قالیکده البرز با احترام به رعایت حریم خصوصی شما مشتریان عزیز، برای خرید محصول ، ثبت نظرات ، انتقتدات و پیشنهادات و یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت قالیکده البرز ، اطلاعاتی را از کاربران خود درخواست می‌کند که بتواند خدماتی ایمن ، کارآمد و صحیح را به کاربران و مشتریان حود ارائه کند. و همچنین برای پردازش و ارسال سفارشات ، اطلاعاتی مثل نام ، آدرس، شماره تماس و … مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های قالیکده البرز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی از سمت فروشگاه قالیکده البرز به آدرس:”استان البرز-کرج-بلوار باغستان-رو به روی پارک نرگس بالاتر از خیابان تختی” به نام مشتری صادر خواهد شد، از این رو ارائه اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی و آدرس محل ارسال محصوله و کد پستی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌های که مشتری ارائه می دهد، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات با فروشگاه قالیکده البرز از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس محل ارسال مرسوله، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت این اطلاعات است و در صورتی که موارد فوق به صورت درست و یا کامل وارد نشده باشند، قالیکده البرز جهت اطمینان خود از صحت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری . کاربر خود ، اطلاعات تکمیلی و بیشتری را درخواست کند.
مشتریان عزیز می‌توانند نام و نام خانوادگی، آدرس محل و تلفن های شخص دیگری را برای تحویل سفارشات خود وارد کنند و قالیکده البرز تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین قالیکده البرز ممکن است برای ارتباط بیشتر با مشتریان خود ، جهت بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی و ارزیابی رضایت مشتریان عزیز از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها ، خدمات،اخبار و … برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند. در صورتی که کاربران و مشتریان عزیز تمایل به دریافت اینگونه پیام ها نداشته باشند، می‌توانند با اعلام به قسمت پشتیبانی وب سایت قالیکده البرز این خدمات را لغو کنند.

قالیکده البرز ممکن است انتقادات و نظرات ارسالی کاربران را جهت بهبود قوانین وب سایت ویرایش کند و همچنین برای بهتر کردن خدمات خود از نظرات و انتقادات عزیزان استفاده نماید. اگر نظرات یا پیام های ارسالی توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، قالیکده البرز می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری های قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌ سایت قالیکده البرز، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب قوانین و شرایط اعلام شده در همین صفحه به فرش محتشم اعطا نموده و حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
همچنین قالیکده البرز تاکید میکند که حفظ و نگهداری از رمز عبور و نام کاربری بر عهده خود کاربران عزیز میباشد و همچنین برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده های احتمالی ، کاربران نباید این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.
مسئولیت هرگونه خسارت های محتمل که برگرفته و ناشی از عدم رعایت قوانین وب سایت قالیکده البرز، توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه قالیکده البرز را از خود سلب می‌کند. قالیکده البرز هویت شخصی کاربران و اطلاعات آن ها را محرمانه میداند و این اطلاعات را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران موظف باشد این اطلاعات را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در اینگونه از موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی و شرعی مبنی بر جبران خسارت برای قالیکده البرز وجود نخواهد داشت و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
همچنین به اطلاع کاربران و مشتریان عزیز می رسانیم که قالیکده البرز همانند دیگر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و قالیکده البرز حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
قالیکده البرز برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی تمامی کاربران خود  همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای تمامی کاربران فراهم کند.