بلاگ

روش تزیین تخت سنتی در خانه با هزینه‌های اقتصادی

روش تزیین تخت سنتی در خانه با هزینه‌های اقتصادی
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

تخت سنتی یکی از محبوب‌ترین عناصر دکوراتیو است. افراد زیادی هستند که تخت‌های سنتی را برای خانه خود خریداری می‌کنند. به همین خاطر است که بیشتر افراد دغدغه تزیین تخت سنتی در خانه را دارند. تخت سنتی بایستی به گونه‌ای تزیین شود که با دیگر عناصر دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد. شناخت اصول تزیین تخت سنتی در خانه می‌تواند در نهایت منجر به دریافت بهترین نتیجه شود. قالی کده البرز یک مجموعه معتبر برای خرید تخت سنتی با هزینه‌های اقتصادی است. امروز قصد داریم شما را با روش تزیین تخت سنتی در خانه با مقرون به صرفه‌ترین هزینه آشنا کنیم. قالی کده اطلاعات مفیدی را در زمینه به کارگیری عناصر سنتی در کنار تخت سنتی به شما ارائه می‌کند. همچنین شما را با چگونگی خرید این محصول و مهم‌ترین اصول آن آشنا خواهیم کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تخت سنتی در دکور خانه

خرید تخت سنتی برای دکور خانه می‌تواند دارای مزایای قابل توجهی باشد. چرا که این محصول دارای طرح‌ها و الگوهای مرتبط با فرهنگ و تاریخ سنتی ایرانی است. بنابراین می‌تواند جلوه‌ای اصیل را به دکور خانه شما ببخشد. همچنین باعث ایجاد گرما و صمیمیت در دکوراسیون مورد نظر شما می‌شود. تخت سنتی می‌تواند ارتباطی عمیق با فرهنگ و تاریخ سنتی ایران ایجاد کند. می‌توانید با استفاده از تخت‌های سنتی در دکور خانه، با سنت‌ها و ریشه‌های فرهنگی خاص ارتباط بگیرید. این دسته از تخت‌ها دارای نقوش و عناصری همچون گل‌ها، نقوش هندسی و یا نقاشی‌های مربوط به طبیعت هستند. بنابراین می‌توانند باعث ایجاد آرامش در فضا شوند. می‌توانید با اضافه کردن تخت‌های سنتی به دکور خانه، شخصیتی زیبا و اصیل را به دکور خانه خود ببخشید. و همچنین می‌توانید با استفاده از این عنصر دکوراتیو به حفظ میراث فرهنگی ایرانی سنتی کمک کنید. 

در بلاگ قالی کده بخوانید: خرید آنلاین تخت سنتی ارزان

تخت سنتی در دکور خانه

تزیین تخت سنتی در خانه با کمترین هزینه

تزیین تخت سنتی در خانه می‌تواند باعث افزایش زیبایی و جذابیت این محصول شود. این تزیینات می‌توانند باعث هماهنگی بین عناصر مورد استفاده در دکوراسیون خانه شما شوند. توجه داشته باشید که ما به طور معمول در طول پروسه تزیین این محصول، از طرح‌ها و الگوهای سنتی استفاده می‌کنیم. این الگوها و نقوش می‌تواند باعث ایجاد محیطی آرام و آرامش بخش شود. و طرح‌های سنتی شامل عناصری همچون گل‌ها، نقوش هندسی و یا نقاشی‌های مرتبط به طبیعت می‌شوند. به همین خاطر است که تزیین این دسته از تخت‌ها می‌تواند باعث ایجاد فضای مثبت و تاثیرات روانی قابل توجه شود. به کارگیری طرح‌ها و نقوش سنتی می‌تواند باعث افزایش خلاقیت شما در طراحی دکوراسیون شود. شما عزیزان می‌توانید این تزیینات را با دیگر عناصر دکوراسیون خانه خود ترکیب کنید. این عناصر و تزیینات با یکدیگر می‌تواند در نهایت منجر به ایجاد فضای منحصر به فرد و شخصی شود.

در کل تزیین تخت سنتی در خانه به دکوراسیون داخلی خانه جلوه‌ای زیبا و اصیل می‌بخشد. این تزیینات می‌تواند به شما احساس آرامش و تاثیرات روانی مثبت را القا کند. همچنین باعث ارتباط با فرهنگ و تاریخ مورد علاقه شما نیز می‌شود. پروسه به کاربران فرصت می‌دهد تا خلاقیت و سلیقه خود را در طراحی دکوراسیون به نمایش بگذارند. برخی از اصول و موارد هستند که می‌توانند در این مسیر به کاربران کمک کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این دسته از موارد بپردازیم.

به صورت موردی مهمترین روش‌های تزیین تخت سنتی در خانه را معرفی می‌کنیم:

  • استفاده از انواع بالشت‌های سنتی و مدرن
  • به کارگیری قالیچه‌های متنوع
  • استفاده از پتو و روتختی
  • نورپردازی اصولی تخت و فضا

محصولات پرفروش قالی کده

پشتی سنتی طرح سالار گردویی

موجود در انبار

۶۵۰,۰۰۰ تومان۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

پشتی سنتی سالار گردویی 

ست پشتی سنتی با طرح سالار و رنگ گردویی. شما می توانید این ست را به صورت تکی و یا به صورت کامل 7 تیکه و یا 6 تیکه سفارش دهید. ست کامل 7 تیکه این پشتی ها شامل یک عدد تشک، دو عدد پشتی، دو عدد لمه مثلثی، دو عدد بالشت گرد می باشد که شما عزیزان می توانید هر کدام از این موارد را به صورت جداگانه و تکی نیز خریداری کنید. ست کامل 6 تیکه این پشتی ها شامل تمامی موارد به جز یک عدد لمه مثلثی است. ست ارزان پشتی سالار یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست که می توانید برای داشتن دکور های زیبا و جذاب سنتی از این ست نشیمن به خصوص رنگ گردوی اسنفاده کنید. در صورتی که فضای سنتی شما چوبی رنگ و یا قهوه ای کرم رنگ است، بهترین انتخاب برای داشتن ستی سنتی زیبا، استفاده از رنگ قهوه ای ست سالار است. شما می توانید این ست های زیبای سنتی را از فروشگاه قالیکده البرز به صورت آنلاین خریداری کنید و با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.  

پشتی سنتی طرح سالار آبی

موجود در انبار

۶۵۰,۰۰۰ تومان۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

پشتی سالار آبی

پشتی سالار آبی. یکی از معروف ترین ست های نشیمن است که در فروشگاه های سنتی و  بهترین فروشگاه فرش ایران به فروش می رسد. در قدیم عموما رنگ ست های ترمه که تنوع بالایی نداشتند، عموما به رنگ های آبی و آبی فیروزه ای دیده می شدند. اما امروزه با تنوع رنگی بالا در تولید ترمه ها می توانید طبق دکوراسیون منزلتان و یا طبق سلیقه خودتان یکی از رنگبندی های آن را انتخاب کنید. رنگ آبی در بین ست های نشیمن سنتی می تواند شما را به دهه های 50 و یا قدیمی تر ببرد وحال و هوای خانه شما را به آن سمت سوق دهد. این رنگ از پشتی های سالار در بین دکوراسیون سنتی جز رنگ هایی محسوب می شود که همه پسند است و با هر دکور سنتی ست می شود. این رنگ ترمه خاصیت بی نظیر آرام بخشی دارد . ست سالار آبی، در دو ست کامل 7 تیکه و 6 تیکه در فروشگاه قالیکده البرز به بهترین قیمت موجود است. ست 7 تیکه پشتی سالار آبی:
  • یک عدد تشک
  • دو عدد پشتی
  • دو عدد لمه مثلثی
  • دو عدد بالشت گرد
ست 6 تیکه سالار آبی :
  • یک عدد تشک
  • دو عدد پشتی
  • یک عدد لمه مثلثی
  • دو عدد بالشت گرد
 

پشتی سنتی طرح الماس سبز

موجود در انبار

۸۵۰,۰۰۰ تومان۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0] نام طرح الماس کلکسیون دکوراسیون سنتی رنگ ست

فرش شگی فلوکاتی سرمه‌ای

موجود در انبار

۸۲۵,۰۰۰ تومان۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
فرش شگی سرمه ای، یکی از تیره ترین رنگ ها در بین شگی اما دارای رنگی فوق العاده به دلیل داشتن پرز بلند. این فرش برای هر نوع دکوراسیونی به خصوص دکورهای روشن و سفید بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در صورتی که میخواهید این رنگ ها در هال استفاده کنید پیشنهاد میدهیم اگر هال بزرگی دارید از این رنگ استفاده کنید. رنگ سرمه ای شگی، برای استفاده در راه رو، جلوی میز تلوزیون و اتاق خاب نیز بسیار مناسب هستند. شما می توانید از این پادری این رنگ برای جلوی سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم از این رنگ به هیچ وجه غافل نشوید. در صورتی تنوعی در دکوراسیون خانه خود می خواهید بدهید، این رنگ جلوه ای بسیار موثر برای شما دارد. فرش شگی سرمه ای با سایز های 50*80 (پادری)، 1*1، 1.5*1.5 (فرش شگی گرد)، 1*1.5، 1.2*1.8، 2.25*1.5، 6 متری و 9 متری  رد قالیکده البرز قابل سفارش است. همچنین شما می توانید این فرش ها را به صورت قسطی خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید اقساطی فرش شگی سرمه ای را دارید شرایط خرید اقساطی را حتما مطالعه کنید 

فرش شگی دودی ذغالی

موجود در انبار

۸۲۵,۰۰۰ تومان۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
فرش شگی ذغالی،دودی برای دکوراسیون های روشن انتخابی مناسبت است. این رنگ نیز مانند فرش شگی طوسی موشی و فرش شگی نسکافه ای، از پرطرفدار ترین رنگ در بین فرش های شگی است. شما می توانید این رنگ را برای هال، اتاق خواب، راهرو استفاده کنید. در صورتی که در هال خانه، مبل های کرم رنگ، سفید رنگ یا طوسی رنگ دارید و می خواهید به دکوراسیون خود روح ببخشید، فرش شگی ذغالی یا همان شگی دودی انتخابی مناسب برای خانه ی شماست. فرش شگی دودی، برای اتاق خواب، راهرو و جاهای پر رفت و آمد نیز می تواند انتخابی مناسب باشد. شما می توانید این محصول را در تنوع سایز های مختلف سفارش دهید. به یاد داشته باشید فرش شگی ذغالی-دودی برای استفاده در مکان های پر رفت و آمد بسیار مناسب هستند که شما می توانید این فرش را برای راهرو و جلوی درب سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید. پیشنهاد ویژه ی تیم کارشناسان قالیکده البرز به شما استفاده از رنگ ذغالی فرش شگی برای دکوراسیون های روشن است. فرش های شگی پرزبلند موجود در مجموعه ی قالیکده البرز، الکتریسیته ساکن به خود نمی گیرد. در صورتی که قصد خرید اقساطی فرش شگی ذغالی-دودی را دارید شرایط خرید اقساطی را حتما مطالعه کنید.  

صندلی سنتی گره چین

موجود در انبار

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 1 میانگین: 2] نام طرح صندلی سنتی گره چین کلکسیون سرویس

پشتی سنتی طرح سالار سرمه‌ای

موجود در انبار

۶۵۰,۰۰۰ تومان۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

پشتی سنتی سالار سرمه ای 

ست پشتی سالار سرمه ای جز پر طرفداری ترین ست های پشتی سنتی است با رنگ تیره. شما می توانید طبق دکوراسیون سنتی منزلتان و فضایی که دارید، ست 7 تیکه و یا ست کامل 6 تیکه را سفارش دهید و با ارسال رایگان در شهر خودتان دریافت کنید.

ست پشتی سالار سرمه ای شامل چه تیکه هایی می شود؟ 

ست کامل 7 تیکه این ست تفاوت زیادی با ست 6 تیکه سالار سرمه ای ندارد، تنها تفاوت آنها بین لمی های آن هاست. ست کامل 7 تیکه شامل موارد زیر است:
  • یک عدد تشک
  • دو عدد پشتی مستطیلی
  • دو عدد بالش گرد
  • دو عدد لمه ( پشتی مثلثی)
ست کامل 6 تیکه سالار سرمه ای شامل موارد زیر است:
  • یک عدد تشک
  • دو عدد پشتی مستطیلی
  • دو عدد بالش گرد
  • یک عدد لمه ( پشتی مثلثی)

سالار سرمه ای برای چه مکان هایی مناسب است؟ 

شما می توانید از این ست پشتی سنتی زیبا در مکان های مختلفی استفاده کنید از جمله خانه، باغ ویلا، رستوران، کافه و.... پشتی سالار سرمه ای به دلیل داشتن رنگی تیره، می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در منزل باشد. رنگ سرمه ای این پشتی سنتی می تواند با هر دکوراسیونی ست شود و فضایی ارامش بخش و زیبا برای شما می سازد.  

فرش شگی 3D رنگ مشکی

موجود در انبار

۹۰۰,۰۰۰ تومان۱۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 1 میانگین: 5] نام طرح شگی 3D کلکسیون شگی (فانتزی) رنگ

فرش شگی پرزبلند رنگ قهوه ای

موجود در انبار

۱۴۰,۰۰۰ تومان۱۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان
فرش شگی با رنگ قهوه ای، برای ست کردن با دکوراسیون چوبی و خانه های کرم رنگ بسیار مناسب هستند. در صورتی که خانه ای بزرگ دارید استفاده از فرش شگی قهوه ای انتخابی مناسبی برای شماست. این محصول دارای سایز بندی متنوع  از جمله، 1*1.5 و 80*50 و 1.5*2.25 و 1.80*1.20 و 6 متری و... هستند که قابلیت استفاده در مکان های مختلفی در منزل را دارند. رنگ قهوه ای این محصول برای استفاده در مکان های پر رفت و آمد و مستعد کثیف شدن مانند اتاق کودک و آشپزخانه بسیار مناسب هستند برخی از بهترین مکان های استفاده از فرش شگی قهوه ای :
  • اتاق خواب
  • جلوی میز تلوزیون
  • آشپزخانه
  • جلوی درب سرویس بهداشتی و حمام
این دسته از فرش های پرز بلند برای با رنگ های تیره طرفدار های بیشتری دارند، دلیل آن هم  لطافت زیاد فرش همراه با کیفیت بالای آن است. به خاطر داشته باشید در صورتی که روی کثیفی فرش بسیار حساس هستید در ابتدا بهتر است روش های نگهداری و شستشو فرش پرز بلند را بدانید تا با خیال راحت این دسته از فرش های زیبا را خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید اقساطی فرش شگی قهوه ای را دارید شرایط خرید اقساطی را حتما مطالعه کنید 

فرش شگی فلوکاتی مرجانی

موجود در انبار

۸۲۵,۰۰۰ تومان۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0]مشخصات فرش شگی فلوکاتی کالباسی ویژگی‌های فرش شگی فلوکاتی

پشتی سنتی طرح قاجار آبی

موجود در انبار

۸۵۰,۰۰۰ تومان۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان

پشتی قاجار آبی

پشتی سنتی با طرح قاجار یکی از پرفروش ترین ها در بازار است. عموما افرادی که به دکوراسیون سنتی علاقه ی زیادی دارند به این نوع از سبک های پشتی رو می آورند. شما نیز در صورتی که به این دسته از دکوراسیون ها علاقه دارید می توانید قسمتی از خانه ی خود را با این پشتی های سنتی دیزاین کنید. همچنین می توانید برای زیبا تر کردن دکور سنتی خودتان از آینه پنجره ای سنتی نیز استفاده کنید. این ست پشتی ها در سه رنگ در فروشگاه فرش قالیکده البرز موجود هستند که می توانید در ست های 6 تیکه و 7 تیکه به صورت کامل خریداری کنید و یا هر کدام را به صورت تکی خریداری کنید. ست 7 تیکه کامل ست پشتی قاجار شامل:
  1. یک عدد تشک
  2. دو عدد پشتی
  3. دو عدد بالشت گرد
  4. دو عدد لمه مثلثی
در صورتی که می خواهید ست 6 تیکه را خریداری کنید این ست شامل:
  1. یک عدد تشک
  2. دو عدد پشتی
  3. دو عدد بالشت گرد
  4. یک عدد لمه مثلثی
می باشد. در صورتی که به ست های پشتی قاجار و یا ست پشتی سالار علاقه دارید می توانید هر کدام از این طرح ها را به صورت آنلاین از فروشگاه قالیکده البرز خریداری کنید و با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.  

پشتی سنتی طرح خان سالار قرمز

موجود در انبار

۹۰۰,۰۰۰ تومان۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

ست پشتی خان سالار 

یکی از ویژگی های مهم و در واقع متمایز کننده پشتی های خان سالار به نسبت بقیه پشتی های سنتی، وجود پارچه مخمل در طراحی و دیزان این ست های پشتی است . مخمل های درجه یک استفاده شده در این ست های پشتی آنها را از حالت یکنواخت ترمه بودن در آورده است و شما می توانید آنها را با دکوراسیون سنتی مورد نظر خودتان طبق رنگ مخمل موجود در ست پشتی، ست کنید.

پشتی خان سالار قرمز چند تیکه است؟ 

ست پشتی خان سالار قرمز، برخلاف پشتی های سنتی دیگر تنها به صورت ست کامل 7 تیکه موجود است که شامل تیکه های زیر است:
  • یک عدد تشک
  • دو عدد پشتی
  • دو عدد بالشت گرد
  • دو عدد لمی ( مثلثی )
به یاد داشته باشید، این ست پشتی خان سالار قرمز به صورت ست 6 تیکه در قالیکده البرز موجود نیست  همچنین شما نمی توانید تیکه های این ست را به صورت جداگانه سفارش دهید. ست کامل 7تیکه سالار قرمز هم برای استفاده روی تخت و هم برای استفاده روی زمین انتخاب مناسبی است. در صورتی که ست سنتی خانه شما، یا دکوراسیونی که قصد دارید برای آن ست پشتی 7 تیکه خان سالار را تهیه کنید، رنگ روشنی دارد به عنوان مثال رنگ های مثل کرم، سفید، شیری و.... خان سالار قرمز انتخاب مناسبی می تواند برای جلوه و انرژی بخشیدن به دکوراسیون شما باشد. به خاطر داشته باشید، در صورتی که می خواهید طول عمر پشتی سنتی را بیشتر کنید و از سایده شدن مخمل های آن، رنگ پریدگی ترمه آن جلوگیری کنید باید اصول شستن پشتی سنتی را بدانید. بهترین روش برای تمیز کردن و شستن پشتی های سنتی استفاده از شامپو فرش های مخصوص است.  

بالشت سنتی در تزیین تخت سنتی در خانه

استفاده از بالشت سنتی در تزیین تخت سنتی در خانه باعث ایجاد زیبایی و اصالت می‌شود. انتخاب بالشت‌هایی که دارای طرح‌ها و الگوهای سنتی هستند، می‌تواند در نهایت منجر به ایجاد جلوه‌ای خاص در فضا شود. چرا که این دسته از بالشت‌ها به طور معمول دارای نقش‌های مرتبط با فرهنگ و تاریخ سنتی هستند. جالب است بدانید که می‌توانید بالشت سنتی را با بالشت‌های معمولی ترکیب کنید. به طور مثال یک بالشت سنتی را بین دو بالشت معمولی قرار دهید. سپس بالشت‌ها را به صورت مرتب و هماهنگ به روی تخت مورد نظر قرار دهید. این ترکیب می‌تواند به تخت سنتی ظاهری متنوع و جذاب ببخشد.

بالشت سنتی را می‌توانید به عنوان تزیین از تخت سنتی آویزان کنید. می‌توانید با زاویه‌های مشخص آن را در کنار تخت به کار بگیرید. خوب است بدانید که بالشت‌های سنتی دارای بافت نرم و راحت هستند. بر این می‌توانید از این عنصر دکوراتیو برای راحتی و افزایش آرامش نیز استفاده کنید.

مهم‌ترین اصول در تزیین تخت سنتی با بالشت سنتی

  • انتخاب بالشت مناسب با طرح سنتی جذاب
  • خرید بالشت سنتی با ابعاد مناسب با تخت سنتی
  • انتخاب بالشت سنتی با وزن متناسب و هماهنگ با تخت سنتی
  • بررسی رنگ و نقوش بالشت سنتی که هماهنگ با تخت مورد نظر باشد

مطالعه این مطلب نیز پیشنهاد می‌شود: خرید دکور سنتی گوشه خانه با کمترین هزینه

تزیین تخت سنتی در خانه با کمترین هزینه

قالیچه در تزیین تخت سنتی در خانه

استفاده از قالیچه در تزیین تخت سنتی در خانه بسیار رایج است. قالیچه‌ها می‌توانند جلوه‌ای زیبا را به تخت سنتی بیفزایند. لازم به ذکر است که دارای بافت نرم و دلپذیری هستند. بنابراین باعث ایجاد احساس راحتی و دفع حس سرما در هنگام استفاده می‌شوند. یک راه ساده و متداول برای استفاده از قالیچه در تزیین تخت سنتی، استفاده از آن به عنوان پوشش تخت است. قالیچه‌ای با طرح و رنگ سنتی مناسب را انتخاب نمایید. سپس آن را به صورت مرتب و متناسب روی تخت بگذارید. انتخاب قالیچه با بافت نرم و لطیف می‌تواند باعث ایجاد حس راحتی و آرامش به تخت سنتی شود. همچنین می‌توانید از قالیچه به عنوان فریم تخت استفاده نمایید. قالیچه را در اطراف و کناره‌های تخت سنتی قرار دهید. این روش می‌تواند به تخته سنتی جلوه‌ای خاص و تماشایی ببخشد.

لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند از قالیچه به عنوان تزیین آویزانی استفاده کنند. به صورت مرتب قالیچه را از تخت سنتی آویزان کنید تا جلوه‌ای جذاب به تخت ببخشید. یک ایده دیگر در تزیین تخت سنتی در خانه، ترکیب قالیچه با پتو و روتختی است. می‌توانید قالیچه را با پتو و روتختی ترکیب کنید یک لایه بندی زیبا و متنوع را ایجاد کنید. برای این امر بایستی قالیچه را بر روی تخت بگذارید و سپس پتو و رو تختی را به صورت مرتب روی آن بچینید. این ترکیب به تنوع و جذابیت تخت کمک شایانی می‌کند.

احتمالاً مطالعه این مطلب نیز کارآمد خواهد بود: پشتی سنتی جدید

پتو و رو تختی در تزیین تخت سنتی

استفاده از پتو و روتختی در تزیین تخت سنتی در خانه می‌تواند باعث ایجاد فضای دلنشین شود. بایستی ابتدا یک پتوی مناسب را با الگوها و طرح‌های سنتی جذاب را انتخاب کنید. از پتو به عنوان پوشش تخت استفاده کنید. انتخاب و خریداری پتو با رنگ و بافت مناسب بسیار حائز اهمیت است. می‌توانید پتو را به صورت مرتب و متقارن تخت بچینید. از روتختی نیز می‌توانید به عنوان یک پوشش بر روی تخت سنتی استفاده کنید. روتختی‌هایی را به کار بگیرید که دارای طرح‌های سنتی و بافت مناسب هستند. از ترکیب پتو و روتختی در کنار یکدیگر استفاده کنید. این ترکیب می‌تواند باعث ایجاد جلوه خاص در دکور خانه شود. رنگ‌های متفاوت و متنوع پتو و روتختی را به کار بگیرید تا جلوه‌ای جذاب ایجاد کنید.

بسیار حائز اهمیت است که پتو و روتختی را با دقت و طراحی مناسب انتخاب کنید. این عناصر دکوراتیو را با دیگر عناصر دکوراسیون اتاق هماهنگ کنید. به یاد داشته باشید که حتماً پتو و روتختی را به صورت منظم و مرتب بچینید. خوب است که در تزیین تخت سنتی در خانه، از رنگ‌ها و الگوهای متنوع و متفاوت استفاده کنید. این امر به جذابیت ظاهری تخت سنتی کمک شایانی می‌کند.

نورپردازی اصولی در تزیین تخت سنتی در خانه

جالب است بدانید که نورپردازی می‌تواند به عنوان یک قدم مهم در تزیین تخت سنتی در خانه معرفی شود. نورپردازی صحیح و اصولی می‌تواند طراحی داخلی باعث ایجاد زیبایی و نشان دادن جلوه‌های برتر تخت سنتی شود. می‌توانید از شمع‌های رومیزی و یا شمع‌های سنتی در کنار و نزدیکی تخت سنتی استفاده کنید. به کارگیری شمع می‌تواند باعث ایجاد جلوه رمانتیک و دلنشین در فضا شود. می‌توانید شمع‌ها را در شمعدان‌های زیبا قرار دهید و آن را روشن کنید. این امر در نهایت منجر به ایجاد نوری آرام و گرم در فضای اطراف تخت می‌شود. انتخاب یک لامپ با نور طبیعی و نرم می‌تواند به تخت سنتی شما جذابیت بیشتری ببخشد. از رام‌های با پوشش مات و یا سایبان استفاده کنید تا نور به صورت ملایم در اطراف پخش شود.

اطمینان حاصل کنید که نورپردازی تخت سنتی با دیگر قسمت‌های اتاق همخوانی داشته باشد. نور بایستی به طور نی یکنواخت در اطراف تخت پخش شود. استفاده از لامپ‌هایی که امکان کنترل شدت را ارائه می‌دهند، بسیار مفید است. توجه کنید که در هنگام نورپردازی اصول ایمنی را رعایت کنید. اطمینان حاصل کنید که کابل‌ها و سیستم‌های نورپردازی به صورت درست نصب شوند. با استفاده از این ایده‌ها و رعایت نکات می‌توانید تخت سنتی را با نورپردازی مناسب تزیین کنید.

بیشتر بخوانید: خرید آنلاین تخت سنتی

خرید تخت سنتی برای خانه

تخت سنتی می‌تواند به طراحی و دکوراسیون فضای خانه شما جلوه خاص ببخشد. این دسته از محصولات دارای طرح‌ها و الگوهای مرتبط با فرهنگ و تاریخ سنتی هستند. بنابراین به کارگیری آن در دکوراسیون می‌تواند باعث ایجاد گرما و صمیمیت شود. خرید تخت سنتی برای خانه باعث ایجاد ارتباطی عمیق‌تر با فرهنگ و تاریخ می‌شود. تزیین تخت سنتی در خانه می‌تواند باعث افزایش این دسته از احساسات نیز شود. همانطور که گفتیم تخت سنتی دارای طرح‌ها و نقوش قابل توجهی است. این طرح‌ها می‌توانند به زیبایی و جذابیت فضا کمک کنند. جالب است بدانید که به کارگیری تخت سنتی در خانه باعث ایجاد محیطی آرام و آرامش بخش می‌شود. نقوش تخت سنتی اغلب شامل عناصری مانند گل‌ها و یا نقاشی‌های مربوط به طبیعت می‌شود.

به طور کلی تخت سنتی به دکوراسیون خانه شما جلوه‌ای قابل توجه هدیه می‌کند. این تخت‌ها به شما احساس آرامش و تاثیرات روانی مثبت را نیز القا می‌کنند. تزیین تخت سنتی در خانه به شما فرصت می‌دهد تا خلاقیت و سلیقه خود را در طراحی دکوراسیون به کار بگیرید.

اصول خرید تخت سنتی برای خانه چیست؟

  1. قبل از خرید تخت سنتی بایستی به کیفیت ساخت آن توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شما از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده. بسیار حائز اهمیت است که این دسته از محصولات از اجزای محکم و با دوام تشکیل شوند.
  2. مواد استفاده شده در ساخت تخت سنتی را بررسی کنید. این مواد بایستی از جنس چوب با کیفیت و مقاوم باشند.
  3. اندازه و ابعاد تخت سنتی را به صورت دقیق بررسی کنید. این اندازه و ابعاد باید با محیط دکور مورد نظر شما همخوانی داشته باشد. مطمئن شوید که تخت به صورت مناسب در فضای اتاق شما جای می‌گیرد.
  4. در هنگام خرید حتماً به بررسی راحتی و ارتفاع آن نیز توجه کنید. ارتفاع تخت بایستی به گونه‌ای باشد که ورود و خروج از تخت آسان باشد.
  5. اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شما با سبک دکوراسیون خانه همخوانی دارد. این همخوانی باعث ایجاد تاثیر بصری منسجم و هماهنگی در فضا می‌شود.

کلام آخر قالی کده البرز

در این مطلب اطلاعات مفیدی را در زمینه روش تزیین تخت سنتی با کمترین هزینه ارائه دادیم. این دسته از راهنمایی‌ها می‌تواند باعث افزایش جذابیت تخت سنتی شوند. بسیار حائز اهمیت است که تخت سنتی را از مجموعه‌های معتبر و با تجربه خریداری کنید. استفاده از تخت سنتی با کیفیت و مرغوب می‌تواند به افزایش جذابیت فضا کمک شایانی کند. از تمامی راهنمایی‌هایی که در این مطلب به شما ارائه شد، پیروی کنید. با پیروی از این راهنمایی‌ها می‌توانید بالاترین بازدهی را از تزیین تخت سنتی در خانه با هزینه‌های اقتصادی دریافت کنید. امید است مطالعه این مطلب در زمینه روش تزیین و خرید تخت سنتی برای شما مفید واقع شده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *