شرایط و قوانین استفاده از وب ‌سایت قالیکده البرز

کاربر گرامی ، لطفاً موارد زیر را برای استفاده بهتر و صحیح از وب سایت قالیکده البرز مطالعه کنید:
“ورود کاربران عزیز به وب‏‌ سایت قالیکده البرز در هنگام استفاده ازخدمات ارائه شده توسط قالیکده البرز به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین وب سایت قالیکده البرز است.”

لازم به ذکر است شرایط و قوانین درج شده، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید که کلیه اصول و مقررات وب ‌سایت قالیکده البرز مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف است تا قوانین وب سایت را رعایت نماید. همچنین در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین درج شده ، اصول و سرویس‏‌های وب‌ سایت قالیکده البرز ایجاد شود، در همین صفحه منتشر شده و به روز رسانی می شود و کاربر متعهد میشود که استفاده از وب سایت به معنی پذیرش هرگونه قوانین است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به هر شخص حقیقی یا حقوقی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود یا شرکت که در فرم ثبت نام درج کرده است ، به استفاده از خدمات وب‌ سایت قالیکده البرز اقدام کند.

همچنین از آنجا که وب‌سایت قالیکده البرز یک وب ‌سایت فروش آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات وب سایت قالیکده البرز اقدام می‌کند.

 

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که کاربر از سرویس ‌‏ها و خدمات وب ‌سایت قالیکده البرز استفاده می‏‌کند ، محصول مورد نظر یا خدمات قالیکده البرز را به صورت اینترنتی خرید می‏‌کند و یا به وب‌ سایت قالیکده ایمیل می‏‌زند ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست کابر با رعایت کلیه اصول و مقررات باشد، موافقت می‌‏کند که وب‌سایت قالیکده البرز به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) و یا به صورت تماس صوتی(برای پیگیری و پشتبانی محصول) با کاربر خود ارتباط برقرار کند.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌ هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ ها شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

همچنین کاربر اجازه استفاده از شماره تماس و ایمیل خود را  جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه را به قالیکده البرز میدهد. در صورتی که کاربر تمایلی به استفاده از این خدمات را نداشته باشد میتواند با مطلع کردن قالیکده البرز این فعالیت را متوقف کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

وب‌سایت قالیکده البرز به اطلاعات خصوصی اشخاصى حقیقی یا حقوقی که از خدمات وب سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

همه مطالبی که در دسترس مخاطبان قرار گرفته اعم از: متن ها ، تصاویر، لوگو ، آیکون ها، ویدئوها و موارد قابل دانلود و کپی برداری جز اموال قالیکده البرز میباشد و استفاده بدون کسب مجوز کتبی از آن ها پیگرد قانونی را به همراه دارد. علاوه بر این، اسکریپت ‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط وب‌سایت قالیکده البرز و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار وب‌سایت قالیکده البرز است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی را به همراه دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی https://ghalikadehalborz.com/ است.

کاربران میتوتنند جهت برقراری ارتباط با قالیکده البرز از آدرس‌‏ های ذکر شده در بخش ارتباط با ما قالیکده البرز استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

1- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 16 عصر ، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری پردازش می‌‏شوند.

2- وب ‌سایت قالیکده البرز همواره در پردازش ، ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام خواهد داد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در وب‌ سایت قالیکده البرز به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، قالیکده البرز با اطلاع رسانی کاربر یا مشتری خود حق فسخ سفارش یا یا انتخاب محصولی دیگر(به انتخاب مشتری) را دارد.

3- وب‌ سایت قالیکده البرز مجاز است بدون اطلاع قبلی به کاربران نسبت به توقف سفارش‌‏گیری محصولات، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای وب‌ سایت قالیکده البرز محفوظ است.

4- کاربران موظف هستند هنگام ثبت سفارش کالای مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌های همراه یا ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، وب‌ سایت قالیکده البرز جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. لذا کاربران عزیز موظف هستند تا اطلاعات وارد شده را به درستی وارد کنند.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

5- تحویل سفارش در اماکن عمومی امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق ، دارای کد پستی و قابل استناد باشد.