بلاگ

فرش مناسب برای راهرو

فرش مناسب برای راهرو
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

راهرور ها در خانه ها یکی از بخش های مهم هستند. استفاده از فرش مناسب برای راهرو، با روش درست کفپوش شوند زیبایی خانه را دو چندان خواهند کرد. یکی از بخش های مهم در دکوراسبون خانه می باشد. این بخش از خانه به دلیل جایگاه ورودی که دارد؛ و در واقع اولین مواجه افراد با خانه ما همین بخش است؛ بسیار مورد توجه است.  از این رو به جرئت می توان گفت پهن کردن یک فرش مناسب در راهرو های خانه می تواند؛ به دکوراسیون خانه جلوه ای بهتر و زیبا تر ببخشد و آن چشم نواز تر کند. برای خرید فرش ماشینی مناسب برای راهرو باید به موارد زیادی توجه کنید. یکی از آن ها نوع دکوراسیون و طراحی فضای خانه است. همین طور طول راهرو و ارتفاع سقف موضوع دیگری است که باید آن را در نظر گرفت. در ادامه به معرفی فرش مناسب برای راهرو می پردازیم.

فرش کناره مناسب راهرو

فرش های مناسب راهرو: کناره فرش ها

فرش راه رو به علت رفت و آمد زیاد بهتر است تیره انتخاب شود؛ تا لازم نباشد در فواصل زمانی کوتاه شسته شود. در این بخش از خانه استفاده از فرش نار بسیار کاربردی است. در کنار زیبایی که به خانه می بخشد می تواند یک عایق خوب برای صدا نیز باشد. جهت خرید فرش ماشینی مناب برای راهرو باید معیار های زیادی را مورد بررسی قرار داد. تا انتخاب درستی داشته باشیم. در ادامه می خواهیم مهم ترین ویژگی های که برای خرید یک فرش مناسب راهرو باید مد نظر قرار دهیم را؛ تا انتخاب خوبی داشته باشیم را بیان خواهیم کرد. و همین طور انواع فرش راهر را معرفی می کنیم. به طور معمول در راهرو استفاده از فرش ماشینی مرسوم است. فرش ماشینی قیمت مناسبی دارد و از طرفی نیاز به نگهداری های سخت ندارد. به همین دلیل معمولا از فرش دستباف در راهرو استفاده نمی شود.

 علت این که در راهرو از فرش ماشینی استفاده می شود این است که؛ فرش دستباف قیمت بسیار زیادی دارد. در سوی دیگر نیز از به نسبت فرش ماشینی از حساسیت بالایی برخوردار است. با این توضیحات از آن جایی که فضای راهرو اصطلاحا پاخور بالایی دارد؛ به این معنا که رفت و آمد زیادی بر روی آن انجام می شود. خرید فرش ماشینی برای این بخش از خانه معقول تر و انتخاب مناسب تری خواهد بود. انواع کنار ماشینی با طرح های مختلفی عرضه می شود که برای راهرو های خانه مناسب محسوب می شود. که معمولا فرش ماشینی هستند.

کنار فرش گلیم مناسب راهرو

کنار فرش گلیم مناسب راهرو

راهرو ها مکان های ارتباطی بین بخش های مختلف خانه هستند. که به غیر از خانه در بسیاری از ساختمان ها،هتل، ساختمان های عمومی و  دانشگاهی وجود دارند. برای کف پوش کردن این بخش گلیم فرش های کناره انتخاب مناسبی هستند. این فرش به دلیل پرز کوتاهی که دارد باعث می شود؛ گرد خاک در آن نفوذ نکند. از این رو مدت زمان بیشتری تمیز می ماند. به همین دلیل آن ها در بسیاری از این  راهرو ها مورد اسفاده قرار می گیرند. نمای راهرو ها با کف پوش های گلیم جلوه خاصی خواهد گرفت. اگر با نور پردازی هم همراه باشد زیبایی دو چندانی خواهد گرفت. فرش مناسب برای راهرو در کنار کارایی مناسب با زیبا هم باشد. این زیبایی هر چه بیشتر بسیار مهم است. و چون اولین بخش از مکان ها است که وارد آن می شویم؛ لازم است مورد توجه و ریز بینی بیشتری می باشد.

 فرش گلیم دستباف در کنار راهرو ها، برای آشپز خانه نیز بسیار مناسب است. خرید گلیم فرش کناره متری در قالیکده البرز می تواند باعث شود؛ با هزینه ای مناسب راهرو خانه خود را زیبا کنید. در مقایسه با سایر فرش های ماشینی به واسطه نوع بافت گلیم ها جلوه گری بیشتری را ایجاد می نماید. این طرح ها با پشتی سنتی با رویه های گلیم و تخت سنتی هماهنگی بسیار خوبی ایجاد می کند. که استفاده از آن ها جلوه زیبایی را برای فضا های سنتی ایجاد می نماید. این موارد انتخاب گلیم فرش را مناسب نموده است.

کناره فرش وینتیج مناسب راهرو

کناره فرش وینتیج مناسب راهرو

یکی از انواع فرش ماسب برای راهرو، فرش وینتیج است. یکی از ویژگی های مهم در اين محصول می توان به این مورد اشاره کرد که؛ الياف ابريشمي به کار برده شده در این فرش چه طبيعي باشند و چه مصنوعي؛ داراي خاصيت درخشندگي مي باشند. که این مورد زیبایی خیره کننده ای به آن ها می بخشد. با این ویژگی این فرش در بخش هاي مختلف که مورد استفاده قرار گیرد؛ از فرش جلوه زيبايي را بوجود مي آورند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. نکته جالب اين جا است که با چرخاندن فرش، روشني و براقي آن تغيير مي کند. یعنی قسمت های دیگری از فرش براق خواهند شد. این فرش همانند هر جسم براق دیگری از جهاتي خاص و در زاويه نور براقيت آن مشهود مي گردد. که زاویه نورپردازی در آن بسیار با اهیمت است. و می تواند جلوه فرش را دو چندان کند.

فرش مناسب برای راهرو باید زیبا و کاربردی باشد. فرش وینتیج از سمت خواب فرش تيره تر ديده مي شوند. اين امکان احتمال ست شدن فرش با محيط خود را دو برابر مي کند. چرا که عملا یک فرش با دو طیف رنگی خواهید داشت. کيفيت مواد اوليه استفاده شده در اين محصول نيز به طور معمول اليافي از نوع پلي استر هستند. ابريشم مصنوعي بیشتری کاربرد را در بافت این فرش دارد. که نتيجه آن ترکيبي از لطافت، مقاومت و زيبايي مي باشد. زیبایی و جذابیت یکی از مزيت این فرش است. ديگر اين اینکه نوع الياف شستشوي آسان مي باشد.

کناره فرش مدرن

کناره فرش مدرن

می توان گفت در بین انواع فرش مناسب برای راهرو، فرش مدرن یکی از بهترین گزینه ها است. انواع فرش مدرن از فرش‌ های جدیدی و به روزی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. این موضوع با توجه به مدرن شدن خانه‌ ها نمود بیشتر دارد. آپارتمان‌ ها هر روز مدرن تر می شوند و علاقه افراد به سبک اروپایی‌ بیشتر می شود. همین موضوع در سال های اخیر استفاده از فرش مدرن را افزایش داده است. فرش ماشینی مدرن دارای ویژگی‌ های خاصی است؛  که به آن می پردازیم. استفاده از آن می ‌تواند دست ما را در انتخاب نوع فرش و رنگ آن باز بگذارد. این فرش ‌ها متنوع هستند و زیبایی بی نظیری دارند. که بیشتر جوانان آن ها را می‌ پسندند. دلیل این موضوع این است که  فرش فانتزی، طرح‌ های جدیدی دارند. که با ذائغه جوان تر ها و نسل جدید سازگار تر است.

بدیهی است که این فرش با دکوراسیون سنتی چندان هماهنگ نیستند. از این اگر چیدمان خانه شما سنتی است فرش مناسب برای راهرو منزل شما؛ می تواند سایر انواع فرش های ماشینی باشد. به همین دلیل باید آن ها را با دکوراسیون مدرن ست کنید تا جلوه مناسبی را ارائه دهد. در بیشتر کارخانه‌ های فرش ‌بافی در کشورمان ایران، انواع فرش مدرن تولید می ‌شود. و این موضوع باعث شده برای انتخاب آن ها کار ساده تری داشته باشید. فرش مدرن در طرح‌ ها و رنگ ‌های متنوع و شادی تولید می‌ شوند. که می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را خریداری کنید. برای خرید فرش راهرو می توانید از طریق فروشگاه سایت قالیکده البرز اقدام کنید. تا بهترین و کیفیت ترین فرش ها را به قیمت کارخانه خریداری نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *