بلاگ

طرح تعویض فرش نو با کهنه در قالیکده البرز

تعویض فرش نو با کهنه
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4]

شاید شما هم از اون دسته افرادی باشید که دوست دارید؛ فرش کهنه خودتون رو با یه فرش نو معاوضه کنید و الان هم در جستجوی یه تولیدی خوب هستید. خیلی از خریداران فرش ماشینی برای خرید فرش با این مشکل روبرو هستند؛ که اگر فرش نو و  فرش جدید خرید کنند فرش دست دوم و قدیمی خود را چه کار کنند. قالیکده البرز در راستای خدمات حداکثری به مشتریان محترم سال‌ ها است؛ طرح تعویض فرش‌های ماشیمی کهنه با فرش‌ های ماشینی نو را اجرا می‌ کند. بسیاری از افراد مکانی برای نگهداری فرش قدیمی خود ندارند؛ البته در صورت داشتن باغ و یا ویلا بهترین گزینه استفاده از فرش قدیمی و دست دوم خود می باشد. اگر قصد تعویض و خرید فرش را دارید، اگر احساس می‌ کنید از فرش‌های خانه خود خسته شده‌ اید؛ می ‌توانید از طرح تعویض فرش کهنه با نو در قالیکده البرز استفاده کنید.

شرایط تعویض فرش نو با کهنه

شرایط طرح تعویض فرش کهنه با نو

در بسیاری از فروشگاه ها برای راحتی خریداران تعویض فرش نو با کهنه را تبلیغ می کنند؛ به این صورت که فرش کهنه شما را به مبلغی خریداری می کنند. قیمتی که از شما خرید می شود؛ از قیمتی که یک خریدار فرش دست دوم برای فرش شما پرداخت می کند باید پایین تر باشد. در این طرح به سادگی فرش ‌های قدیمی را با فرش ‌های نو تعویض کنید. قالیکده البرز با سال ها سابقه درعرضه فرش ماشینی در بازار؛ اقدام به فروش فرش به قیمت کارخانه می کند. و لذا برای این که راحت تر به فرش دل خواه خود برسید طرح‌ های مختلف را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است. معاوضه فرش ها زود به زود می تواند فضای خانه را نو و تازه کند؛ و رنگ جدیدی به خانه بدهد.همین طور این امکان را به شما می دهد که خانه ای زیبا تر داشته باشید.

فرش از جمله کالا هایی است که در ابران طرفداران زیادی دارد؛ فرقی نمی ‌کند نو باشد یا کهنه، مهم اینجا است؛ که همیشه مشتری خودش را دارد و حتی خیلی‌ها دنبال انواع قدیمی‌ تر آن هستند. درک نیاز های مشتری و ارائه خدمات مطلوب به عزیزانی که به ما اعتماد می کند. در هر حال تصمیم گرفتیم طرح تعویض فرش نو با کهنه رو در قالیکده البرز راه اندازی کنیم. فرش های شما رو با قیمت بالایی خریداری می کنیم. در واقع تمام هزینه حمل و نقل فرش کهنه با ما هست. اینطوری خیال شما راحت تر خواهد بود.

طرح تعویض فرش نو با کهنه

ما در قالیکده البرز جز اولین فروشگاه های آنلاین فرش هستیم. همچنین یکی از خدمات بینظیر و بی همتای ما در قالیکده البرز، فروش اقساطی فرش است. فرش اقساطی فرش در قالیکده البرز به صورت آنلاین و در اقساط متنوع انجام میشود. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی فرش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مراحل تعویض فرش کهنه با فرش نو

طرح تعویض فرش کهنه با نو در محل قالیکده البرز سال‌ها است که اجرا می ‌شود. که همواره با استقبال مشتریان محترم و فرش دوستان همراه بوده است. اگر نمی خواهید طرح تعویض فرش کهنه با نو شرکت کنید؛ باید فرش کهنه خود را بفروشید. در این معامله باید واسطه که بین شما و خریدار واقعی فرش های دست دوم قرار دارد؛ یک سودی نسیب او شود. اما بعضی از فروشگاه های فرش، مبلغی بیشتر از خریداران فرش دست دوم پرداخت می کنند. سعی کردیم که به صورت کامل به سوال هاتون پاسخ بدیم و طرح رو برای شما شفاف کنیم. بهترین کار برای شما که در این گرانی ها هم بتوانید فرش با کیفیت و مطابق سلیقه خود، باقیمت خوب خریداری کنید؛ و هم فرش دست دوم خود را بفروش برسانید آگهی در سایت دیوار است. منظور ما از فرش کهنه فرشی می باشد که هنوز قابل استفاده باشد.

مراحل تعویض فرش کهنه با فرش نو

لذا باید بگوییم  منظور ما از فرش کهنه همان است که توضیح دادیم؛ نه این که پوسیده باشد و یا پارگی داشته باشد. چندین سال است قالیکده البرز عرصه تولید فرش ماشینی فعالیت دارد. از جمله این مزایا به می توان به کاهش هزینه های رفت و آمد اشاره کرد. همین طور صرفه جویی در زمان، امکان مراجعه به سایت در زمان دلخواه دارد. شاید پشت شیشه خیلی از فرش فروشی‌ ها دیده باشید که نوشته «طرح تعویض فرش کهنه با نو »؛ این کار برای فرش فروشی ها سود خوبی دارد. اما ما به فکر سود شما نیز هستیم.

خرید فرش ماشینی در طرح ها و رنگ های مختلف

شما فرش دست دوم خود را در سایت دیوار می توانید با قیمت بسیار خوب بفروش برسانید. ارزیابی، کارشناسی و قیمت گذاری فرش ارائه شده توسط شما در قالیکده البرز؛ یکی از مراحل طرح تعویض فرش کهنه با نو است. در این طرح همکاران ما فرش ماشینی شما را با با لا ترین رقم کارشناسان، قیمت‌ گذاری می کنند. قالیکده البرز فرش را از شما خریداری می ‌کند. بعد از آن مبلغ قیمت ‌گذاری شده را از قیمت محصول نویی که انتخاب کرده ‌اید، کسر می ‌کند. در این طرح می توانید بعد از این که فرش جدید خود را انتخاب کردید. فرش کهنه را ارائه دهید تا قیمت گذاری شود. قبل از هر اقدامی باید دو نکته یادتان باشد. می‌ توانید سراغ واسطه‌ ها نروید و خیلی ساده با بدون واسطه با مشتری رو برو شوید. فرش‌ دست دوم تان ظاهر بهتری داشته باشد و خریدارانش زیاد تر شود.

بخش پیشنهادی: فروشگاه آنلاین فرش

فرش 1200 شانه

بنا بر این هر چقدر به مد و تعویض لوازم خانه و تازه کردن آن ها علاقه دارید؛ فرش های ارزان تری بخرید تا مثلاً با تعوض سالانه آن ها کمتر متقبل هزینه شوید. حتی می توانید فرش های کارکرده خود را با مبلغی توافقی بفروشید. شما مشتریان عزیز می ‌توانند فرش جدید خود را از انواع فرش های 1200 شانه گل برجسته؛ فرش 1200 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه؛ و یا با خرید فرش مدرن متناسب با سلیقه خود مدرن انتخاب و خریداری کنند. در طرح تعویض فرش کهنه با نو هیچ محدودیتی در انتخاب فرش نو ندارید.

خرید آسان فرش نو

طرح تعویض فرش کهنه با نو برای این است که شما به آسانی فرش مورد علاقه خود را خریداری کنید. اگر می خواهید فرش دست دوم را بشویید اول از همه باید خوب آن را غبار گیری کنید. البته این مورد در قیمت گذاری ما در قالیکده البرز تاثیری ندارد. چرا که ما سلامت فرش را مورد ارزیابی قرارمی دهیم. فرش با طرح جدید و رنگ دلخواه مناسب با سلیقتان را از ما بخرید. در صورت موافقت مالک فرش با قیمت کارشناسی، مبلغ اعلام شده فاکتور؛ و فرش شما می ‌شود. در این طرح تعویض فرش کهنه با نو خریداران فرش می توانند؛ فرش دست دوم ماشینی خود را با فرش نو تعویض و معاوضه کنند. در طرح تعویض فرش کهنه با نو معادل رقم قیمت گذاری شده؛ از محصولی جدید که در فروشگاه انتخاب کرده اند کسر می شود. قیمت فرش ماشینی به مواردی زیادی بستگی دارد.

خرید آسان فرش نو

این را باید بگوییم که در صورت موافقت مالک فرش با قیمت کارشناسی، مبلغ اعلام شده؛ فاکتور و فرش تحویل شما خواهد می ‌شود. در قالیکده البرز مجموعه ای از بهترین های فرش ۵٠٠شانه و فرش700شانه و فرش 1000 شانه؛ و فرش 1200 شانه و گلیم و فرش کاشان چگبه، فانتزی، و اتاق کودک؛ ،شگی،ابریشمی ، با قیمت های باور نکردنی موجود است. انجام تسویه حساب با توجه به ما التفاوت مبلغ کارشناسی فرش کهنه و مبلغ فرش نو انتخاب شده؛ آخرین مرحله خرید فرش در طرح تعویض فرش کهنه با نو است. برای خرید انواع فرش ‌های ماشینی باشد.

مطلب پیشنهادی: خرید فرش با حکمت کارت

در طرح تعویض فرش کهنه با نو در قالیکده البرز می توانید به راحتی فرش بخرید!

بخش پیشنهادی: فرش دستبافت در اروپا!

این بخش صرفا برای کسب اطلاعات عمومی بیشتر شما است. قالیکده البرز در بخش بلاگ خود قصد دارد تا کمی در مورد عظمت فرش ایرانی نیز صحبت کند. فرش دستبافت ایرانی در تاریخ دنیا یک نمونه بینظیر از فرش است. این فرش ها را در اروپا با نام covoare manual میشناسند. covoare یا covor به معنای فرش است و manual یا  lucrate manual به معنای دستبافت است. covoare manuale شامل انواع فرش های دستبافت تبریز، کاشان، همدان و … است.

لینک منبع: covoare manual

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *