بلاگ

قیمت فرش ماشینی

قیمت فرش ماشینی
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
قیمت فرش ماشینی

فرش ماشینی از اصلی ترین اجزای خانه های امروزی است. معمولا برای تغییر دکوراسیون اولین کاری که به ذهن افراد می رسد خرید فرش جدید است. البته نباید این را فراموش کرد که تعویض فرش تاثیر بسیاری زیادی بر فضای خانه دارد. لذا دور از ذهن نیست که برای تغییر دکوراسیون از فرش شروع می کنند. از طرف دیگر برای تهیه جهزیه هم فرش معمولا جر اولین اقلامی است که خریداری می شود. از این رو می توان نتیجه گرفت که خرید فرش بسیار حائض اهمیت است. و به طبع قیمت فرش ماشینی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با تمام این تعاریف و تفاسیر تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی قیمت فرش ماشینی بپردازیم. همین طور عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. پس حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید تا اطلاعات خوبی در خصوص قیمت فرش ماشینی کسب نمایید.

قیمت فرش ماشینی 700 شانه

قیمت فرش ماشینی 700 شانه

می توان گفت فرش 700 شانه پر فروش ترین فرش ماشینی در بازار است. که عوامل زیادی باعث این اقبال مردم نسبت به فرش 700 شانه شده است. در ادامه مقاله به قیمت فرش ماشینی 700 شانه می پردازیم. و همین طور مزایا و معایب این فرش را بررسی خواهیم کرد. فرش 700 شانه از ضخامت قابل قبولی برخوردار است. این زخامت را می توان از مزایای فرش 700 شانه برشمرد. چرا که این زخامت باعث نرم تر شدن فرش به نسبت فرش هایی با شانه های بیشتر شده است. از طرف دیگر این زخامت سبب شده است که اسقامت فرش بالا تر برود. این استقامت خود را در مقابل عوامل مختلف آسیب رسان نسان می دهد. قیمت فرش ماشینی 700 شانه با توجه به متغیر های زیادی تعیین می شود. از مهم ترین این عوامل شرکت تولید کننده فرش می باشد که در میزان قیمت فرش ماشینی تاثیر دارد.

به این صورت کرد معمولا قیمت فرش ماشینی 700 شانه که تولید شرکت های معتبر هستند. بالا تر از فرش مشابهی است که در شرکت هایی با نام و نشان ناشناخته تولید شده اند. مورد بعدی بر قیمت فرش ماشینی 700 شانه تاثیر می گذارد طرح و نقش فرش است. به طور معمول طرح های انحصاری قیمت بالاتری به نسبت طرح هایی که در اکثر فرش ها وجود دارند؛ دارد. لذا اگر به طرح هایی خاص علاقه دارید باید حواستان باشد که باید مبلغ بیشتری را هزینه نمایید. توجه نمایید جایی که از آن فرش می خرید هم اهمیت دارد.

محصول پیشنهادی: فرش 700 شانه

قیمت فرش مدرن

قیمت فرش ماشینی مدرن و فانتزی

فرش های مدرن و فانتزی چند سالی هست که وارد بازار شده اند. این فرش ها بیشتر فضا هایی به غیر از هال منزل مورد استفاده قرار می گیرند. این موضوع به دلیل ویژگی های ذاتی آن ها است. به طور مثال از این نوع فرش ها بیشتر در اتاق خواب و همچنین در آشپز خانه استفاده می شود. قیمت فرش ماشینی مدرن و فانتزی هم مانند دیگر انواع فرش بسیار متنوع است. همین طور کیفیت این فرش ها متفاوت هستند. طبیعی است که کیفیت تاثیر اصلی را بر قیمت فرش ماشینی مدرن و فانتزی دارد. اما عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت فرش ماشینی مدرن و فانتزی تاثیر گذار است. قبل از پرداختن به این موضوع اجازه دهید ویژگی های این نوع فرش  را بیان کنیم. فرش های فانتزی و مدرن همان طور که از نامشان پیدا استبیشتر کاربرد تزئینی دارد. البته این به معنای غیر کاربردی بودن نیست.

بلکه به این معنا است که نباید انتظاری که از یک فرش ماشینی. به طور مثال 700 را از یک فرش مدن و فانتزی داشت. این فرش ها در مقابل رطوبت بسیار حساس هستند. و به سرعت کپک می زنند و پوسیده می شوند. لذا توصیه می شود در مکان هاییکه رطوبت زیادی دارند از آن ها استفاده نشود. از مزایای مهم فرش های مدرن و فانتزی این است که تنوع زیادی در طرح و رنگ آن ها وجود دارد. از این رو این نوع از فرش های ماشینی می تواند به راحتی هر سلیقه را به خود جلب کنند.

بهترین فرش ماشینی

قیمت فرش عروسکی

فرش کوذک برای اتاق کودک مناسب است. این فرش ها تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارند. به طور معمول از طرح های کاتونی در بافت فرش کوذک استفاده می شود. قیمت فرش ماشینی عروسکی به نوع بافت و طرح آن بستگی زیادی دارد. چرا تنوع در بافت این نوع فرش بسیار زیاد است. به طور مثال این فرش با بافت معمولی در بازار وجود دارد. که قیمت مناسب تری به نسبت دیگر نمونه های فرش کودک دارد. فرش کودک به صورت برجسته نیز وجود دارد. در این نوع بافت شخصیت اصلی فرش به صورت بر جسته بافته می شود. نوع دیگر نیز فرش دور بری می شود. یعنی فرش دیگر مستطیل نیست بلکه دور تا دور موضوع اصلی فرش بریده شده است. قیمت فرش ماشینی عروسکی در تمام مواردی که بیان شد متفاوت است. که باید بگوییم این موضوع امری طبیعی و منطقی است.

مشاهده محصولات: فرش کودک

قیمت فرش کودک در فروشگاه های مختلف نیز متغیر است. البته باید بگوییم این موضوع مختص این از فرش نیست. چرا که قیمت فرش ماشینی در هر نوعیک ه باشند در فروشگاه های مختلف گوناگون است. لذا توصیه می کنیم پیش از خرید حتما قیمت فروشگاه های مختلف را بررسی نمایید. همین طور تحت تاثیر تبلغات فروشگاه های بزرگ و تضمین قیمتی که می دهند نیز قرار نگیرید. بهترین راه این است که پیش از خرید کمی وقت بگذارید و قیمت فروشگاه های مختلف بررسی کنید. و با مقایسه قیمتی که اراده می دهد فرش ماشینی را ارزان بخرید.

فرش کودک

فرش گل برجسته

یکی از انوع فرش ماشینی که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است فرش ماشینی گل برجسته است. در این بخش از مقاله به قیمت فرش ماشینی گل برجسته و همین طور مزایا و معایب این نوع فرش می پردازیم. پیش از پرداختن به قیمت فرش ماشینی گل برجسته به مزایای این نوع فرش اشاره می کنیم. از مهم ترین مزیت این فرش زیبایی بیشتر آن به نسبت دیگر فرش های ماشینی است. این زیبایی به خاطر عمقی است که در طرح این فرش وجود دارد. که علت این موضوع پستی و بلندی های موجود در سطح فرش است. باید بگوییم این مزیت در عین حال عیب فرش های گل برجسته نیز می باشد. چرا که متاسفانه گرد و خاک و آشغال های ریز در گودال های این فرش گیر می کنند. و این موضوع جارو کشیدن و تمیز کردن این نوع فرش را کمی سخت می کند.

البته اگر برای جارو کشیدن این فرش حوصله به خرج دهید می توانید از زیبایی آن لذت ببرید. اما می رسیم به موضوع قیمت فرش ماشینی گل برجسته. این فرش در کیفیت های مختلیفی تولید وعرضه می شود. که هر کدامقیمت متفاوتی دارند. توصیه ما این است که اگر قصد خرید فرش ماشینی گل برجسته را دارید. نمونه با کیفیت آن را خریداری نمایید. چرا در نمونه هایبی کیفیت این فرش از نخ های با کیفیت پایین استفاده شده است. که این موضوع عیب این نوع فرش که همان طور که گفتیم جذب گرد و خاک را تشدید می کند.

فرش طرح برجسته

قیمت فرش شگی

فرش های شگی بیشتر در اتاق خواب ها استفاده می شوند. فرش های شگی را با نام فرش ماکارونی نیز می شناسند. که علت این نام گذاری شکل ظاهری این نوع فرش است. فرش شگی دو نوع ریشه بلند و کوتاه دارد. که قیمت فرش ماشینی شگی در این دو نوع متفاوت است. این فرش بسیار نرم است و تقریبا مانند یک تشک می تواند ایفای نقش کند. از این رو برای استفاده در اتاق کودک بسیار مناسب است. چرا که در صورت زمین خورن کودک بر روی این فرش کوچک ترین آسیب به او نمی رسد. اما عیب این فرش گیر کردن خاک و آشغال ریزو بعضا درشت در تارو پود آن است. به طوری که به هیچ عنوان نباید انتظار داشته باشید با جارو کشیدن از فرش خارج شوند. باید بگوییم تنها راه تمیز کردن این فرش تکاندن است. لزوما نیاز نیست فرش را فضای باز تکان دهید.

چرا که تنها کافی است فرش را در همان جایی که قرار دارد بر عکس کنید. سپس هر چهار گوش فرش را بگیرید وتکان دهید. این گونه تمام چیز هایی که داخل فرش گیر کرده است از فرش خارج می شود. سپس فرش را جمع کنید زیر آن را جارو کنید و مجددا فرش را پهن کنید. اما قیمت فرش ماشینی شگی را بررسی کنیم. باید بگوییم قیمت فرش ماشینی شگی در قالیکده البرز بسیار پایین تر از فروشگاه های دیگر است. این موضوع را می توانید با مقایسه قیمت قالیکده البرز با سایر فروشگاه های فرش خودتان متوجه شوید.

مشاهده محصولات: فرش شگی

فرش شگی

قیمت فرش کناره

فرش های کناره کاربرد های گوناگونی دارند. از این نوع فرش بیشتر در راهرو های منازل استفاده می شود. فرش های کناره طرح های گوناگونی دارند. اما معمولا در نمونه های 500 شانه و همین طور 700 شانه در بازار وجود دارند. قیمت فرش ماشینی کناره به میزان تراکم و شانه آن بستگی دارد. در کنار این عامل طرح فرش نیز در قیمت فرش ماشینی کناره موثر است. لازم به توضیح است که بعد از خرید فرش ماشینی لازم است سر و ته آن شیرازه شود. چرا که فرش ماشینی کناره به صورت رول های بزرگ در فروشگاه ها عرضه می شوند. البته نیاز نیست نگرانی به دل راه دهید. چرا که در قالیکده البرز این خدمت نیز ارائه می شود. از این رو می توانید بعد از خرید فرش کناره نسبت به شیرازه کردن آن اقدام کنید. کاربرد دیگر فرش های ماشینی کناره پوشاندن راه پله ها می باشد.

البته فرش های مختص راه پله نیز در بازار موجود هستند. این فرش ها فقط روی پله را می پوشانند. که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کنید. اما اگر می خواهید پله را به طور کامل بپوشانید باید از فرش کناره استفاده کنید. قیمت فرش ماشینی کناره در قالیکده البرز به نسبت دیگر فروشگاه ها بسیار مناسب تر است. مزیت دیگر خرید فرش کناره از قالیکده البرز این است که برای شیرازه زدن فرش لازم نیست سرگردان شوید. چرا که همان جا و در عرض چند دقیقه فرش ماشینی خریداری شده را شیرازه دوزی می کنیم.

فرش کناره

عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی

تا اینجای مقاله قیمت بعضی از پر فروش ترین فرش های ماشینی را بررسی کردیم. همین طور مزایا و معایب هر کدام را بر شمردیم. اما در این بخش از مقاله قصد داریم به عوامل تعیین کننده قیمت فرش ماشینی بپردازیم. باید بگوییم عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی بسیار زیاد هستند.اولین موضوع مواد اولیه است. مواد اولیه تاثیر مهمی در قیمت فرش ماشینی دارد. یا بهتر بگوییم اصلی معیار برای تعیین قمیت فرش ماشینی است. مورد دیگر در عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی میزان تراکم و شانه فرش است. فرش های ماشنی هر چه متراکم تر باشند و شانه بالاتری داشته باشند گران تر هستند. عامل تاثیر گذار دیگر بر قیمت فرش ماشینی برند تولید کننده فرش است. معمولا تولید کندگان معتبر قیمت بالا تری را برای محصولات خود انتخاب می کنند. باید توجه داشته باشید که این لزوما به معنای با کیفیت بودن فرش نیست.

در ادامه بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی به فروشگاه می رسیم. فروشگاهی که از آن فرش را خریداری می کنید. در این که فرش را با قیمت مناسب بخرید یا گران تر از همه جا بسیار موثر است. همان طور که پیش از این نیز گفتیم در خرید فرش نباید اصلا تحت تاثیر تبلیغات قرار بگیرید. فرش را شما برای استفاده چندین ساله خریداری خواهید کرد. از این ارزشش را دارد که چند روزی را برای مقایسه قیمت فروشگاه های مخالف صرف کنید. بعد از مقایسه متوجه خواهید شد که قیمت قالیکده البرز بسیار مناسب تر است.

فرش وینتیج

بخش پیشنهادی: فرش وینتیج

در انتها قصد داریم در بخش ویژه برای شما مشتریان عزیز یکی از محصولات بسیار پر فروش قالیکده را معرفی کنیم. فرش وینتیج یکی از محصولات بسیار محبوب در قالیکده البرز است.فرش وینتیج یا همان کهنه نما یکی از پر مخاطب ترین محصولات در قالیکده البرز به شمار میرود. این محصول یک نوع محصول برگرفته از محصولات کشور ترکیه است. البته این محصول در طرح های خود بومی شده با کشور ایران میباشد. شما میتوانید محصول فرش وینتیج را در قالیکده البرز با بالاترین کیفیت درجه یک و در برند های مرغوب خریداری کنید.

لینک این محصول: فرش وینتیج

جمع بندی

در مجموع باید بگوییم قیمت فرش ماشینی به عوامل متعددی بستگی دارد که در مقاله به آن ها اشاره کردیم. اما در هر صورت با اطمینان می گوییم که؛ قیمت فرش ماشینی در قالیکده البرز بسیار پایین تر از سایر فروشگاه ها است. ادعای ما را می توانید با مقایسه قیمت های ما با سایر فروشگاه های به نقد بگذارید.

مطلب پیشنهادی: فرش ماشینی خوب چی بخرم؟

بهترین قیمت فرش ماشینی
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *