بلاگ

خرید آنلاین فرش کلاسیک مدرن با ۱۰٪ تخفیف

خرید آنلاین فرش کلاسیک مدرن با ۱۰٪ تخفیف
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

فرش کلاسیک مدرن یکی از نمونه‌های فرش ماشینی است. در طول طراحی فرش کلاسیک مدرن، طرح‌های تلفیقی از فرش‌های کلاسیک و مدرن با یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در فرش کلاسیک مدرن به طور معمول از الگوها و طرح‌هایی همچون شاه عباسی، بوته و یا گلستان استفاده می‌شود. همچنین ممکن است که این دسته از فرش‌ها با رنگ‌های مختلف همچون رنگ‌های زنده و شاد طراحی و بافته شوند. توجه داشته باشید که رنگ‌های قرمز، آبی، زرد و نقره‌ای در فرش کلاسیک مدرن بسیار پرطرفدار هستند. از فرش کلاسیک , مدرن می‌توانید در دکوراسیون داخلی اتاق‌های مختلف همچون اتاق نشیمن و یا اتاق خواب استفاده کنید. مطمئناً خرید فرش کلاسیک و مدرن بایستی از مجموعه‌های معتبر صورت بگیرد. چرا که این دسته از مجموعه‌ها می‌توانند بهترین قیمت فرش کلاسیک و مدرن را به مشتریان ارائه دهند. همچنین شما بایستی با مهم‌ترین اصول خرید فرش مدرن جدید نیز آشنایی داشته باشید.

مزایای فرش کلاسیک مدرن

این دسته از فرش‌ها در طرح‌های متنوع طراحی و بافته می‌شوند و به همین خاطر است که می‌توانید با استفاده از آن، فضایی منحصر به فرد را طراحی کنید. مجموعه قالیکده به عنوان یک مجموعه شناخته شده و معتبر برای خرید فرش مدرن جدید شناخته می‌شود. ما امروز قصد داریم در این مطلب اطلاعات مفیدی را در زمینه قیمت فرش کلاسیک و مدرن و اصول خرید فرش کلاسیک و مدرن به شما ارائه دهیم. کسب این دسته از اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند که آسوده و ایمن از فرش‌های کلاسیک و مدرن داشته باشید. همچنین شما را با مشخصات بهترین مجموعه فروشگاهی برای خرید فرش کلاسیک و مدرن آشنا خواهیم کرد. اگر شما هم از افرادی هستید که به خرید فرش کلاسیک مدرن علاقمند هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

در ادامه این مطلب شما را با سه نمونه از محبوب‌ترین فرش‌های کلاسیک مدرن در مجموعه قالی‌کده آشنا می‌کنیم. پس حتماً با ما همراه باشید.

آشنایی با فرش کلاسیک مدرن

فرش کلاسیک مدرن علاوه بر ظاهر زیبا معمولاً از جنس و کیفیتی قابل توجه برخوردار است. چرا که همواره از مواد اولیه مرغوب در طول پروسه طراحی و بافت آن استفاده می‌شود. معمولا از با کیفیت‌ترین نمونه‌های پشم و ابریشم در هنگام بافت این دسته از فرش‌ها استفاده می‌شود. به همین خاطر است که فرش کلاسیک مدرن همواره بسیار نرم و لطیف است و از مقاومت قابل توجهی برخوردار است. بایستی بدانید که بین طرح و رنگ فرش کلاسیک مدرن همواره هماهنگی قابل توجهی وجود دارد. و به همین دلیل است که به کارگیری این دسته از فرش‌ها در فضای خانه می‌تواند فضایی شیک را ایجاد کند. این دسته از فرش‌ها می‌توانند با مبلمان و سایر آثار دکوراسیون هماهنگ شوند و یک دکوراسیون داخلی مدرن و دلپذیر را ایجاد کنند.

توجه داشته باشید که مجموعه قالیکده یک مجموعه فروشگاهی با تجربه و متخصص در زمینه خرید و فروش انواع فرش است. این مجموعه اقدام به تامین و فروش نمونه‌های مختلف فرش کلاسیک مدرن با بهترین قیمت‌های بازار کرده است.‌ شما عزیزان می‌توانید از هر کجای ایران، طیف وسیعی از فرش‌های مجموعه قالیکده را خریداری کنید. می‌توانید برای خرید حضوری به فروشگاه ما در بلوار باغستان، بالاتر از خیابان تختی و روبروی پارک نرگس مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و چگونگی خرید با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل کنید.

02634346190 | 02634346191

آشنایی با فرش کلاسیک مدرن

قیمت فرش کلاسیک مدرن

توجه داشته باشید که مجموعه‌های زیادی اقدام به خرید و فروش نمونه‌های مختلف فرش مدرن جدید می‌کنند.‌ به همین خاطر است که احتمالاً شما با طیف گسترده‌ای از قیمت فرش کلاسیک مدرن روبرو شده‌اید. بایستی توجه داشته باشید که عوامل مختلفی می‌توانند تعیین کننده قیمت فرش کلاسیک مدرن باشند. جنس و کیفیت فرش‌ها تاثیر قابل توجهی بر ارزش و قیمت آن می‌گذارد. مطمئناً فرش‌هایی که از کیفیت بالا برخوردار هستند و از پشم و ابریشم بافته می‌شوند، دارای قیمت‌های بیشتری هستند. توجه داشته باشید که کیفیت بافت و یا تکنیک‌های استفاده در طول پروسه بافت نیز می‌تواند روی قیمت آن تاثیر قابل توجهی بگذارد. اندازه فرش می‌تواند تا حد قابل توجه تعیین کننده قیمت فرش کلاسیک مدرن باشد. بدیهی است که شما عزیزان بایستی برای خرید فرش‌های بزرگتر قیمت‌های بیشتری را بپردازید.

لازم به ذکر است که معمولاً طرح‌های پیچیده و دقیق‌تر دارای قیمت‌های بیشتری هستند. چرا که این دسته از فرش‌ها معمولاً از جذابیت بیشتری برخوردار هستند. بنابراین عادی است که این دسته از فرش‌ها با قیمت‌های بیشتری در مجموعه‌های فروشگاهی به فروش برسند. جالب است بدانید که برند تولید کننده و شرکت تعیین کننده فرش نیز می‌تواند تعیین کننده قیمت فرش کلاسیک مدرن باشد. همین دلیل است که انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید فرش مدرن جدید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در آخر به این موضوع توجه داشته باشید که قیمت فرش کلاسیک مدرن بین فروشندگان مختلف با یکدیگر متفاوت است. بنابراین بایستی برای کسب اطلاعات دقیق‌تر به صفحات معتبر فروشگاهی مراجعه کنید و یا در مجموعه‌های فروشگاهی حضور پیدا کنید.

قیمت فرش کلاسیک مدرن

خرید فرش کلاسیک مدرن

خرید فرش کلاسیک مدرن بایستی از مجموعه‌های معتبر صورت بگیرد. چرا که این دسته از مجموعه‌ها می‌توانند بالاترین حد کیفیت را با به کارگیری تجربه و تخصصشان به مشتریان ارائه دهند. این دسته از مجموعه‌ها کیفیت و اصالت را تضمین می‌کنند و به شما این اطمینان را می‌دهند که فرش مورد نظر شما اصل و با کیفیت است. لازم به ذکر است که مجموعه‌های معتبر فروشگاهی همواره طیف وسیعی از فرش کلاسیک مدرن را به مشتریان ارائه می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید بین طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، مناسب‌ترین نمونه را برای خرید فرش مدرن جدید انتخاب کنید.
جالب است بدانید که مجموعه‌های با تجربه و متخصص همواره با متخصصین و مشاورین با تجربه در زمینه فروش همکاری می‌کنند. این مشاورین می‌توانند در انتخاب بهترین فرش مدرن جدید بر اساس سلیقه و بودجه مورد نظرتان، بسیار مفید واقع شوند. همچنین این دسته از افراد می‌توانند اطلاعاتی مفید را در زمینه جنس و یا چگونگی نگهداری اصولی از فرش‌ها ارائه دهند.

خرید با 10% تخفیف از قالیکده

دانستیم که خرید فرش کلاسیک مدرن بایستی از مجموعه‌های معتبر و با تجربه صورت بگیرد. جالب است بدانید که این دسته از مجموعه‌ها قادر هستند تا به همواره بهترین قیمت فرش کلاسیک و مدرن را به مشتریان ارائه دهند. در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم که مجموعه قالیکده به عنوان معتبرترین مجموعه فروشگاهی برای خرید فرش کلاسیک مدرن شناخته می‌شود. لازم است بدانید که این مجموعه همواره تخفیف‌های قابل توجهی را در بازه‌های زمانی مشخص روی محصولاتش ارائه می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با شرکت در جشنواره‌های فروش این مجموعه، اقدام به خرید فرش کلاسیک و مدرن با بهترین قیمت فرش کلاسیک و مدرن کنید. مجموعه ما با ارائه تخفیف قیمت‌های اقتصادی همواره به عنوان معتبرترین و قابل اطمینان‌ترین مجموعه برای خرید فرش مدرن جدید شناخته می‌شود.
لازم به ذکر است که قالیکده همواره اصالت فرش‌ها را تضمین می‌کند و به مشتریان مدارک معتبر برای تضمین اصالت فرش ارائه می‌کند. همچنین اطمینان حاصل می‌کند که در طول پروسه تولید محصولات از با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شود.‌ 

خرید فرش کلاسیک مدرن

معرفی فرش کلاسیک در قالیکده

این حال که دانستید مجموعه قالیکده ارائه دهنده بهترین نمونه‌های فرش کلاسیک و مدرن است، قصد داریم تا شما را با سه نمونه از پرفروش‌ترین نمونه‌های فرش کلاسیک آشنا کنیم. تمامی این محصولات در صفحات مربوطه با بهترین قیمت بازار به فروش می‌رسند.

فرش 1200 شانه راوندکاشان طرح سوفیا

این محصول یکی از فرش‌های ماشینی در مجموعه قالیکده است. متخصصین مجموعه ما که در بخش کنترل کیفی مشغول به فعالیت هستند، این محصول را از نظر کیفیت نخ و ثبات رنگ تضمین می‌کنند. همچنین بایستی بدانید که هزینه ارسال این قالی تا درب خانه شما رایگان خواهد بود. در طول پروسه طراحی فرش ۱۲۰۰ شانه راوند کاشان طرح سوفیا از طرح‌های ترنج و طلاکوب استفاده شده است. از ۸ رنگ جذاب در هنگام طراحی این محصول استفاده شده است و رنگ زمینه فرش دودی و یا سیلور است. همچنین بایستی بدانید که این محصول ۱۲۰۰ شانه است و تراکم آن ۳۶۰۰ است. صد در صد این محصول پنبه است و نوع بافت آن نیز گل برجسته است. این محصول دارای نخ‌های طلایی در بافت فرش است که به طلاکوب معروف است. به همین دلیل است که از زیبایی قابل توجهی برخوردار است.
می‌توانید از فرش ۱۲۰۰ شانه راوند کاشان طرح سوفیا در هال و یا پذیرایی استفاده نمایید. این محصول با قیمتی اقتصادی و فوق العاده استثنایی در سایت رسمی مجموعه قالیکده به فروش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه ارجاع داده شوید.

فرش 1200 شانه راوندکاشان طرح سوفیا

فرش 700 شانه طرح گلستان مهرگان مشهد

یکی دیگر از پرفروش‌ترین نمونه‌های فرش کلاسیک مدرن در مجموعه قالیکده، فرش ۷۰۰ شانه طرح گلستان مهرگان مشهد است. این محصول در دسته فرش‌های کلاسیک قرار می‌گیرد و رنگ پس زمینه آن فیلی و سرمه‌ای است. متخصصین قسمت کنترل کیفی مجموعه قالیکده، این فرش را از نظر کیفیت نقد و ثبات رنگ تضمین می‌کنند. بایستی بدانید که هزینه ارسال این محصول تا درب خانه شما رایگان خواهد بود. از فناوری اچ‌سی‌پی در طول پروسه تولید این محصول استفاده شده است. هشت رنگ جذاب در طول پروسه طراحی فرش ۷۰۰ شانه طرح گلستان مشهد به کار گرفته شده‌اند. تراکم این محصول ۲۵۵۰ است و در ۷۰۰ شانه بافته شده است. این فرش ۱۰۰ پنبه است و نوع بافت آن نیز ساده است. فرش ۷۰۰ شانه طرح گلستان در اندازه‌های ۹، ۶، ۴ و ۱۲ متری به فروش می‌رسد.
به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر در خانه‌ای بزرگ زندگی می‌کنید که نورگیر مناسبی دارد، حتماً فرش طرح گلستان را با رنگ زمینه سرمه‌ای خریداری کنید. به اطلاع شما می‌رسانیم که این محصول در سایت رسمی مجموعه قالیکده به فروش می‌رسد. شما عزیزان می‌توانید از شرایط اقساطی مجموعه ما استفاده کنید و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فرش ۷۰۰ شانه طرح گلستان مهرگان مشهد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که روی لینک زیر کلیک کنید.

فرش 700 شانه طرح گلستان مهرگان مشهد

فرش 1500 شانه، مهرساد

فرش ۱۵۰۰ شانه مهرساد نیز یکی دیگر از محصولاتی است که در هنگام خرید فرش مدرن جدید به شدت پیشنهاد می‌شود. این محصول در رده فرش‌های کلاسیک قرار می‌گیرد و رنگ پس زمینه آن، طوسی است. بایستی بدانید که این فرش در ابعاد ۹ متری در مجموعه قالیکده به فروش می‌رسد. فرش ۱۵۰۰ شانه مهرساد با ارسال رایگان و شرایط اقساطی ویژه به فروش می‌رسد. همچنین بایستی بدانید که ۸ رنگ جذاب در طول پروسه طراحی این فرش به کار گرفته شده است و ۸۰ درصد این محصول از پنبه و ۲۰ درصد آن از پلی استر است. نوع بافت این محصول برجسته است و در تراکم ۴۵۰۰ و ۱۵۰۰ شانه به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که از تکنولوژی hcpx۲ در طول تولید این محصول استفاده شده است.
می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول به صفحه مربوطه در سایت رسمی مجموعه ما مراجعه کنید. روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه ارجاع داده شوید.

فرش 1500 شانه، مهرساد

راهنمای خرید فرش کلاسیک مدرن

احتمالاً خودتان نیز آگاه هستید که فرش‌های کلاسیک و مدرن دارای نمونه‌های مختلفی در بازار هستند.‌ به همین خاطر است که کسب آگاهی و پیروی از راهنمای خرید فرش کلاسیک مدرن می‌تواند به شما کمک کند که شما بهترین خرید فرش مدرن جدید را داشته باشید. مجموعه قالی کرده قصد دارد تا در ادامه این مطلب به بررسی راهنمای خرید فرش کلاسیک مدرن بپردازد. از تمامی مواردی که در این راهنما آمده است پیروی کنید تا بتوانید بهترین نمونه فرش‌های کلاسیک و مدرن را خریداری کنید.

  1. تعیین نیازها و سلیقه در اولین مرحله شما بایستی مشخص کنید که قصد خریداری چه نوع فرشی را دارید.‌ برای این امر لازم است که به بررسی رنگ و استایل خانه شخصی خود توجه کنید. انتخاب فرشی که بیشترین سازگاری را با دیگر عناصر خانه شما دارد بسیار حائز اهمیت است.
  2. مراجعه به مجموعه معتبر خرید فرش کلاسیک مدرن از مجموعه‌های معتبر بسیار حائز اهمیت است. یک مجموعه معتبر همچون مجموعه قالیکده را انتخاب کنید تا بتوانید بالاترین حد کیفیت را با مطلوب‌ترین قیمت بازار خریداری کنید.
  3. بررسی جنس و کیفیت اطمینان حاصل کنید که جنس فرش مورد نظر شما بسیار با کیفیت و پایدار است. فرش باید از مواد اولیه مرغوب طراحی و تولید شده باشد و عمر مفید قابل توجهی نیز داشته باشد.
  4. بررسی بودجه  محصول مورد نظر خود را از نظر قیمت بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که این محصول با بودجه مورد نظر شما همخوانی کافی داشته باشد.
  5. مقایسه و تصمیم گیری می‌توانید پس از تمامی این مراحل، اقدام به مقایسه و تصمیم گیری محصول با دیگر محصولات مشابه کنید. این مقایسه می‌تواند به شما کمک کند که از بین نمونه‌های مختلف فرش‌ها، مناسب‌ترین نمونه آن را خریداری کنید و خریدی آسوده داشته باشید.

کلام آخر قالیکده

شما در این مطلب اطلاعات مفیدی را در زمینه چگونگی خرید فرش کلاسیک و مدرن کسب کردید. همچنین متوجه شدید که مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت فرش کلاسیک و مدرن کدام هستند. مجموعه قالیکده به عنوان یک مجموعه فروشگاهی معتبر و با تجربه برای خرید فرش مدرن جدید با بهترین قیمت و بالاترین حد کیفیت شناخته می‌شود. شما می‌توانید طیف وسیعی از فرش‌های کلاسیک و ماشینی را از مجموعه قالیکده به صورت اقساطی خریداری کنید. تنها کافیست تا یک بار به فروشگاه این مجموعه واقع در باغستان کرج مراجعه کنید تا به یکی از مشتریان ثابت ما تبدیل شوید. امید است مطالعه این مطلب در زمینه خرید فرش کلاسیک و مدرن و ارائه بهترین قیمت فرش کلاسیک و مدرن به شما عزیزان کمک کرده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *