بلاگ

5 ایده تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی

تزیین خانه
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکوراسیون داخلی سبک‌های بسیار متنوعی را شامل می‌شود که یکی از رایج ترین سبک‌ها برای دکوراسیون تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی است. این سبک به دلیل اصالت و قدمتی که دارد همیشه از اولین انتخاب‌ها برای دکوراسیون منزل می‌باشد. برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی مولفه‌های بسیاری وجود دارد که ما در این مقاله آن‌ها را برای شما بررسی می‌کنیم. فروشگاه قالی کده البرز به عنوان یکی از فروشگاه‌های فروش دکوراسیون سنتی می‌باشد.

معمولا سبک سنتی ایرانی به دلیل محبوبیتی که بین مردم ایران دارد رایج ترین سبک برای دکور منزل می‌باشد. و به دلیل نوستالژی بودن دکوراسیون سنتی ایرانی حس خوشایندی را در افراد خانه به وجو می‌آورد.  در این فروشگاه انواع دکور سنتی ایرانی با بهترین کیفیت موجود و قابل ارائه به شما عزیزان می‌باشد.

معرفی محصولات برای دکوراسیون سنتی منزل

تخت سنتی قاجار دو تیکه

موجود در انبار

۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0]مشخصات تخت سنتی قاجار دو تیکه در جدول زیر

تخت سنتی گره چین L

موجود در انبار

۱۰,۲۵۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 1 میانگین: 1] نام طرح  گره چین L کلکسیون سرویس چوب

تخت سنتی گره چین دو تیکه

موجود در انبار

۱۰,۱۵۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0] نام طرح تخت سنتی گره چین دو تیکه

تخت سنتی، طرح سلطنتی

موجود در انبار

۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان۷,۴۵۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0] نام طرح تخت سنتی سلطنتی کلکسیون سرویس چوب

تخت سنتی، طرح شاه نشین

موجود در انبار

۶,۹۵۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 4 میانگین: 3] نام طرح تخت سنتی کلکسیون سرویس چوب رنگ

لحاف کرسی طرح نسترن سرمه ای

موجود در انبار

۶,۴۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0]مشخصات لحاف کرسی طرح نسترن سرمه ای در جدول

لحاف کرسی، طرح نسترن قهوه ای

موجود در انبار

۶,۴۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0] نام طرح لحاف کرسی نسترن کلکسیون سرویس ترمه

لحاف کرسی، طرح نسترن قرمز

موجود در انبار

۶,۴۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 1 میانگین: 5] نام طرح لحاف کرسی نسترن کلکسیون سرویس ترمه

لحاف کرسی، طرح نسترن آبی

موجود در انبار

۶,۴۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0] نام طرح لحاف کرسی نسترن کلکسیون سرویس ترمه

لحاف کرسی طرح نسترن گردویی

موجود در انبار

۶,۴۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0]لحاف کرسی طرح نسترن با رنگ گردویی ویژگی‌های لحاف

تخت سنتی، طرح قاجار

موجود در انبار

۶,۱۰۰,۰۰۰ تومان۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 1 میانگین: 5] نام طرح تخت سنتی قاجار کلکسیون سرویس چوب

تخت سنتی، طرح گره چین اصفهان

موجود در انبار

۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان۶,۱۵۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0] نام طرح تخت گره چین اصفهان کلکسیون سرویس

لازم به ذکر است که برای خرید حضوری و اطلاع بیشتر از قیمت‌های به روز محصولات سنتی ایرانی می‌توانید به آدرس مجموعه قالیکده که در زیر ذکر شده است مراجعه و از نزدیک کیفیت کار را مشاهده کنید. آدرس ما بلوار باغستان، بالاتر از خیابان تختی  روبروی پارک نرگس می‌باشد. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و چگونگی خرید با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

02634346190 | 02634346191

خانه سنتی ایرانی

تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی

سبک سنتی ایرانی در واقع سبکی است که یادآور تاریخ اصیل ایران و پادشاهان گذشته و هنر فرهنگ ایرانی می‌باشد. با توجه به اینکه ایران سرزمین هنر بوده است مولفه‌های بسیار زیادی در شکل گیری سبک سنتی ایرانی دخالت داشته است. انواع هنر قالیبافی، معرق کاری، منبت کاری، کاشی کاری‌های سنتی و هزاران هنر سنتی که از هنرمندان و معماران تاریخی ایران به جای مانده است همه در تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

اهمیت تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی

به طور کلی گفتیم که سبک سنتی ایرانی درواقع نشان دهنده اصالت فرهنگی و ملیتی کشور ایران می‌باشد. ایران با داشتن داستان‌های حماسی بسیار زیبا و همچنین تاریخ باشکوه پادشاهان گذشته یکی ار ارزشمندترین تاریخچه‌های سنتی را در جهان دارد. به همین منظور با تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی نه تنها گذشته را زنده نگه می‌داریم بلکه این سبک دکوراسیون ارزشمند را به نسل‌های جدید انتقال می‌دهیم. همچنین سبک سنتی ایرانی به دلیل تنوع در رنگ‌ها و نقش و نگارهای بسیار زیبایی که در خود نهفته دارد به فضای منزل روح و زیبایی هدیه می‌دهد.

 اگر شما می‌خواهید خانه خود را به سبک سنتی ایرانی تزیین نمایید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه قالیکده البرز محصولات سنتی ایرانی مورد نظر خود برای دکوراسیون منزل را از این مجموعه با بهترین قیمت‌ها و کیفیت تهیه فرمایید.

در بلاگ قالی کده بخوانید: روش تزیین تخت سنتی در خانه با هزینه‌های اقتصادی

ایده دکوراسیون داخلی

5 ایده برای دکوراسیون منزل به سبک سنتی ایرانی

برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی ایده‌ها و ملفه‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها به منزل خود رنگ و بویی از اصالت و فرهنگ ایرانی پاشید. در ادامه به چند ایده کاربردی برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی اشاره می‌کنیم.

1.استفاده از مبلمان سنتی

مبلمان سنتی و چوبی با کنده‌کاری‌ها و منبت‌کاری‌های بسیار زیبا با رنگ‌های طبیعی و متریال طبعی که در ساخت آن‌ها به کار رفته است بهترین ایده برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی می‌باشد. این دکور سنتی از گذشته تا کنون یکی از نمادهای فرهنگ ایرانی بوده است و نقش بسیاری در زیبایی منزل ایفا می‌کند.

2. فرش در دکوراسیون ایرانی

هنر فرش بافی و قالیبافی از اصیل ترین هنرهای ایرانی ‌می‌باشد. فرش‌های دستبافت لاکی کاشان و یا فرش‌های ابریشم تبریز همیشه نماد هنر قالیبافی ایرانی بوده است. فرش‌ها با رنگ و طرح و نگار به کار رفته در آن بهترین نه تنها اصالت بلکه گرما به فضای خانه میبخشند. به همین منظور برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی، فرش کلاسیک یکی از مولفه‌های مهم می‌باشد.

3.انواع پشتی‌ها

از قدیم تا به امروز پشتی‌ها دکور نشیمن منزل بوده‌اند و با طرح‌های سنتی که در آن‌ها به کار رفته است همیشه نمایان فرهنگ ایرانی یا یکی از فرهنگ‌های محلی ایرانی بوده است. از پشتی‌ سنتی نیز در گذشته در چادر شکار و پادشاهان برای استراحت استفاده می‌شد. به همین منظور پشتی‌ها گذشته‌ ی تاریخی چند صدساله دارند و از مولفه‌های مهم برای دکوراسیون منزل و تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی به شمار می‌آیند.

4.رنگ‌ها

استفاده از رنگ‌های گرم و تیره در سبک سنتی رایج می‌باشد. رنگ‌ها سبب روح بخشیدن به فضای خانه و شادابی محیط زندگی می‌شود. به همین منظور استفاده از پارچه‌های رنگی در مبلمان و کوسن ها یا فرش‌هایی با تنوع رنگ‌های تیره و گرم در بافت آن همه میتواند در تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی موثر باشد.

5.ظروف سنتی

ظروف سنتی مسی و سفالی خود از مولفه‌های زیبا و کاربردی برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی می‌باشد. این ظروف خود یادآور ایام گذشته هستند و باعث دلنشینی خاصی در فضای منزل می‌شوند و حس نوستالژی و خاصی را در افراد به وجود می‌آورند.

تمامی مواردی که در بالا گفته شد همه ایده‌هایی برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی می‌باشد. استفاده درست و اصولی از هرکدام از این آیتم‌ها برای دکوراسیون منزل به زیبایی فضای خانه و داشتن منزلی با سبک سنتی ایرانی کمک بسیار می‌کند.

منزل سنتی

چیدمان درتزیین خانه به سبک سنتی ایرانی

چیدمان همیشه در دکوراسیون خانه نقش بسیاری داشته است. به همین منظور چیدمان وسایل متناسب با فضای خانه به نحوی که زیبایی و راحتی منزل شما را تحت تاثیر قرار ندهد حائز اهمیت است. برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی بهتر است که مبلمان سنتی ما در مرکز و محوریت خانه قرار گیرد. از فرش‌های سنتی ایرانی متناسب با رنگ مبل‌ها در مرکز خانه و بین مبلمان سنتی استفاده کرد. توجه داشته باشیم که برای یه فضای شیک تر و ساده سنتی استفاده از فرش‌ها و یا قالی‌های سنتی با متراژ کوچک می‌تواند جلوه‌ی بیشتری به فضای منزل شما ببخشد. بهره گیری از وسایل سنتی دیگر در گوشه‌های خانه نیز می‌تواند به فضای خانه شما زیبایی بیشتری دهد.

نکاتی برای دکوراسیون به سبک سنتی ایرانی

باید توجه داشته باشیم که برای داشتن فضایی به سبک سنتی ایرانی نباید حتما با وسایل عتیقه و یا خیلی بزرگ خانه را چیدمان کنیم.برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی می‌توانیم از ترکیب سنتی ایرانی با دیگر سبک‌های دکوراسیون داخلی استفاده کنیم تا در کنار یک فضای سنتی از مزایای سبک‌های دیگر هم بهره مند شویم. استفاده از رنگ‌ها و و نورپردازی مناسب در فضای خانه خود از نکاتی است که در دکوراسیون داخلی خانه اهمیت بسزایی دارد.

منزل سنتی ایرانی

ترکیب سبک سنتی ایرانی و مدرن

در دکوراسیون داخلی به ترکیب دو سبک سنتی و ایرانی سبک سنتی ترنزیشنال می‌گویند. در واقع ترنزیشنال به معنای انتقال سبکی به سبک دیگر و ترکیب آن باهم می‌باشد. در واقع شما در این نوع دکوراسیون داخلی برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی می‌توانید از وسایل سنتی ایرانی و مدرن به تناسب با یکدیگر باهم استفاده کنید. به این صورت می‌توانید شما از فضایی شیک و مدرن در کنار فضایی سنتی لذت ببرید.

شما می‌توانید برای تزیین خانه به سنتی ایرانی به صورت حضوری یا آنلاین محصولات ما را مشاهده کرده و بهترین و با کیفیت ترین محصولات سنتی برای دکوراسیون منزل را تهیه نمایید.

مزایای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی

بهره بردن از دکوراسیون ایرانی برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی مزایای بسیار زیادی دارد که در زیر به چندتا از آن‌ها می‌پردازیم.

  • یادآور سبک قدیمی و نوستالژی ایرانی
  • ایجاد سادگی و صمیمیت و گرما در فضای خانه
  • استفاده از تنوع رنگ‌ها در فضای خانه و ایجاد فضایی شاد
  • بهره‌مندی از وسایل سنتی اصیل برای نگه داشتن ارزش فرهنگ و سنت ایرانی
  • تزیین خانه با وسایل هنری دست‌ ساز هنرمندان ایرانی
  • داشتن فضایی با معماری ایرانی در محیط منزل
منزل با دکور سنتی

چرا برای خرید دکوراسیون ایرانی قالی کده را انتخاب کنیم؟

قالیکده یکی از بهترین فروشگاه‌های سنتی برای تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی می‌باشد. این مجموعه فروشگاهی با ارائه بهترین و با کیفیت ترین دکوراسیون سنتی ایرانی سالهاست با فرهنگ و سنت ایرانی مهمان خانه‌های شما عزیزان می‌باشد. شما می‌توانید متنوع ترین انواع دکوراسیون را از مجموعه فروشگاهی قالیکده البرز تهیه نمایید.

کلام آخر قالیکده

با توجه به اینکه خانه امن ترین نقطه‌ی دنیا بعد از خستگی‌های روزمره زندگی می‌باشد داشتن فضایی با ویژگی‌های منحصر به فرد به آرامش فرد کمک می‌کند. شما با تزیین خانه به سبک سنتی ایرانی می‌توانید شخصیت و اصالت خود را و همچنین فرهنگ و سنت اصیل ایرانی را به نمایش بگذارید. ما در قالیکده البرز برآنیم که بتوانیم با ارائه بهترین دکوراسیون ایرانی یادآور گذشته‌ی فرهنگی ایران باشیم. همچنین بتوانیم با ارائه دکوراسیون ایرانی این سنت و فرهنگ را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *