بلاگ

خرید دکور سنتی گوشه خانه با کمترین هزینه

خرید دکور سنتی گوشه خانه با کمترین هزینه
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکور سنتی گوشه خانه می‌تواند به فضای خانه شما احساس گرما و صمیمیت ببخشد. بسیار حائز اهمیت است که با اصول طراحی دکور گوشه خانه آشنا باشید. این آگاهی به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کمترین هزینه‌ها، بهترین بازدهی را از دکور گوشه خانه خود دریافت نمایید. مجموعه قالی کده یک مجموعه معتبر برای خرید انواع دکوراسیون سنتی است. امروز قصد داریم شما را با اصول طراحی دکور سنتی گوشه خانه آشنا کنیم.‌ همچنین اطلاعات مفیدی را در زمینه چگونگی خرید دکور سنتی گوشه خانه با کمترین هزینه ارائه خواهیم داد. پس حتماً در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت خرید دکور سنتی گوشه خانه

خرید دکور سنتی گوشه خانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دکور سنتی گوشه خانه دارای جزئیات و نقوش ارزشمند و قابل توجهی است. این تجهیزات همواره توسط هنرمندان و افراد با تجربه طراحی و تولید می‌شوند. با خرید دکور سنتی با بهترین قیمت می‌توانید محصولاتی با کیفیت و زیبا را در خانه خود استفاده نمایید. دکور سنتی ارتباط مستقیم با فرهنگ و تاریخچه یک جامعه دارد.‌ با خرید دکور سنتی با بهترین قیمت می‌توانید زیبایی و اصالت را در خانه خود داشته باشید.‌ این محصولات از مواد و المان‌های طبیعی همچون چوب و یا پارچه‌های طبیعی تولید می‌شوند.

با خرید دکور سنتی با بهترین قیمت می‌توانید به صورت اقتصادی و با کیفیت، این دسته از محصولات را به کار بگیرید. جالب است بدانید که دکور سنتی می‌تواند به فضای خانه شما شخصیت و جلوه خاصی ببخشد. بنابراین می‌توانید با پرداخت اقتصادی‌ترین هزینه‌ها، فضای خانه خود را به صورت منحصر به فردی زیباتر کنید. عناصر دکور سنتی به طور معمول دارای پایداری و طول عمر قابل توجهی هستند. با خرید دکور سنتی گوشه خانه با بهترین قیمت می‌توانید محصولات با کیفیت را در خانه خود به کار بگیرید.

در بلاگ قالی کده بخوانید: پیشنهادات ویژه برای دکوراسیون رستوران سنتی کوچک با وسایل سنتی

الگوها و طرح‌های سنتی گوشه خانه

انتخاب مواد و عناصر طبیعی در دکور سنتی گوشه خانه

استفاده از عناصر و مواد طبیعی در دکور سنتی گوشه خانه می‌تواند بسیار دلپذیر باشد. چرا که این دسته از مواد و عناصر به فضا احساس گرما و اصالت می‌بخشند. عناصر متعددی هستند که می‌توانید از آن در هنگام چینش دکور سنتی گوشه خانه استفاده کنید. چوب‌ها یکی از مهمترین مواد طبیعی هستند که در دکور سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از چوب می‌توان برای قاب عکس‌ها و یا کابینت‌ها استفاده کرد. خوب است بدانید که چوب دارای طرح‌ها و نقوش متنوعی است. بنابراین دست شما برای انتخاب مناسب‌ترین نمونه چوب در هنگام به کارگیری در دکوراسیون بسیار باز است. از سنگ‌ها می‌توانید به عنوان یک عنصر طبیعی فوق العاده در دکور سنتی استفاده نمایید. می‌توانید از سنگ در قالب سطوح میز و یا کفپوش استفاده نمایید. لازم به ذکر است که سنگ‌های تزیینی همچون سنگ‌های آتشفشانی نیز روی میزها و یا کابینت‌ها کاربرد دارند.

قدرت پارچه‌ها را برای افزایش جذابیت دکور سنتی گوشه خانه دست کم نگیرید. از پارچه‌های پشمی، کتان و ابریشم برای دکور سنتی گوشه خانه استفاده نمایید. می‌توانید از پارچه‌ها برای پوشش مبلمان و یا میزها استفاده کنید. لازم به ذکر است که پارچه‌های طبیعی به عنوان پرده و تزیینات دکور نیز کاربرد دارند. طرح و الگوی سنتی پارچه‌ها می‌تواند به فضا زیبایی و اصالت قابل توجهی ببخشد. روکش‌های چرم نیز در دکور سنتی گوشه خانه جذابیت بسیار زیادی دارند.‌ می‌توانید از چرم برای پوشش دیوارها و یا صندلی‌ها استفاده نمایید. به کارگیری گل و گیاه نیز در دکور سنتی گوشه خانه بسیار پیشنهاد می‌شود. از گلدان‌ها و یا گیاهان خشک در سبدها و یا گلدان‌های مناسب استفاده نمایید.

✨ حراج محصولات قالی کده ✨

پشتی سنتی طرح سالار گردویی

موجود در انبار

۶۵۰,۰۰۰ تومان۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

پشتی سنتی سالار گردویی 

ست پشتی سنتی با طرح سالار و رنگ گردویی. شما می توانید این ست را به صورت تکی و یا به صورت کامل 7 تیکه و یا 6 تیکه سفارش دهید. ست کامل 7 تیکه این پشتی ها شامل یک عدد تشک، دو عدد پشتی، دو عدد لمه مثلثی، دو عدد بالشت گرد می باشد که شما عزیزان می توانید هر کدام از این موارد را به صورت جداگانه و تکی نیز خریداری کنید. ست کامل 6 تیکه این پشتی ها شامل تمامی موارد به جز یک عدد لمه مثلثی است. ست ارزان پشتی سالار یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست که می توانید برای داشتن دکور های زیبا و جذاب سنتی از این ست نشیمن به خصوص رنگ گردوی اسنفاده کنید. در صورتی که فضای سنتی شما چوبی رنگ و یا قهوه ای کرم رنگ است، بهترین انتخاب برای داشتن ستی سنتی زیبا، استفاده از رنگ قهوه ای ست سالار است. شما می توانید این ست های زیبای سنتی را از فروشگاه قالیکده البرز به صورت آنلاین خریداری کنید و با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.  

پشتی سنتی طرح سالار آبی

موجود در انبار

۶۵۰,۰۰۰ تومان۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

پشتی سالار آبی

پشتی سالار آبی. یکی از معروف ترین ست های نشیمن است که در فروشگاه های سنتی و  بهترین فروشگاه فرش ایران به فروش می رسد. در قدیم عموما رنگ ست های ترمه که تنوع بالایی نداشتند، عموما به رنگ های آبی و آبی فیروزه ای دیده می شدند. اما امروزه با تنوع رنگی بالا در تولید ترمه ها می توانید طبق دکوراسیون منزلتان و یا طبق سلیقه خودتان یکی از رنگبندی های آن را انتخاب کنید. رنگ آبی در بین ست های نشیمن سنتی می تواند شما را به دهه های 50 و یا قدیمی تر ببرد وحال و هوای خانه شما را به آن سمت سوق دهد. این رنگ از پشتی های سالار در بین دکوراسیون سنتی جز رنگ هایی محسوب می شود که همه پسند است و با هر دکور سنتی ست می شود. این رنگ ترمه خاصیت بی نظیر آرام بخشی دارد . ست سالار آبی، در دو ست کامل 7 تیکه و 6 تیکه در فروشگاه قالیکده البرز به بهترین قیمت موجود است. ست 7 تیکه پشتی سالار آبی:
  • یک عدد تشک
  • دو عدد پشتی
  • دو عدد لمه مثلثی
  • دو عدد بالشت گرد
ست 6 تیکه سالار آبی :
  • یک عدد تشک
  • دو عدد پشتی
  • یک عدد لمه مثلثی
  • دو عدد بالشت گرد
 

پشتی سنتی طرح الماس سبز

موجود در انبار

۸۵۰,۰۰۰ تومان۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0] نام طرح الماس کلکسیون دکوراسیون سنتی رنگ ست

فرش شگی فلوکاتی سرمه‌ای

موجود در انبار

۸۲۵,۰۰۰ تومان۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
فرش شگی سرمه ای، یکی از تیره ترین رنگ ها در بین شگی اما دارای رنگی فوق العاده به دلیل داشتن پرز بلند. این فرش برای هر نوع دکوراسیونی به خصوص دکورهای روشن و سفید بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در صورتی که میخواهید این رنگ ها در هال استفاده کنید پیشنهاد میدهیم اگر هال بزرگی دارید از این رنگ استفاده کنید. رنگ سرمه ای شگی، برای استفاده در راه رو، جلوی میز تلوزیون و اتاق خاب نیز بسیار مناسب هستند. شما می توانید از این پادری این رنگ برای جلوی سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم از این رنگ به هیچ وجه غافل نشوید. در صورتی تنوعی در دکوراسیون خانه خود می خواهید بدهید، این رنگ جلوه ای بسیار موثر برای شما دارد. فرش شگی سرمه ای با سایز های 50*80 (پادری)، 1*1، 1.5*1.5 (فرش شگی گرد)، 1*1.5، 1.2*1.8، 2.25*1.5، 6 متری و 9 متری  رد قالیکده البرز قابل سفارش است. همچنین شما می توانید این فرش ها را به صورت قسطی خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید اقساطی فرش شگی سرمه ای را دارید شرایط خرید اقساطی را حتما مطالعه کنید 

فرش شگی دودی ذغالی

موجود در انبار

۸۲۵,۰۰۰ تومان۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
فرش شگی ذغالی،دودی برای دکوراسیون های روشن انتخابی مناسبت است. این رنگ نیز مانند فرش شگی طوسی موشی و فرش شگی نسکافه ای، از پرطرفدار ترین رنگ در بین فرش های شگی است. شما می توانید این رنگ را برای هال، اتاق خواب، راهرو استفاده کنید. در صورتی که در هال خانه، مبل های کرم رنگ، سفید رنگ یا طوسی رنگ دارید و می خواهید به دکوراسیون خود روح ببخشید، فرش شگی ذغالی یا همان شگی دودی انتخابی مناسب برای خانه ی شماست. فرش شگی دودی، برای اتاق خواب، راهرو و جاهای پر رفت و آمد نیز می تواند انتخابی مناسب باشد. شما می توانید این محصول را در تنوع سایز های مختلف سفارش دهید. به یاد داشته باشید فرش شگی ذغالی-دودی برای استفاده در مکان های پر رفت و آمد بسیار مناسب هستند که شما می توانید این فرش را برای راهرو و جلوی درب سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید. پیشنهاد ویژه ی تیم کارشناسان قالیکده البرز به شما استفاده از رنگ ذغالی فرش شگی برای دکوراسیون های روشن است. فرش های شگی پرزبلند موجود در مجموعه ی قالیکده البرز، الکتریسیته ساکن به خود نمی گیرد. در صورتی که قصد خرید اقساطی فرش شگی ذغالی-دودی را دارید شرایط خرید اقساطی را حتما مطالعه کنید.  

صندلی سنتی گره چین

موجود در انبار

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 1 میانگین: 2] نام طرح صندلی سنتی گره چین کلکسیون سرویس

پشتی سنتی طرح سالار سرمه‌ای

موجود در انبار

۶۵۰,۰۰۰ تومان۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

پشتی سنتی سالار سرمه ای 

ست پشتی سالار سرمه ای جز پر طرفداری ترین ست های پشتی سنتی است با رنگ تیره. شما می توانید طبق دکوراسیون سنتی منزلتان و فضایی که دارید، ست 7 تیکه و یا ست کامل 6 تیکه را سفارش دهید و با ارسال رایگان در شهر خودتان دریافت کنید.

ست پشتی سالار سرمه ای شامل چه تیکه هایی می شود؟ 

ست کامل 7 تیکه این ست تفاوت زیادی با ست 6 تیکه سالار سرمه ای ندارد، تنها تفاوت آنها بین لمی های آن هاست. ست کامل 7 تیکه شامل موارد زیر است:
  • یک عدد تشک
  • دو عدد پشتی مستطیلی
  • دو عدد بالش گرد
  • دو عدد لمه ( پشتی مثلثی)
ست کامل 6 تیکه سالار سرمه ای شامل موارد زیر است:
  • یک عدد تشک
  • دو عدد پشتی مستطیلی
  • دو عدد بالش گرد
  • یک عدد لمه ( پشتی مثلثی)

سالار سرمه ای برای چه مکان هایی مناسب است؟ 

شما می توانید از این ست پشتی سنتی زیبا در مکان های مختلفی استفاده کنید از جمله خانه، باغ ویلا، رستوران، کافه و.... پشتی سالار سرمه ای به دلیل داشتن رنگی تیره، می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در منزل باشد. رنگ سرمه ای این پشتی سنتی می تواند با هر دکوراسیونی ست شود و فضایی ارامش بخش و زیبا برای شما می سازد.  

فرش شگی 3D رنگ مشکی

موجود در انبار

۹۰۰,۰۰۰ تومان۱۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 1 میانگین: 5] نام طرح شگی 3D کلکسیون شگی (فانتزی) رنگ

فرش شگی فلوکاتی طوسی موشی

موجود در انبار

۸۲۵,۰۰۰ تومان۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
یکی از زیباترین رنگ ها بین 16 رنگ موجود فرش شگی در قالیکده البرز، رنگ طوسی موشی است. این رنگ یکی از پر طرفدار ترین ها است  که شما می توانید با خیال راحت این فرش را سفارش دهید و با هر دکوراسیونی و هر رنگ از این فرش استفاده کنید. اما یکی از برترین پیشنهاد های تیم تخصصی قالیکده البرز برای ست کردن این فرش به شما استفاده از رنگ های صورتی، آبی تیره، قرمز و سبز است. در صورتی که از این رنگ ها برای ست کردن طوسی استفاده کنید می توانیم به شما اطمینان بدهیم که دکوراسیونی فوق العاده در خانه دارید. این فرش جذاب با رنگ خنثی را می توانید در انواع سایز ها سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید اقساطی فرش شگی طوسی موشی را دارید شرایط خرید اقساطی را حتما مطالعه کنید 

لحاف کرسی، طرح نسترن قرمز

موجود در انبار

۶,۴۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 1 میانگین: 5] نام طرح لحاف کرسی نسترن کلکسیون سرویس ترمه

تخت سنتی، طرح سلطنتی

موجود در انبار

۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان۷,۴۵۰,۰۰۰ تومان
امتیاز ما برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید![کل: 0 میانگین: 0] نام طرح تخت سنتی سلطنتی کلکسیون سرویس چوب

فرش شگی پرزبلند رنگ قهوه ای

موجود در انبار

۱۴۰,۰۰۰ تومان۱۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان
فرش شگی با رنگ قهوه ای، برای ست کردن با دکوراسیون چوبی و خانه های کرم رنگ بسیار مناسب هستند. در صورتی که خانه ای بزرگ دارید استفاده از فرش شگی قهوه ای انتخابی مناسبی برای شماست. این محصول دارای سایز بندی متنوع  از جمله، 1*1.5 و 80*50 و 1.5*2.25 و 1.80*1.20 و 6 متری و... هستند که قابلیت استفاده در مکان های مختلفی در منزل را دارند. رنگ قهوه ای این محصول برای استفاده در مکان های پر رفت و آمد و مستعد کثیف شدن مانند اتاق کودک و آشپزخانه بسیار مناسب هستند برخی از بهترین مکان های استفاده از فرش شگی قهوه ای :
  • اتاق خواب
  • جلوی میز تلوزیون
  • آشپزخانه
  • جلوی درب سرویس بهداشتی و حمام
این دسته از فرش های پرز بلند برای با رنگ های تیره طرفدار های بیشتری دارند، دلیل آن هم  لطافت زیاد فرش همراه با کیفیت بالای آن است. به خاطر داشته باشید در صورتی که روی کثیفی فرش بسیار حساس هستید در ابتدا بهتر است روش های نگهداری و شستشو فرش پرز بلند را بدانید تا با خیال راحت این دسته از فرش های زیبا را خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید اقساطی فرش شگی قهوه ای را دارید شرایط خرید اقساطی را حتما مطالعه کنید 

الگوها و طرح‌های سنتی گوشه خانه

الگوها و طرح‌های سنتی را در دکوراسیون خانه برای افزایش جلوه و جذابیت فضا استفاده کنید. می‌توانید از الگوهای معماری سنتی کمک بگیرید. نقش کاشی‌ها، سنگ‌ها و یا آجرهای دیواری می‌تواند به افزایش جذابیت فضا کمک شایانی کند. در دکور سنتی می‌توانید از الگوهای بافته شده نیز استفاده نمایید. این دسته از الگوها در پارچه‌های مبلمان، فرش‌ها، پتوها و یا پرده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. الگوهای مربعی و هندسی به عنوان الگوهای پرطرفدار شناخته می‌شوند. به کارگیری الگوهای تزیینی در چینش دکور سنتی کوچک خانه نیز بسیار جذاب واقع می‌شود. از طرح‌های رنگارنگ و نقوش هندسی استفاده نمایید. این دسته از الگوها را در تزیینات دیواری و یا پارچه‌ها به کار بگیرید. توجه داشته باشید که الگوها و طرح‌های سنتی می‌توانند به فضا روحیه و جذابیت بیشتری ببخشند.

اصول به کارگیری الگو و طرح‌های سنتی

مهمترین نکته برای استفاده از الگوها و طرح‌های سنتی، این است که باید با سایر عناصر همخوانی داشته باشد. بررسی کنید که طرح مورد نظر شما با دیگر دکوراسیون به خوبی هماهنگ شود. بایستی تلاش کنید که یک تعادل را بین الگوها و رنگ‌های حاکم در دکوراسیون ایجاد نمایید.

احتمالاً مطالعه این مطلب نیز برای شما مفید واقع خواهد شد: پشتی سنتی جدید

نورپردازی مناسب گوشه خانه

ایجاد یک فضای سنتی در گوشه خانه

داشتن یک فضای سنتی در گوشه خانه نه تنها به نگه داشتن اصالت و فرهنگ سنتی ایران کمک می‌کند بلکه سبب ایجاد یک فضای دوستانه و دلنشین و گرم می‌شود. اما برای ایجاد همچین فضایی باید با تمامی عناصر زیبایی و دکوراتیو سنتی برای ساخت دکور سنتی گوشه خانه خود آشنایی داشته باشید. همچنین هدف خود از استفاده ای که میخواهید از این مکان ببرید را داشته باشید. یعنی شما این فضای سنتی کوچک را برای یک دورهمی دوستانه می‌خواهید و یا یک محلی آرام برای مطالعه و رسیدن به کارهای شخصی و روزمره می‌خواهید. 

شما عزیزان می‌توانید با دکور گوشه خانه خود به وسیله تخت سنتی چوبی ساده و یا پشتی سنتی یک فضای راحت با اصالت تاریخی و فرهنگ ایرانی به وجود بیاورید. این فضا به شما کمکم می‌کند تا در هنگام عصر یا شب در کنار خانواده و دوستان خود یک دورهمی ساده و گرم داشته باشید. استفاده از دکوراتیوهای سنتی مثل سماورهای قدیمی و یا چراغ‌های قدیمی می‌تواند به کامل نمودن این فضا برای ساخت یک گوشه سنتی کمک شایانی کند.

قراردادن یک میز و صندلی سنتی ساده در گوشه خانه و تزیین آن محیط با گیاهان طبیعی فضایی سنتی و ساده را برای مطالعه شما ایجاد می‌کند.شما می‌توانید به این وسیله دکور سنتی گوشه خانه خود را به محلی برای انجام کارهای روزانه خود تبدیل کنید و از آن لذت ببرید.

نورپردازی مناسب گوشه خانه

نورپردازی گوشه خانه می‌تواند به طرز قابل توجهی تاثیرگذار باشد. یک نورپردازی مناسب می‌تواند فضای خانه شما را زیباتر و محبوب‌تر کند. اولین قدم در نورپردازی گوشه خانه این است که یک منبع نور مناسب را انتخاب نمایید. برای این امر می‌توانید از منابع نور طبیعی همچون پنجره‌ها استفاده کنید. لامپ‌ها و یا چراغ‌ها نیز می‌توانند در این مرحله مفید واقع شوند. توجه داشته باشید که هدف اصلی در انتخاب منبع نور، ایجاد نور متناسب و مناسب برای فضا است. انتخاب پرده مناسب برای کنترل و فیلتر نور از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. از پرده‌های شفاف استفاده کنید تا نور را به صورت مناسب وارد خانه کنید. پرده‌های بسیار نازک و یا بسیار ضخیم می‌توانند مانع تابش مستقیم نور خورشید شوند. از رنگ‌های مناسب در دیوار و یا سطوح خانه استفاده کنید. رنگ‌های روشن می‌توانند نور را در فضا بیشتر منتشر کنند.

***توجه: از لامپ‌های با کیفیت و درست در هنگام نورپردازی استفاده کنید. لامپ‌ها با رنگ‌های گوناگون و قابل تنظیم نور طراحی و تولید می‌شوند. محصولی را انتخاب کنید که حالتی آرامش بخش را در گوشه خانه شما ایجاد کند.

رنگ‌های طبیعی و گرم دکور سنتی گوشه خانه

استفاده از رنگ‌های طبیعی و گرم در دکور سنتی گوشه خانه می‌تواند باعث ایجاد احساس آرامش شود. همچنین باعث افزایش دلنشینی و جذابیت فضا نیز می‌شود. مهمترین نکته در استفاده از رنگ‌های طبیعی و گرم این است که بایستی با بقیه عناصر دکوراسیون هماهنگ باشند. یک تعادل رنگی باید در فضای خانه شما ایجاد شود. همچنین در انتخاب رنگ‌ها حتماً به سلیقه شخصی و نیازهای فضایی خانه توجه کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید. یکی از رنگ‌های طبیعی و آرامش بخش، رنگ سفید است.‌ از رنگ سفید در دیوارها، سقف، مبلمان و یا پرده‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از رنگ سفید می‌تواند فضای خانه را روشن‌تر کند و آن را بزرگتر نشان دهد. رنگ‌های بژ و قهوه‌ای را در دکوراسیون گوشه خانه به کار بگیرید. این رنگ‌ها مناسب استفاده در دیوارها و یا فرش هستند.

رنگ بژ و قهوه‌ای در دکور سنتی گوشه خانه می‌تواند باعث افزایش آرامش و صمیمیت فضا شود. نارنجی و زرد به عنوان گرمترین و زنده‌ترین رنگ‌ها شناخته می‌شوند. استفاده از رنگ زرد و نارنجی می‌تواند باعث افزایش انرژی و شادابی فضا شود. می‌توانید از این رنگ‌ها در لوازم تزیینی همچون پرده‌ها و یا تابلوها استفاده کنید. سبز بازتاب دلبستگی به طبیعت و آرامش است. استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون گوشه خانه می‌تواند حس تازگی و زندگی را به فضای خانه شما منتقل کند. می‌توانید از رنگ سبز در گلدان‌ها، پرده‌ها، تابلوها و یا لوازم دکوری استفاده نمایید. قرمز یک رنگ گرم و پر انرژی است. استفاده از قرمز می‌تواند به دکوراسیون گوشه خانه احساس زندگی و شور و شعف ببخشد. از رنگ قرمز در لوازم تزیینی استفاده کنید تا جلوه جذاب و پر انرژی را به فضا ببخشید.

بلاگ قالی کده این مطلب را نیز ارائه می‌کند: فرش ماشینی خوب چی بخرم

استفاده از عناصر دکوراتیو سنتی

استفاده از عناصر دکوراتیو سنتی

استفاده از عناصر دکوراتیو سنتی در دکوراسیون گوشه‌ خانه می‌تواند به فضا احساس گرما و صمیمیت ببخشد. برای این امر می‌توانید از مبلمان سنتی، انواع تخت و صندلی سنتی، پشتی و بالشت سنتی و یا لحاف‌های سنتی کمک بگیرید. این دسته از تجهیزات دارای الگوها و طرح‌های قدیمی هستند. به کارگیری این موارد می‌تواند به فضا زیبایی و شخصیت قابل توجهی ببخشد. می‌توانید صندلی‌ها و یا میزها را به صورت ست در کنار یکدیگر استفاده نمایید. استفاده از عناصر دکوراتیو سنتی می‌تواند به فضای خانه شما ظاهری گرم و متفاوت ببخشد. این دسته از تجهیزات به طور معمول از نمونه‌های چوب با کیفیت و ارزشمند طراحی شده‌اند. بنابراین زیبایی قابل توجهی دارند و از رنگ‌های جذابی برخوردار هستند.

میزها و صندلی‌های سنتی را برای بخشیدن جلوه اصیل و دلنشین در دکور سنتی کوچه خانه به کار بگیرید. مهمترین نکته این است که بایستی این عناصر با سبک و معماری خانه شما همخوانی داشته باشند. بسیار حائز اهمیت است که تعادل بین عناصر مورد استفاده در دکور حفظ شود. خوب است که از نمونه‌های با کیفیت و مرغوب عناصر سنتی در دکور خانه استفاده نمایید. برای این امر بایستی با بهترین مجموعه فروشگاهی برای خرید عناصر دکوراتیو سنتی آشنا باشید. در ادامه به معرفی این مجموعه خواهیم پرداخت.

تلفیق فضای سنتی با مدرن

این روزها فضای بیشتر خانه‌ها به دکوراسیون مدرن مزین شده است. به همین منظور مردم خیلی از اصالت و فرهنگ سنتی ایرانی دور مانده اند. اگر شما نیز علاقه به فضاهای سنتی دارید می‌توانید با دکور سنتی گوشه خانه خود فضای سنتی و مدرن را باهم تلفیق کنید. با ایجاد یک فضای مدرنیته با سبکی سنتی می‌توانید یک هارمونی جذاب و دلنشین در خانه خود ایجاد کنید. نه تنها باعث به وجود آوردن یک فضای دلنشین می‌شوید بلکه نشان می‌دهید دکور سنتی انعطاف پذیری دارد و با هر سبکی زیبایی خاصی به وجود می‌آورد.

خرید دکور سنتی گوشه خانه از قالیکده

خرید دکور سنتی گوشه خانه از مجموعه‌های معتبر بسیار حائز اهمیت است. همانطور که گفتیم استفاده از عناصر دکوراتیو سنتی می‌تواند به جذابیت گوشه خانه بسیار اضافه کند. خوب است که بتوانید با بهترین مجموعه برای خرید این دسته از محصولات آشنا شوید. چرا که خرید این محصولات با کمترین هزینه به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های مشتریان معرفی می‌شود. به همین خاطر است که قالی کده طیف وسیعی از محصولات دکوراسیون سنتی را به فروش می‌رساند. قالی کده تلاش می‌کند تا بتواند محصولات را در تنوع قابل توجه برای مشتریان تامین کند. لازم به ذکر است که هیچگاه ارائه قیمت اقتصادی را فدای کیفیت کم محصولات نمی‌کند. بنابراین با اطمینان اعلام می‌کنیم که می‌توانید با خیال آسوده مجموعه قالی‌کده را برای خرید دکور سنتی گوشه خانه با کمترین هزینه انتخاب کنید.

مزایای خرید دکور سنتی گوشه خانه از قالیکده

مجموعه ما انواع محصولات را با امکان ارسال رایگان به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال می‌کند. بنابراین شما هیچ گونه هزینه‌ای را برای ارسال محصولات پرداخت نمی‌کنید. لازم به ذکر است که محصولات مجموعه ما از برترین برندهای داخلی تهیه و تامین شده‌اند. بنابراین از کیفیت بسیار معقولی برخوردار هستند. خوب است بدانید که قیمت در مجموعه ما نسبت به دیگر مجموعه‌ها بسیار اقتصادی‌تر است. قالی کده را برای خرید دکور سنتی با بهترین قیمت بازار ایران انتخاب نمایید. شما با خرید از مجموعه ما از مزایای قابل توجهی برخوردار خواهید شد. تنها کافی است تا یک بار این مجموعه را برای خرید دکور سنتی گوشه خانه انتخاب نمایید. به شما اطمینان می‌دهیم که به یکی از مشتریان ثابت ما تبدیل خواهید شد.

بیشتر بخوانید: فرش جهیزیه

خرید دکور سنتی گوشه خانه

کلام آخر قالی کده

در این مطلب شما را با چگونگی چینش دکور سنتی کوچک خانه آشنا کردیم. همچنین اطلاعات مفیدی را در زمینه چگونگی به کارگیری عناصر مختلف سنتی ارائه دادیم. بررسی این دسته از اطلاعات می‌تواند منجر به خرید دکور سنتی گوشه خانه با کمترین هزینه شود. همچنین به شما کمک می‌کند تا از فضای محدود بهترین بازدهی را دریافت کنید. مجموعه قالی کده به عنوان بهترین مجموعه فروشگاهی برای خرید دکور سنتی گوشه خانه معرفی می‌شود. طیف وسیعی از محصولات دکور سنتی در قالی کرده به فروش می‌رسند. تمامی محصولات این مجموعه از کیفیت کافی برخوردار هستند و با بهترین قیمت قابل خریداری هستند.

امید است مطالعه این مطلب در زمینه خرید دکور سنتی گوشه خانه با کمترین هزینه برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *