بلاگ

خرید فرش شگی پرز کوتاه با تخفیف

خرید فرش شگی پرز کوتاه با تخفیف
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فرش شگی پرز کوتاه یک نوع فرش است که دارای پرزهای کوتاه است. فرش شگی پرز کوتاه به طور معمول از الیاف مصنوعی و یا الیاف طبیعی همچون پشم، نخ و یا پنبه تولید می‌شود. فرش‌های شگی به طور معمول دارای طراحی‌های ساده و مینیمال هستند. فرش‌ شگی دارای نقوش ساده و بدون الگوهای پیچیده و تکراری طراحی می‌شوند. طراحی‌های فرش شگی پرز کوتاه شامل رنگ‌های آرام و طبیعی می‌شود. به همین خاطر است که این دسته از فرش‌ها به عنوان یک گزینه هوشمندانه برای به کارگیری در دکوراسیون‌های ساده هستند. شما می‌توانید به عنوان یکی از علاقمندان به ایجاد فضای آرامش بخش و ساده در دکوراسیون خانه، از نمونه‌های مختلف فرش شگی پرز کوتاه استفاده کنید.
فرش شگی پرز کوتاه همواره دارای طراحی‌های ساده است و به همین خاطر است که به آسانی قابل استفاده در فضاهایی است که دارای دکوراسیون مدرن و کلاسیک هستند. جالب است بدانید که این فرش به دلیل دارا بودن پرزهای کوتاه، دارای مقاومت و استحکام قابل توجهی است و از عمر مفید قابل قبولی برخوردار است. بنابراین می‌توانید از این فرش به راحتی در فضاهایی استفاده کنید که رفت و آمد در آن بسیار زیاد است. برخی از فضاهای پر رفت و آمدی که می‌توانید در آن به آسانی از فرش شگی پرز کوتاه استفاده کنید، شامل اتاق‌های هتل، رستوران‌ها و فضاهای عمومی می‌شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی این فرش بپردازیم و بهترین مجموعه را برای خرید آن به شما معرفی کنیم.

فرش شگی پرز کوتاه

مزایای خرید فرش شگی پرز کوتاه

فرش شگی پرز کوتاه، دارای طراحی‌های مدرن و زیبا است. این فرش‌ها به طور معمول دارای الگوها و طرح‌های شیکی هستند که می‌توانید با استفاده از آن، به دکوراسیون فضای داخلی مورد نظر خود جلوه ویژه ببخشید. یکی از مهم‌ترین مزایای خرید فرش شگی پرز کوتاه، آسانی در نظافت این دسته از فرش‌ها است. چرا که طراحی این فرش‌ها به گونه‌ای است که دارای پرس‌های کم ارتفاعی هستند، بنابراین ذرات گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها به راحتی از روی بافت فرش حذف می‌شوند. این فرش‌ها به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که گرد و غبار نتوانند روی آن تجمع کنند و باعث ایجاد لکه و آسیب به بافت فرش شوند.
این دسته از فرش‌ها از مواد مقاوم صنعتی طراحی و تولید می‌شوند که در برابر سایش و استفاده روزمره مقاوم هستند. بافت این دسته از فرش‌ها بسیار محکم است. به همین خاطر است که می‌توانید از آن با خیال آسوده در محیط‌های پر تردد استفاده کنید. لازم به ذکر است که فرش شگی پرز کوتاه با الگوهای متنوعی طراحی و تولید می‌شود. بنابراین افراد می‌توانند با سلایق مختلف اقدام به خریداری این محصول کنند. جالب است بدانید که از انواع فرش‌های شگی به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی نیز استفاده می‌شود. چرا که این فرش‌ها دارای ضخامت معقولی هستند. بنابراین می‌توانید از این دسته از فرش‌ها به عنوان یک عایق صدا، و یا ایمنی در محیط‌های مختلف استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: راهنمای انتخاب فرش مدرن

خرید فرش شگی پرز کوتاه

فرش شگی پرز کوتاه دارای نمونه‌های مختلفی است و از آن به صورت متعدد در بازار وجود دارد. بنابراین شما بایستی توجه کنید که از بین فروشندگان مختلف این دسته از فرش‌ها، بهترین مجموعه را برای خریداری آن انتخاب کنید. مطمئناً بهترین مجموعه برای خرید فرش‌های شگی، بالاترین حد کیفیت را با قیمت‌های مقرون به صرفه و اقتصادی به شما ارائه می‌دهد. ما بایستی اقدام به بررسی و پرس و جو در زمینه فروشندگان مختلف فرش شگی در بازار ایران کنید. تا بتوانید اقدام به خریداری این دسته از فرش‌ها با کیفیتی معقول و قیمت‌های مقرون به صرفه کنید.

نکات خرید فرش شگی مناسب

بررسی مواردی که در ادامه این مطلب آمده است می‌تواند به شما کمک کند تا خریدی آسوده در زمینه انواع فرش‌های شگی داشته باشید. از تمامی مواردی که در این لیست آمده است پیروی کنید تا بتوانید مناسب‌ترین نمونه فرش شگی پرز کوتاه را خریداری کنید.

1. جنس و مواد استفاده شده

اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شما از مواد اولیه‌ای با کیفیت ساخته شده باشد. به کارگیری مواد مقاوم و با دوام در طول پروسه طراحی و تولید فرش شگی پرز کوتاه می‌تواند تا حد قابل توجهی تعیین کننده میزان کیفیت این محصول باشد. بررسی کنید که محصول مورد نظر شما از چنین موادی طراحی و تولید شده باشد تا مناسب استفاده روزمره باشد. که اگر شما قصد دارید از این فرش‌ها در محیط‌های پر تردد استفاده کنید، بایستی حساسیت بیشتری برای انتخاب فرش‌هایی به خرج دهید که از مواد اولیه مرغوب طراحی شده‌اند.

2. کیفیت بافت

بررسی کنید که محصول مورد نظر شما از کیفیت کافی برخوردار است. فرش‌هایی باید بسیار محکم و مستحکم باشند. لازم به ذکر است که بایستی به عنوان یکی از خریداران فرش شگی پرز کوتاه، اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شما به صورت یکنواخت بافته شده است و در نقاط مختلف آن افت کیفیت وجود ندارد.

3. طرح، الگو و رنگبندی

بررسی طرح، الگو و رنگبندی فرش‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است. بایستی مطمئن شوید که فرش مورد نظر شما با سلیقه و دکوراسیون داخلی مورد نظرتان سازگاری کافی دارد. همچنین بایستی بررسی کنید که فرش مورد نظر شما از نظر رنگبندی نیز با سلیقه شما همخوانی دارد. توجه به رنگ‌های موجود در فضا و ترکیب‌بندی آن با دیگر عناصر دکوراسیون نیز بسیار حائز اهمیت است. اطمینان حاصل کنید که فرش مورد نظر شما از نظر رنگ‌بندی با سلیقه و دیگر عناصری که در دکوراسیون خانه استفاده کرده‌اید، سازگار است.

4. اندازه و ابعاد

یکی از مهمترین نکاتی که بایستی بررسی شود، اندازه و ابعاد فرش مورد نظر شما است. بررسی کنید که فرش مورد نظر شما از نظر ابعاد مناسب استفاده در فضای مورد نظرتان است. اطمینان حاصل کنید که فرش به اندازه کافی بزرگ است تا به شکل مطلوب در فضا قرار بگیرد و تمامی قسمت‌های مورد نیاز را پوشش دهد.

5. قیمت

در آخرین مرحله نیز پس از انتخاب فرش، از نظر قیمت محصول مورد نظر را با دیگر محصولات مشابه در بازار مقایسه کنید. تا بتوانید بهترین محصول را با قیمت‌های استثنایی خریداری کنید.

خرید از مجموعه قالیکده

مجموعه قالیکده یک مجموعه شناخته شده و معتبر در زمینه فروش نمونه‌های مختلف فرش شگی پرز کوتاه است. این مجموعه دارای سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در زمینه فروش نمونه‌های مختلف عناصر دکوراسیون داخلی است. با کیفیت‌ترین نمونه‌های فرش شگی پرز کوتاه را از مجموعه قالیکده با قیمت‌های استثنایی خریداری کنید. این مجموعه بستری را فراهم کرده است که بتوانید به صورت آنلاین و حضوری اقدام به خریداری محصولات مورد نظر خود کنید. می‌توانید همه روزه حتی در روزهای تعطیلی رسمی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب به فروشگاه این مجموعه واقع در بلوار باغستان، بالاتر از خیابان تختی مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت رسمی مجموعه قالیکده محصولات مورد نظر خود را با قیمت‌های استثنایی و تخفیف‌های ویژه خریداری کنید.
این مجموعه نمونه‌های مختلفی از فرش شگی پرز کوتاه را با طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوع به شما ارائه می‌دهد. بنابراین دست شما برای خرید محصولی که بیشترین سازگاری را با سلیقه شما دارد باز است. برای خرید نمونه‌های مختلف فرش شگی پرز کوتاه تنها کافیست تا به سایت رسمی مجموعه خالی کرده مراجعه کنید. در این قسمت با طیف وسیعی از محصولات با کیفیت با قیمت‌های مقرون به صرفه روبرو خواهید شد. می‌توانید محصول مورد نظر خود را از این طریق ثبت سفارش کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، درب منزل خود تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید: فرش شگی فلوکاتی چیست؟

قیمت فرش شگی پرز کوتاه

قیمت فرش شگی پرز کوتاه در مجموعه‌های مختلف بسیار متنوع است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که مجموعه قالی کده همواره به صرفه‌ترین قیمت‌ها را در زمینه فرش‌های شگی به بازار ارائه می‌کند. بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که قیمت فرش شگی پرز کوتاه در مجموعه قالیکده همواره مقرون به صرفه‌تر از دیگر مجموعه‌های فروشنده این دسته از محصولات است. این محصول دارای نمونه‌های مختلفی است و به همین خاطر است که قیمت‌های متنوعی از آن در بازار وجود دارد. موارد مختلفی همچون ابعاد، مواد اولیه مورد استفاده و برندهای فرش‌ها می‌تواند روی میزان قیمت فرش شگی پرز کوتاه تاثیرگذار باشد. بنابراین نمی‌توان یک قیمت قطعی و واحد را برای خرید فرش شگی پرز کوتاه ارائه داد. اما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرش شگی در سایت رسمی مجموعه قالیکده، از قیمت‌های نمونه‌های مختلف این محصول اطلاع پیدا کنید.

خرید فرش شگی پرز کوتاه با تخفیف

جالب است بدانید که مجموعه قالیکده همواره تخفیف‌های قابل توجهی را روی فرش‌های متنوع خود قرار می‌دهد. این تخفیف‌ها شامل فرش‌های شگی پرز کوتاه نیز می‌شوند. خبر خوب ما برای شما این است که شما می‌توانید نمونه‌های مختلف فرش شگی را با رنگ بندی‌ها و طراحی‌های متنوع از مجموعه قالیکده با تخفیف‌های قابل توجه خریداری کنید. این مجموعه در بازه‌های زمانی مختلف اقدام به برگزاری جشنواره‌های فروش می‌کند. بنابراین می‌توانید فرش شگی پرس کوتاه را از مجموعه قالیکده با قیمت‌های استثنایی و با تخفیف خریداری کنید.
تنها کافیست تا به سایت رسمی این مجموعه مراجعه کنید تا بتوانید جشنواره‌های قالیکده شرکت کنید. این مجموعه همواره با هدف گام برداشتن در مسیر رعایت حقوق مشتریان، با کیفیت‌ترین نمونه‌های فرش شگی پرز کوتاه را با قیمت‌های استثنایی به بازار ارائه می‌کند. بنابراین شما مطمئن هستید که بهترین محصول را با قیمت‌های مقرون به صرفه و اقتصادی خریداری می‌کنید.

نگهداری اصولی از فرش شگی پرز کوتاه

فرش‌های شگی پرز کوتاه نیز مانند دیگر عناصر مورد استفاده در دکوراسیون خانه‌ها نیاز به مراقبت و نگهداری اصولی دارند. این مطلب به معرفی برخی از روش‌هایی می‌پردازیم که می‌توانید با پایبندی به آن به صورت اصولی از فرش شگی پرز کوتاه نگهداری کنید.

جلوگیری از لکه‌ها

اطمینان حاصل کنید که فرش‌های شگی در برابر لکه‌های سخت قرار نمی‌گیرند. در صورت وجود هرگونه لکه روی فرش‌ها اقدام به حذف لکه به صورت اصولی کنید. توجه کنید که بایستی از استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد در هنگام حذف لکه‌های فرش‌های شگی جدا خودداری کنید. چرا که استفاده از چنین مواد شوینده‌ای می‌تواند سلامت بافت و رنگ فرش را تهدید کند. در صورت ریختن مایعات بر روی فرش در اولین فرصت با یک حوله و خشک اقدام به حذف لکه کنید. می‌توانید از آب گرم و مایع شست و شوی مناسب استفاده کنید و سپس با حوله خشک اقدام به خشک کردن آن قسمت کنید.

جلوگیری از آفتاب سوختگی

توجه کنید که قرارگیری فرش شگی در محیطی که در معرض نور مستقیم آفتاب است می‌تواند سلامت بافت و رنگ فرش را به صورت جدی تهدید کند. آفتاب سوختگی می‌تواند باعث تغییر رنگ و آسیب به کیفیت فرش شود. اطمینان حاصل کنید که فرش شگی پرز کوتاه را در معرض آفتاب قرار نمی‌دهید و یا از پرده‌های مناسب و یا پنجره‌های محافظ استفاده کنید. فرش را در مکانی قرار دهید که تردد زیادی وجود نداشته باشد و از برخورد آن با اشیای سخت جدا خودداری کنید.

شست و شوی منظم

فرش‌ها نیز مانند دیگر محصولاتی که در دکوراسیون خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، بازی‌های زمانی متنوع نیاز به دریافت خدمات تمیزکاری پیدا می‌کنند. فرش‌ها به طور مکرر در دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین خاطر است که می‌توانند آلودگی‌های محیط را به خود جذب کنند. حذف آلودگی‌هایی که روی فرش‌ها قرار می‌گیرد می‌تواند سلامت بافت و رنگ آن را به طور جدی تهدید کند. لازم به ذکر است که استفاده از فرش آلوده در محیط خانه می‌تواند باعث آمدن کیفیت هوای محیط خانه شود. بنابراین حتماً با توجه به ترافیک خانه خود، در بازه‌های زمانی مشخص اقدام به قالیشویی فرش‌های شگی کنید.

جلوگیری از فشردگی

یکی از مهمترین نکات برای نگهداری اصولی از فرش‌های شگی پرز کوتاه، جلوگیری از خوردگی و سایش این محصول است. برای جلوگیری از خوردگی و یا فشردگی حتماً در بازی‌های زمانی مشخص اقدام به چرخاندن فرش کنید و مکان قرارگیری آن را تغییر دهید. ذکر است که شما عزیزان می‌توانید برای از فشردگی و یا سایش فرش‌ها، از زیراندازها و یا پوشش‌های محافظ فرش در مکان‌های پر تردد خانه استفاده کنید.

در وبلاگ قالیکده بخوانید: نکات مهم در هنگام خرید فرش

کلام آخر قالیکده

دانستیم که فرش شگی پرز کوتاه چه نوع فرشی است و دارای چه کاربردهایی است. دانستیم که این قالی از مقاومت و استحکام قابل توجهی برخوردار است و می‌توانید با خیال آسوده از آن در محیط‌های پر تردد استفاده کنید. با نحوه نگهداری اصولی این دسته از فرش‌ها آشنا شدیم. همچنین در این مطلب متوجه شدیم که چگونه می‌توانیم به صورت اصولی اقدام به خرید نمونه‌های استاندارد این دسته از فرش‌ها کنیم. قالیکده به عنوان یک مجموعه معتبر و شناخته شده برای خرید نمونه‌های مختلف فرش شگی پرز کوتاه شناخته می‌شود. این مجموعه همواره در مسیر رعیت حقوق مشتریان گام برمی‌دارد و نمونه‌های با کیفیت این محصول را با قیمت‌های استثنایی به بازار ارائه می‌کند.
می‌توانید برای خرید محصولات این مجموعه به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام و به یکی از مشتریان ثابت مجموعه قالیکده تبدیل شوید. امید است مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *