بلاگ

فرش کودک از کجا بخریم؟

فرش کودک از کجا بخریم؟
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

یکی از عناصر مهم در چیدمان اتاق خواب کودکان؛ فرش است. اهمیت این جز بسیار بیشتر است. چرا که علاوه بر زیبایی باید به نکات دیگری در هنگام خرید آن توجه کرد. اولین مورد این است که فرش اتاق خواب کودک باید با روحیات فرزند شما سازگار باشد. در واقع باید کمک کند که روحیه فرزند شما متعادل شود. به طور مثال استفاده از فرش با رنگ گرم ؛ برای اتاق خواب یک کودک بیش فعال قطعا هیجانات او را افزایش می دهد. در کنار این موضوع باید بگوییم  هنگام انتخاب طرح فرش اتاق کودک خود؛  باید به سلیقه را نیز در نظر بگیرید. فرش کودک باید ویژگی هایی داشته باشد. اولین موضوع این است که فرش کودک باید ضد لغزش باشد. همچنین فرش کودک باید ضد حساسیت نیز باشد. سوال مهم این است که فرش کودک از کجا بخریم؟ در ادامه در خصوص خرید فرش کودک توضیح خواهیم داد.

خرید اینترنتی فرش کودک

اولین بخش از مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال که فرش کودک از کجا بخرم؟ بپردازیم. باید در این باره بگوییم یکی از بی دردسر ترین روش ها به این منظور؛ خرید آنلاین است. اگر امکان خرید اقساطی هم وجود داشته باشد که بسیار عالی خواهد بود. یکی از انواع فرش مناسب برای کودک، فرش مدرن است. که در خرید اینترنتی امکان مشاهده طرح های آن است. شما می توانید از طریق سایت قالیکده فرش مدرن مورد نظر خود خریداری کنید. لازم به توضیح ایت که امکان خرید اینترنتی بریا شما وجود دارد. خریداقساطی شما بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام خواهد شد. خرید فرش برای اتاق خواب کودک بسیار با اهمیت است. در عین حال یکی از جذاب ترین خرید ها نیز است. چرا که قطعا فرزندشما را شاد خواهد کرد. قشنگ ترین فرش مدرن را می توانید از قالیکده برای اتاق فرزند خود خریداری کنید.

همانطور که می دانید این که چه مدل فرشی را خریداری می کنید اهمیت بسیاری دارد. برای اتاق کودک خود باید فرش مناسب از هر لحاظ خریداری کنید. انتخابی که می کنید خیلی مهم است. اولین دلیل این اهمیت این است که فرزند شما ساعات زیادی را در اتاق خوابش سپری خواهد کرد. پس باید احساس خوب از فرش اتاق خود دریافت کند. فرش مدرن چنین ویژگی را می تواند ارائه دهد. باید فرشی را برای اتاق کودک خود انتخاب کنید؛ که تمام معیار های مورد نیاز های یک فرش مناسب و مورد پسند کودک شما را داشته باشد. که می توان فرش مدرن را به شما توصیه کرد.

نکات خرید فرش کودک

در کنار این که فرش کودک از کجا بخریم؟ اینکه در هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه شود نیز بسیار اهمیت دارد. اولین مورد خرید فرش هایی است که در آن از رنگ های شاد و زیبا استفاده شده است. معمولا فرش فانتزی چنین ویژگی دارند. این اقدام باعث می شود که اتاق کودک فضایی سرگرم کننده برای او داشته باشد. اگر فرزند دختر دارید فرش هایی با رنگ صورتی، طوسی روشن، گلبهی ایده آل می باشد. همچنین رنگ بندی های تیره مثل زمینه آبی، نسکافه ای، قرمز، سبز و زرد نیز؛ برای اتاق آقا پسرا مناسب تر است. اگر هم فرزندانی با جنس مخالف دارید می توانید از فرش فانتزی با رنگ زرد، آبی روشن سا سبز استفاده کنید. البته باید بدانید که مهم ترین نکته توجه به علاقه و خواست کودک است. چرا این کودک شما است که آن فرش استفاده می کند نه شما!

در هنگام فرش فانتزی یا هر نوع فرش دیگر برای اتاق کودک؛ باید توجه کنید که انتخاب فرش با توجه به سن کودک صورت گیرد. توجه به سن کودکی که فرش را برای اتاق او خریداری می کنید. همچنین خوب است بدانید که در انتخاب رنگ و طرح فرش باید این نکته نیز توجه کنید. بعضی از نقشه هایی که روی فرش نقش می بندد مناسب برای سنین بزرگسال می باشد. یعنی حتی اگر رنگ های گرم و شاد داشته باشد؛ برای اتاق کودک مناسب نیست. فرش فانتزی معمولا برای اتاق کودک مناسب است. برای مشاهده انواع فرش فانتزی وارد صفحه مربوطه شوید.

مدل فرش اتاق کودک

همان طور که گفتیم فرش اتاق کودک انواع مختلفی دارد. فرش شگی یکی از آن ها است. این نوع فرش  به تازگی مورد  استفاده قرار می گیرد؛ استقبال از آن زیاد شده است. چرا که این فرش بسیار نرم است. فرشی مناسب اتاق کودک در کنار جلوه خوبی که باید داشته باشد؛ باید نرم هم باشد. همچنین طرح و رنگ آن نیز باید برای کودک مناسب باشد. فرش شگی هم رنگ های بسیار زیادی دارد. انواع فرش مهم ترین وسایل دکوراسیون است. اتاق کودک جایی است که بسیاری از ساعت روز او در آن جا می گذرد. از این رو باید هم از نظر زیبایی جالب توجه باشد؛ همچنین از نظر نرمی هم باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که به سلامت کودک نیز باید مورد توجه قرار گیرد. در حال حاضر فرش شگی به دلیل طرح های مدرن و فانتزی و کیفیت فوق العاده ای که دارد.

 با توجه به این ویژگی ها فرش شگی توانسته سهم بازار خوبی را به دست آورد.  در بازار فرش ماشینی که بسیار مورد توجه افراد است؛ فرش کودک باید با رنگ شاد خریداری شود. یکی از انواع فرش شگی را می توانید برای اتاق کودک خود خریداری کنید. یکی از ویژگی های مورد اهمیت در فرش اتاق کودک، ضد چروک بودن آن است. همچنین این نوع از فرش ها باید ضد حساسیت نیز باشد. مورد دیگری که باید به آن توجه کنید این است که شستشوی آن راحت باشد. فرش شگی از بهترین الیاف تهیه می شود که می توانید از قالیکده آن را خریداری کنید.

فرش کودک دخترانه

 بعد از این که تصمیم گرفتید فرش کودک از کجا بخریم باید فرش مناسب با نیاز خودتان و کودکتان را مشخص کنید. این امر به خرید راحت تر شما و البته خریدن بهترین فرش توسط شما کمک می کند. در این بخش می خواهیم ویژگی های یک فرش کودک؛ متناسب با ویژگی های دختر خانم ها را بررسی کنیم. اگر فرزند دختر دارید و به صورت مستقل از اتاق استفاده می کند؛ بسیار خوب است که از فرش هایی با رنگ های صورتی استفاده کنید. این رنگ کاملا با روحیات دختر ها سازگار است. از میان فرش های کودک می توانید از این رنگ بیشتر استفاده کنید. همچنین توصیه ما این است که طرح هایی را انتخاب کنید که؛ خشونت در آن ها وجود ندارد. به طور مثال تصویر یک خرس کوچولو خیلی مناسب است. رنگ بندی دخترانه به صورتی محدود نمی شود. رنگ های گلبهی و زرشگی هم می تواند مناسب باشد.

به فرش هایی با طرح پرنسس ها بسیار برای کودک دختر شما مناسب است. در قالیکده طرح فرش خانم طلا نیز بسیار پر فروش است که؛ آن را نیز توصیه می کنیم. فرش خانم کوچولو و فرش بالرین ها نیز از جمله طرح هایی است خانم های کوچولو؛ بسیار آن ها را دوست دارند. همان طور که گفتیم در انتخاب فرش برای اتاق خواب دختر بچه ها حتما باید به رنگ فرش دقت ویژه ای داشته باشید. چرا که انتخاب رنگ های نا مناسب می تواند به روحیه آن ها ضربه بزند. در ادامه به فرش کودک پسرانه می پردازیم.

فرش کودک پسرانه

در این بخش به این که فرش اتاق کودک پسرانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؛ بیان خواهیم کرد. اگر فرزندتان پسر است و از اتاق خود به صورت مستقل استفاده می کند؛ باید در نظر داشته باشید که اتاقی با تم رنگی گرم باید برای او فراهم کنید. چرا که  پس ربچه ها اکثرا رنگ های گرم را دوست دارند. رنگ هایی مانند قرمز، نارنجی، سبز فسفری و .... . در مورد طرح روی فرش نیز باید بگوییم که بهترین انتخاب؛ آن چیزی است که فرزندتان به آن علاقه دارد. وقتی فرش برای اتاق خواب پسر بچه، خریداری می کنید؛ باید به سلایق او احترام بگذارید. با توجه به آن این سوال را از خود بپرسید که؛ فرش اتاق کودک از کجا بخریم؟ فرش با طرح بازی یا عروسک های کارتونی بسیار مناسب و باب میل بچه ها است. چرا که آن ها کاراکتر مورد علاقه فرزندتان می باشند.

 از جمله پر فروش ترین طرح های فرش های اتاق کودک برای آقا پسر ها می توان به فرش های؛ سنجاب ، فرش مک کویین، فرش شهر کودک و ... اشاره کرد. فرش بن تن نیز از پر فروش ترین محصولات قالیکده در این دسته است. فرش هایی با طرح حروف الفبا و یا فرش جدول ضرب نیز موجود است. از مزیت های این فرش ها می توان به تسلط بچه ها بر روی این موضوعات اشاره کرد. همچنین اگر دو کودک با جنس مخالف از یکی اتاق استفاده می کنند نیز؛ این طرح ها انتخاب های مناسبی برای آن ها هستند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *