بلاگ

بزرگترین مرکز فروش پشتی سنتی !!

بزرگترین-مرکز-فروش-پشتی-سنتی
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.4]

اگر به دنبال خرید پشتی و یا به صورت اختصاصی به دنبال پشتی های سنتی با ترمه می گردید، پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای این متن همراه ما باشید.

پشتی سنتی چیست؟

در زمان های بسیار قدیم که صنعت تولید مبلمان وجود نداشت، عموما در خانه های اشراف و اعیان شهر ها، پشتی های سنتی با ترمه اصل یزد دیده میشد که از آنها به مانند مبل های امروزی استفاده می کردند.

به صورت عمومی در شهرستان هایی مانند یزد و اصفهان اینگونه ست های پشتی سنتی و تخت های سنتی بیشتر دیده میشد.

امروزه با گذشت زمان و تغییر علایق مردم از دکوراسون مدرن به دکوراسیون سنتی، استفاده از پشتی های سنتی در منازل، رستوران ها، باغ ویلا ها و…. مورد استفبال قرار گرفته است.

شما هم اگر به این ست های سنتی زیبا علاقه مند شده اید، می توانید طبق سلیقه، طبق رنگبندی دکوراسیون منزلتان یکی از صد ها مدل پشتی سنتی را انتخاب کنید.

جنس پشتی سنتی چیست؟

پشتی های سنتی عموما با ترمه های اصلی یزد تولید می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. داخل پشتی ها از الیاف پر شده است که می توانیم به جرئت بگوییم یکی از درجه یک ترین الیاف های موجود در بازار است و شما می توانید با ضمانت کتبی، خیالتان از این موضوع راحت باشد.

جنس تشک در ست های پشتی سنتی، فوم سرد است که به هیچ عنوان خوابیدگی ندارد و شما می توانید سالیان سال از تشک ها بدون هیچگونه آسیب و خوابیدگی استفاده کنید.

در برخی از ست های پشتی سنتی مانند پشتی خان قاجار ها و یا پشتی سنتی خان سالار ها علاوه بر ترمه اصلی، از پارچه مخمل درجه یک نیز استفاده شده است.

همچنین درپشتی های ست پشتی قاجار و ست پشتی شاه نشین، علاوه بر الیاف، از کلاف نیز استفاده شده است. که منجر به استحکام بالاتر و بیشتر شدن طول عمر پشتی می شود.

انواع پشتی سنتی

پشتی های سنتی تولیدی در کارخانه جات های تولیدی ترمه و پشتی، انواع بسیار مختلفی دارند که طبق طرح بندی های ترمه، و ترکیب مخمل و ترمه انواع مختلفش مشخص می شود.

انواع پشتی سنتی ترمه عبارتند از:

پشتی سنتی سالار

این ست پشتی، دارای دو ست کامل 6 تیکه  و 7 تیکه است که می توانید به توجه به فضای دکوراسیون سنتی منزلتان هر کدام از ست های پشتی را که نیاز داشتید سفارش دهید.

همچنین در صورت تمایل می توانید هر تیکه ای از پشتی سالار را که نیاز داشتید، به صورت تکی و جداگانه استفاده کنید.

ست-کامل-سالار-نقره-7روبرو

پشتی سنتی خان سالار

ست های پشتی سنتی خان سالار را ترکیب ترمه + مخمل یکی از جذاب ترین و زیبا ترین ست های پشتی تولیدی در کارخانه جات های تولیدی پشتی است.

ترمه استفاده شده در ست پشتی سالار و خان سالار یکی است، تنها تفاوت آنها مخمل استفاده شده در خان سالارها می باشد.

شما می توانید، ست های پشتی سنتی خان سالار را به صورت ست کامل 7 تیکه به صورت آنلاین از فروشگاه قالیکده البرز سفارش دهید.

ست-کامل-خان-سالار7رو

پشتی سنتی قاجار

طرح دیگری از ست های پشتی سنتی، ست های قاجار هستند که در پشتی آنها علاوه بر الیاف از کلاف نیز استفاده شده است  که ایستایی و استحکام پشتی ها را بیشتر کرده است.

به یاد داشته باشید شما می توانید ست های پشتی سنتی قاجار را به صورت ست کامل 7 تیکه و یا ست کامل 6 تیکه سفارش دهید و همچنین امکان سفارش تیکه های این ست پشتی را به صورت جداگانه و تکی نیز دارید.

ست-کامل-قاجار-6-تیکه-روبه-رو

پشتی سنتی خان قاجار

همانند ست های پشتی سنتی خان سالار، پشتی های خان قاجار نیز از ترکیب ترمه و مخمل تولید شده اند.

در صورتی که به ترکیب ترمه و مخمل در ست های پشتی سنتی علاقه مند هستید می توانید ست های پشتی سنتی خان قاجار را به صورت ست کامل 7 تیکه سفارش دهید و با ارسال رایگان در شهر محل زندگی خود دریافت کنید.

ست-خان-قاجار-آبی-روبرو

پشتی سنتی شاه نشین

یکی از معروف ترین پشتی های سنتی در بین تمامی ست های سنتی، شاه نشین ها هستند. طراحی فوق العاده و زیبای شاه نشین ها، توجه بیشتری را به نسبت ست های دیگر پشتی سنتی به خودش جذب کرده است.

پشتی های سنتی شاه نشین در تنوع بالای رنگی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در خانه، باغ ویلا، رستوارن های سنتی و… هستند.

ست-کامل-شاه-نشین-سبز7

در صورتی که شما هم جز طرفدار های پشتی شاه نشین هستید می توانید این ست سنتی را به صورت ست کامل 6 تیکه و یا 7 تیکه از طریق فروشگاه آنلاین قالیکده البرز سفارش دهید و یا در صورت نیاز هر کدام از تیکه های شاه نشین را به صورت جداگانه و تکی دریافت کنید.

ست پشتی سنتی بهار

ست های پشتی سنتی بهار، نیز جز پر طرفدار ترین ست های پشتی هستند.

این ست های زیبا به دلیل ترکیب رنگی فوق العاده ای که دارد می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای ست کردن با انواع دکوراسیون ها باشد.

شما می توانید ست های پشتی بهار را در دو رنگ کرم و آبی به صورت ست کامل 7 تیکه، 6 تیکه و یا به صورت تکی و جداگانه از طریق وبسایت فروشگاه قالیکده البرز سفارش دهید.

ست 7 تیکه بهار

برای دیدن تمامی ست های پشتی سنتی در قالیکده البرز می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید تا تمامی ست های پشتی سنتی موجود را در رنگبندی های مختلف ببینید:

مرکز فروش پشتی سنتی کرج

در صورتی که برای خرید ست های پشتی سنتی گفته شده به دنبال مرکز فروش پشتی سنتی در کرج می گردید. باید بگوییم می توانید به صورت حضوری به بزرگترین مرکز پخش پشتی سنتی در کرج با تنوع بسیاری بالا مراجعه نمایید.

شما می توانید از نزدیک نمایشگاه بزرگی از پشتی های سنتی را در فروشگاه قالیکده البرز به آدرس زیر ببیند:

کرج. بلوار باغستان. روبه روی بوستان گل نرگس. بالاتر از خیابان شجاعی ( تختی). فروشگاه قالیکده البرز

ما می توانیم به جرئت بگویم که یکی از بزرگترین نمایشگاه های پشتی سنتی در کرج و تهران، فروشگاه قالیکده است که با نازل ترین قیمت ها و به قیمت عمده فروشی و پایین تر از همه جا، پشتی های سنتی را عرضه می کند.

کلام آخر

درحالی که به ست های پشتی سنتی علاقه مند هستید، با کلیک روی دکمه زیر انواع بسیار زیادی از پشتی های سنتی را تماشا کنید.

ما می توانیم در عین صداقت، به شما اطمینان خاطر دهید که علاوه بر درجه یک بودن ست های پشتی سنتی با ترمه های اصل یزد، کمترین قیمت در بازار را برای شما به عرضه گذاشته ایم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *