بلاگ

انواع بهترین ترمه های رومیزی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

استفاده از ترمه در گذشته جزئی از فرهنگ ما ایرانیان بوده. در حال حاضر نیز از این پارچه گران بها و اصیل نیز استفاده می‌شود. ما در این مقاله در رابطه با کارایی ترمه و معرفی بهترین ترمه رومیزی به همراه عکس مدل آن آشنا خواهیم کرد. ما در قالیکده البرز محصولات متفاوتی را عرضه میکنیم. پیشنهاد میکنیم پیش از شروع این مقاله با محصولات مختلف قالیکده البرز آشنا شوید. یکی از این محصولات تخصصی قالیکده البرز، فرش ماشینی است. پیشنهاد میشود برای مشاهده محصولات فرش ماشینی از طریق لینک فرش ماشینی اقدام کنید. همچنین میتوانید برای مشاهده محصولات فرش شگی نیز از طریق لینک فرش شگی اقدام کنید. اگر شما هم قصد دارید از ترمه‌های رومیزی به عنوان هدیه به اطرافیان خود استفاده کنید پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد استفاده از ترمه رومیزی:

قبل از این که کاربرد ترمه را مورد بررسی قرار دهیم، ابتدا تعریفی از این پارچه گران بها داشته باشیم. ترمه نوعی پارچه ساخته شده از الیاف بسیار لطیفی است. نقش‌های به کار رفته در ترمه رومیزی شامل گل‌های شاه عباسی و بته جقه است.

ترمه‌های رومیزی بسیاری با طرح‌های مختلف وجود دارند که یکی از ترمه‌های معروف برند یزد است. ترمه‌ها از ابریشم و کرک بافته می‌شوند.

در گذشته ترمه‌ها به صورت دستباف بافته می‌شدند که ارزش و قیمت بالایی را داشتند، اما امروزه با توسعه دستگاه‌های بافت ترمه، کیفیت و ضخامت بافت ترمه افزایش پیدا کرده است.

کاربرد استفاده از رومیزی ترمه

نخ‌های موجود در رومیزی ترمه با رنگ‌های گیاهی و مواد مصنوعی رنگرزی می‌شوند. از ترمه به عنوان استفاده از آن در سفره‌های هفت سین و همچنین در مهریه عروس به عنوان شال ترمه استفاده می‌شود.

در فروشگاه قالیکده البرز از ترمه‌ها به عنوان سرویس پشتی سنتی، روتختی، رومیزی در اندازه مختلف استفاده می‌شود. از این پارچه گران بها می‌توانید در هدیه دادن به دیگران استفاده کنید.

بخش پیشنهادی: فرش وینتیج

بهتر است تا کمی از موضوع اصلی کنار برویم و به یک بخش اصلی در قالیکده البرز یعنی فرش وینتیج یا همان کهنه نما بپردازیم. البته اشاره به این بخش صرفا جهت ارائه یکی از برترین محصولات قالیکده البرز در کشور است. این محصول با نام وینتیج یا کهنه نما جز محصولاتی است که به خوبی توانسته تا راه خود را در خانه های مردم باز کند. به خصوص در خانه های ایرانی ها این محصول توانسته به خوبی با منازل ایرانی ها انس بگیرد. پیشنهاد میشود تا این بخش را در قالیکده البرز حتما مشاهده کنید.

لینک محصول: فرش وینتیج

اصول نگه داری از ترمه رومیزی

همان‌طور که گفته شد ترمه یک پارچه گران بها و با ارزشی است در نتیجه نگهداری و مراقبت از این پارچه بسیار از حساسیت بالایی برخوردار است، در این قسمت چند تا از اصول مهم در نگهداری ترمه رومیزی را برای شما نام بردیم.

  •  سعی کنید که ترمه‌های رومیزی را در معرض رطوبت و نور آفتاب قرار ندهید.
  • پارچه ترمه به دلیل این که بافت ابریشمی دارد بهتر است که برای شستشوی آن، ترمه را به خشکشویی بسپارید.
  • اگر می‌خواهید ترمه‌های رومیزی را اتو کنید بهتر است از پشت به رو آن را اتو کنید.

عکس های مدل بهترین رومیزی ترمه یزد:

در این قسمت از مقاله شما را با چند نمونه از بهترین ترمه رومیزی یزد موجود در فروشگاه قالیکده البرز آشنا خواهیم کرد.

محصول پیشنهادی: تخت سنتی

برای مشاهده این محصول در اندازه‌ها و تصاویر مختلف و همچنین قیمت و خرید اینترنتی آن‌ها می‌توانید بر روی مشاهده این محصول کلیک کنید.

ست ترمه طرح شاه نشین سرمه ای

ویژگی های ترمه رومیزی شاه نشین سرمه ای موجود در فروشگاه قالیکده البرز شامل موارد زیر است:

ست ترمه طرح شاه نشین قرمز

ویژگی های ترمه شاه نشین قرمز موجود در فروشگاه قالیکده البرز شامل موارد زیر است:

ست ترمه طرح شاه نشین آبی

ویژگی های ترمه شاه نشین آبی موجود در فروشگاه قالیکده البرز شامل موارد زیر است:

ست ترمه طرح شاه نشین سبز

ویژگی های ترمه شاه نشین سبز موجود در فروشگاه قالیکده البرز شامل موارد زیر است:

نتیجه گیری

امیدوارم با مطالعه این مقاله در انتخاب بهتری را در خرید ترمه رومیزی داشته باشید. امروزه پیدا کردن ترمه‌های شیک و جذاب به صورت اینترنتی سخت شده است، اما فروشگاه قالیکده البرز این امکان را برای شما مشتریان گرامی فراهم ساخته تا به راحتی ترمه مورد نظر خود را از سایت قالیکده البرز انتخاب و خریداری کنند.

شما مشتریان گرامی همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و نحوه ارسال ترمه‌های رومیزی با کارشناسان فروش در قالیکده البرز در ارتباط باشید. تجربیات و نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *