرژی نکند؛ و به طور کلی برای سلامت کودک خطری نداشته باشد. فرش کودک یکی از لوازم ضروری اتاق بچه به حساب می‌آید و به فضای اتاق زیبایی می ‌بخشد.

فرش کودک ضد حساسیت

راهنمای خرید فرش کودک ضد حساسیت

فرش اتاق کودک طرح مینیون‌ ها یکی از جذاب ‌ترین و کودکانه‌ ترین انواع فرش‌ اتاق کودک ملکشاه است. در تولید هر محصول جدید سعی شده، ایردات محصولات قبل رفع شده و بر کیفیت، دوام و زیبایی بافته افزوده شود. طرح‌ های فرش کودک یا دخترانه است؛ یا پسرانه که طرح ‌های دخترانه معمولاً عروسکی و فانتزی با رنگ‌های صورتی، بنفش و زرد است. اتاق کودک مکانی است که خاطرات مهم و باارزشی را برای کودکتان می سازد؛ و ایجاد یک چیدمان خاص می تواند این دوران را برای او به شیرین ترین روز های عمرش تبدیل کند. اگر فرش درجه‌یک نباشد و فرشی که تهیه می‌ کنید برند نباشد؛ و در بافت آن از الیاف درجه‌ یک استفاده نشده باشد، ممکن است؛ لذا حساسیت‌ های زیادی را برای کودک شما به همراه داشته باشد. فرش ضد حساسیت کودک از تخت و کمد و پرده ‌های اتاق کودک که بگذریم.

اگر جزء زوج‌ هایی هستید که می‌خواهید به تازگی صاحب فرزند شوید؛ و یا والدینی هستید که می ‌خواهید فرشی مناسب با دکوراسیون اتاق کودکتان خریداری کنید. مثلاً فرش السا و آنا یک فرش اتاق کودک دخترانه و فرش اتاق کودک ماشین‌ ها یک فرش عروسکی پسرانه است؛ اما این فرش هم برای اتاق کودک دختر و هم برای اتاق کودک پسر قابل استفاده است. باید بگوییم دلیل گسترش بازار ها و تولیدات مختلف احساس نیاز به بهتر شدن بوده است. مدل‌ های پسرانه با شخصیت ‌های ورزشی، کارتونی و حیوانات به رنگ آبی، قرمز، خاکستری و… طراحی شده است.

عدم پرزدهی فرش کودک

عدم پرزدهی فرش کودک

فرش اتاق کودک باید از نظر جنس و نوع الیاف مصرفی درجه‌ یک باشد. این که تنها یک  فرش کودک  و یا فرش با طرح کارتونی برای اتاق کودک بخریم کافی نیست. در حال حاضر فرش‌ کودک تنوع زیادی در بازار دارد و در طرح‌ها و رنگ ‌های مختلف تولید می‌ شود. رنگ ‌آمیزی این فرش بسیار جذاب است؛ رنگ ‌های زرد و آبی و فیلی این فرش برای کودکان شما مناسب ‌اند. فرش هایی که در حال حاضر در بازار فرش و قالی تولید می شوند؛ تفاوت های ماهوی با فرش هایی دارند که تا چند سال قبل در بازار ها دیده  می شدند. فرش ضد حساسیت کودک حتماً درباره جنس و کیفیت آن با فروشنده صحبت کنید و از او درباره دوام فرش بپرسید. یک ویژگی موکت ضد حساسیت که آن را بسیار کاربردی می کند، حالت ارتجاعی بالای آن است. پرزدهی زیاد فرش عیب‌های فرش ماشینی است.

دلیل اصلی این اتفاق این است که خاب فرش بلند است. هر چقدر که خاب فرش بیشتر باشد، فرش نرم ‌تر و لطیف‌ تر به نظر می‌ رسد. در بازار های فرش و قالی موردی دیگر هم وجود دارد؛ که در بافته های قدیمی وجود نداشته است و آن عدم پرزدهی و عدم حساسیت زایی فرش های ماشینی است. نرمی و لطافت فرش کودک، از مهمترین معیارهایی است که موقع خرید باید به آن توجه شود. باید بگوییم الیاف این موکت ها به گونه ای تهیه شده اند که دیر کثیف می شوند؛ و لکه ها را نشان نمی دهند.

بررسی فرش کودک ضد حساسیت

بررسی فرش کودک ضد حساسیت

اگر فرش مخصوص کودک را در اتاق خوابشان پهن کنید، ناخودآگاه احساس خاص بودن می‌ کنند؛ و از آن جایی که فرش مخصوص به خود را دارند، هیجان زده و خوشحال خواهند شد. همچنین این الیاف گاز های آلرژی زا ندارند؛ و با گرد و غبار و نخ و پرز، باعث خارش و سردرد در افراد نمی شوند. فرش ضد حساسیت فرشی است که در تمام طول مدت بافت و تولید؛ از مواد درجه ‌یک و مرغوب استفاده شده باشد. فرش ضد حساسیت کودک سبک و لطیف و قابل شست ‌و شو است؛ و در صورت ایجاد لکه و کثیفی به‌ راحتی تمیز می‌ شود. فرش‌ هایی که پرز دهی دارند، به ریه‌ های کودک شما آسیب می ‌زنند. این فرش کودک هیت‌ ست شده است. و مهم ترین عامل حساسیت هم همان حشراه ها هستند؛ در مورد آلرژی و حساسیت به فرش های ماشینی ممکن است دلیل حشرات باشند.

تنوع فرش‌ های کودک، آنقدر زیاد است که اگر بخواهید؛ برای خرید آن روانه بازار شوید، باید وقت و انرژی زیادی صرف کنید. افرادی که به فرش های ماشینی و عادی حساسیت دارند، می توانند؛ با خرید موکت ضد حساسیت، اوقاتی خوش را تجربه کنند. فرش اتاق کودک باید فانتزی و متناسب با روحیه لطیف و کودکانه او باشد. بهتر است از طرح‌های شاد استفاده کنید. جنس نخ به کار رفته در آن ‌ها، فریز هیت ست است؛ لذا باید بگوییم فرش ضد حساسیت کودک؛ که ضد حساسیت بوده و در اثر پا خوردن به هیچ عنوان پرز نمی ‌دهد.

مطلب پیشنهادی: خرید مستقیم فرش از کارخانه

بررسی فرش کودک ضد حساسیت

طرح و رنگ متناسب فرش با کودکان

حساسیت به فرش های ماشینی در سه راستا امکان نمایان شدن دارد؛ اول انکه با تنفس پرز های برخواسته از الیاف فرش وارد سیستم تنفسی فرد شود. یکی از بهترین راه ‌هایی که پیش‌ روی شما است؛ خرید فرش کودک به صورت اینترنتی است. موکت ضد حساسیت برای کودکان و اتاق مکان هایی مانند مهد کودک مناسب است. اگر فرزند شما پسر است، باید طرح و رنگ متناسب با نوع جنسیت او انتخاب شود. از تخت و کمد و پرده‌ های اتاق کودک که بگذریم؛ یکی از مهم ‌ترین اجزا دکور اتاق کودکان، فرش است؛ که البته انتخاب آن باید با دقت انجام شود. به هیچ وجه کودک خود را در دنیای بزرگسالان پرورش ندهید. تلاش کنید که دکوراسیون اتاق کودک خود را به شیوه‌ای طراحی کنید که با حال و هوای کودک تناسب داشته باشد. فرش ضد حساسیت کودک مواردی مانند گرفتگی بینی، آبریزش، گرفتگی در بینی حساسیت است.

مطلب پیشنهادی: خرید اقساطی فرش

فرش ضد حساسیت

این نوع موکت می تواند در محیط مناسب شما نصب شود؛ و حتی کسانی که به فرش ها و گرد و غبار آن ها حساسیت دارند. کودکان عاشق بازی و نقاشی هستند، همچنین می ‌خواهند؛ لذت خوردن غذا را بدون کمک دیگری نیز تجربه کنند. چون همان‌ طور که می‌ دانید ریه و پوست کودکان در سال ‌های اولیه زندگی بسیار حساس و آسیب‌ پذیر است. این فرش برای افرادی که در حال خرید سیسمونی هستند؛ و یا قصد دارند برای اتاق کودک فرش تهیه کنند، مناسب است. باید بگوییم الیاف نامرغوب باعث کم شدن کیفیت فرش ماشینی می شود.

همان طور که گفتیم فرش ضد حساسیت کودک انواع مختلفی دارد. بهترین فرش ضد حساسیت کودک را می توانید؛ به صورت اقساطی و به قیمت کارخانه از فروشگاه آنلاین فرش قالیکده البرز خریداری نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *