بلاگ

پرفروش ترین فرش سال ۱۴۰۰

پرفروش ترین فرش سال ۱۴۰۰
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

در چیدمان خانه های ما ایرانی ‌ها، فرش حرف اول و آخر را می ‌زند. به طور معمول برای چیدمان ابتدا فرش را خریداری می کنیم. و سپس سایر عناصر را با آن هماهنگ می کنیم. از این رو می توان گفت که فرش ماشینی نقش بسیار زیادی در دکوراسیون منزل دارد. شما برای خرید فرش ماشینی باید علاوه بر طرح و رنگ، به موارد دیگری نیز توجه کنید. از جمله آن ها می توان به ابعاد فرش و مکانی که قرار است فرش ماشینی را استفاده کنید؛ اشاره کرد. همین طور نقش روی فرش هم موضوع بسیار مهمی است که باید به آن نیز فکر کنید. گالری پر فروش ترین طرح فرش ماشینی در فروشگاه فرش قالیکده البرز می تواند؛ در انتخاب فرش بسیار به شما کمک کند. ما در این بخش قصد داریم به پر فروش ترین فرش سال 1400 و به معرفی انواع فرش ماشینی بپردازیم.

پر فروش ترین فرش در قالیکده البرز

پر فروش ترین فرش سال 1400 در قالیکده البرز

هر ساله در قالیکده البرز لیست پر فروش ترین محصولات منتشر می شود. هدف ما از این کار کمک به گرفتن تصمیم راحت تر مشتریان است. امسال هم لیست پر فروش ترین فرش سال 1400 را منتشر کرده ایم. که در ادامه به آن ها می پردازیم. یکی از محصولات پر فروش ما فرش‌ های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته است. این محصول تقریبا همه ساله در لیست جای دارد. علت آن را می توان در زیبایی بی نظیر آن جستجو کرد. این فرش محبوب با تراکم ۳۶۰۰ جزء پر اقبال ترین و پر طرفدار ترین؛ فرش‌ های ماه‌ های اخیر بوده است. برجستگی های نقش بسته روی این فرش باعث شده است مورد استقبال بسیاری قرار گرفتند. فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته  از جمله فرش های ماشینی ریزبافت است. که شباهت بسیاری به فرش های دستبافت دارد. در کنار تمام این مزایا، این فرش قیمت مناسبی نیز دارد.

فرش ۱۲۰۰ شانه دارای گل برجسته است. این برجستگی ها در فرایند تولید ایجاد می شوند. که زیبایی فرش را دو چندان می‎ کند. و تمایز اصلی این فرش را با سایر فرش های ماشینی ایجاد می کند. این فرش ‌ها معمولاً قیمت بالایی دارند؛ کاربرد اصلی این فرش استفاده در سالن های پذیرایی است. که البته معمولاً هم در سالن‌ های پذیرایی استفاده می ‌شود. فرش 1200 شانه دارای ضخامت مناسبی هستند. لذا با توجه به این ویژگی در فضا های پر رفت و آمد می ‌تواند گزینه مناسبی باشند. این معرفی پر فروش ترین فرش سال 1400 بود.

پر فروش ترین فرش های با تخفیف!

پر فروش ترین فرش های با تخفیف سال 1400!

فرش های تخفیفی همیشه مورد توجه مشتریان قالیکده البرز قرار دارند. این فرش ها با تخفیف ویژه عرضه می شوند. علت این موضوع  این است که از آن فرش فقط یک تخته باقی مانده است. از این رو در دسته فرش های با تخفیف قرار می گیرد. فرش هایی که به سبک سنتی و با الهام از طرح های فرش دستباف اصیل ایرانی طراحی و تولید می‌شوند؛ معمول از  اقبال بیشتری بر خوردار هستند. چرا که روحیه و سلیقه مشتری ایرانی با این فرش ها سازگار تر است. فرش کلاسیک خودش به چندین دسته بندی تقسیم می ‌شود. که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. مثلا از نظر تعداد شانه به فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه هستند. هر کدام از این فرش ها می توانند در بخش فرش های تخفیفی وجود داشته باشند. همین طور فرش های بای تخفیف از نظر طرح؛ به افشان، لچک و ترنج، خشتی، شکارگاه و تلفیقی تقسیم بندی می شوند. به طور معمول پر فروش ترین فرش سال 1400 در بین فرش های با تخفیف نیز به چشم می خورد. یکی از پر تیراژ‌ ترین تولیدات فرش ماشینی هستند.

بخش عمده ای از طرح های جدید فرش 1400 را فرش‌ های کلاسیک تشکیل خواهند داد. که همگی بسیار محبوب و پر طرفدار هستند. منظور از فرش های سنتی یا کلاسیک، طرح های سنتی آن ها است. که بر روی اکثر فرش های ماشینی قابل مشاهده هستند. در واقع فرش کلاسیک با الهام از طرح های فرش دستباف طراحی می‌ شود. تا با سلیقه مشتریان ایرانی سازگار تر باشد. طرح فرش های کلاسیک سبک خاص خود را دارند. در صورتی که در فرش های مدرن این گونه نیست. فرش سنتی دارای حاشیه، متن، لچک، ترنج، کتیبه، خامه، کلاله و… است.

پر فرش ترین فرش وینتیج سال 1400

پر فرش ترین فرش وینتیج سال 1400

یکی از انواع فرش های های ماشینی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است؛ فرش وینتیج است. از این رو این فرش در دسته پر فروش ترین فرش سال 1400 قرار می گیرد. در توضیح این فرش ماشینی باید بگوییم؛ وینتیج در لغت به معنای سبک سنتی و قدیمی می باشد. این فرش ها ظاهری مثل فرش های قدیمی و استفاده شده دارند. فرش کهنه نما و یا وینتیج گونه ای جدید از انواع فرش های ماشینی هستند. البته قدمت این فرش زیاد است و سابقه ای طولانی در بازار فرش دارند. اما در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته اند. همان طور که از سبک طراحی و نقش و نگار آن ها مشخص است؛ این دسته از فرش های ماشینی، دارای طراحی های سبک سنتی فرش های ایرانی و کهنه را دارند. با توجه به این ویژگی که بیان شد؛ این فرش ها به فرش های کهنه نما معروف هستند.

پر فروش ترین فرش های طرح جدید

 پر فروش ترین فرش های طرح جدید

فرش ماشینی از تنوع بالایی بر خوردار هستند. از این رو برای هر سلیقه ای پاسخی وجود دارد. خوشبختانه در سال های اخیر و در مدل فرش جدید شامل یک طرح ونقشه نمی شود. برای همین موضوع در لیست پر فروش ترین فرش سال ؛1400 تنوع خوبی از طرح های مختلف فرش قابل مشاهده است. تمامی این فرش ها از جدید ترین فرش های سال  به حساب می آیند. از این با خرید آن ها فرش مدرن و جدید را به خانه خواهید برد. جدید ترین مدل فرش ها همیشه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. فرش طرح جدید توسط گروه های طراحی مختلف طراحی می شود. به این معنا که شرکت های مختلف طراح های مختص به خود را ارائه می دهند. و طراحان برای آن ها فرش را طراحی می کنند. که این طرح ها پر فروش ترین فرش سال 1400؛ با طرح جدید هستند.

زیبا ترین فرش های سال 1400

زیبا ترین فرش های سال 1400

فرش های ماشینی همگی زیبا هستند. این سلیقه شما است که یکی را زیبا تر می داند. به طور معمول فرش های ماشینی با سلیقه های مختلف طراحان طراحی شده است. به طبع سلیقه آن ها با عده ای هماهنگ است؛ و از آن استقبال می کنند. و گروهی نیز با آن ارتباط برقرار نمی کنند. باید بگوییم در هر امری زیبای را نمی توان یک امر مطلق دانست. چرا که برای زیبا دانستن هر چیزی معیاری  ثابت وجود ندارد. اما معمولا پر فروش فرش سال 1400 همگی زیبا هستند.  شما می توانید با مشاهده فرش های مختلف؛ آن را که با سلیقه شما هماهنگ تر است را خریداری کنید. برای این منظور می توانید از طریق سایت قالیکده البرز اقدام کنید. و یا به فروشگاه ما سر بزنید. همه محصولات ما به قیمت کارخانه عرضه می شوند. و در کنار قیمت مناسب امکان خرید اقساطی نیز برای شما وجود دارد.

شرایط خرید فرش در قالیکده البرز به گونه ای طراحی شده است که؛ همه بتوانند فرش مورد نظر خود را خریداری کنند. پس با مراجعه به فروشگاه و یا سایت ما و با مشاهده؛ پر فروش ترین فرش سال 1400، فرش مورد نظر خود را خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی: معرفی زیباترین فرش 2022

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *