بلاگ

بهترین فرش فروشی را بشناسید

بهترین-فرش-فروشی-در-کرج
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]

رش یکی از مهم ترین ملزومات در هر مکانی است. اگر شما هم می‌خواهید برای خانه، محل کار و یا مکانی خاص فرش خریداری کنید باید بهترین فرش فروشی را شناسایی کنید و با مراجعه به آن بهترین فرش را با کیفیتی بالا برای خود خریداری کنید. فرش فروشی قالیکده به عنوان یکی از بهترین فرش فروشی کرج یکی از مناسب‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش انواع فرش و قالیچه در کشور به صورت حضوری و آنلاین است. فروشگاه قالیکده البرز یکی از بزرگترین فروشگاه های فرش ماشینی است. شما عزیزان میتوانید برای مشاهده تمامی محصولات فرش ماشینی به صفحه فرش ماشینی مراجعه کنید.

فرش فروشی‌ها یکی از مکان‌هایی هستند که علاوه بر خریدی دلپذیر می‌توانید از وجود تنوع طرح‌های زیبای اصلی ایرانی و رنگ‌های فوق العاده لذت ببرید.


بهترین فرش فروشی کجاست؟

به یاد داشته باشید تنوع طرح و رنگ در یک فرش فروشی نمی‌تواند ملاک خوبی برای تعیین بهترین فرش فروشی و مراجعه به آن باشد بلکه باید به کیفیت فرش‌ها، تراکم و شانه، رنگ مورد استفاده در بافت فرش توجه بیشتری داشته باشید.

بهترین فرش فروشی جایی است که در آن افرادی متخصص و کسانی که می‌توانند به راحتی کیفیت فرش را تشخیص دهند حضور داشته باشند.

البته بزرگ بودن و تنوع فرش فروشی نیز می‌تواند یکی از ملاک‌های بهترین بودن است در صورتی که علاوه بر تنوع کیفیت بالایی نیز داشته باشد.


بهترین فرش فروشی در کرج

فروشگاه‌های فرش در کرج به دلیل دور بودن از کارخانه‌های فرش مانند فرش کاشان، به دلیل هزینه ی بالای رفت وآمد و دوری مسیر، معمولا قیمت بالاتری را برای عرضه فرش ارائه می‌دهند. ما می‌توانیم با افتخار و با جرعت بگوییم که قالیکده البرز جز برترین‌های فرش فروشی در کرج به صورت مستقیم فرش را از کارخانه به خانه ی شما می‌آورد.

برای تشخیص بهترین فوشگاه فرش فروشی در کرج می‌توانید با حضور در فروشگاه‌های فرش متوجه تخصصی ترین فروشگاه با بهترین کیفیت فرش‌ها بشوید.

در صورتی که بتوانید تراکم و شانه فرش را که تیم تخصصی قالیکده البرز نحوه تشخیص سریع تراکم و شانه را در صفحه تراکم و شانه فرش به صورت کامل توضیح داده‌ایم تشخیص دهید می‌توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که بهترین فرش فروشی را نیز می‌توانید تشخیص دهید.


ویدئویی از تنوع فرش‌های بهترین فرش فروشی کرج را ببینید!!


فرش ارزان در کرج

بزرگترین فروشگاه آنلاین فرش در کرج همزمان می‌تواند ارزان ترین فروشگاه فرش نیز باشد. شما می‌توانید با یک گردش یک روزه در بین بهترین فروشگاه فرش فروشی کرج و مقایسه قیمت‌ها متوجه شوید که قالیکده البرز به نسبت همه ی فروشگاه‌های فرش کرج قیمتی ارزان تر دارد. دلیل آن هم سود بسیار پایین این مجموعه و ارسال مستقیم کالا از کارخانه به منزل مشتری است.


ارسال فرش به سراسر ایران از کرج

یکی از افتخارات مجموعه قالیکده البرز به نسبت باقی فرش فروشی‌های کرج. ارسال کاملا رایگان و تضمینی به سراسر کشور است. شما می‌توانید از هر مکانی در سراسر ایران، فرش مورد علاقه خودتان را سفارش دهید و بدون هزینه‌ای اضافه درب منزل، فرش را با ضمانت کامل و سالم دریافت کنید.


بهترین فرش فروشی ایران کدام است؟

با توجه به اینکه ایران، مهد فرش‌های دستباف و ماشینی است و در کل جهان مشهور است. ایران بهترین فرش فروشی‌های جهان را دارد در هر شهری.

عموما کارخانه‌های فرش بافی و معروف ترین آن‌ها در شهرهای کاشان و یزد واقع شده اند اما با این وجود بزرگترین فرش فروشی‌ها و بیشترین تنوع در فرش فروشی‌ها در شهرهایی مانند تهران، کرج، اصفهان واقع هستند.

همانطور که واقف هستید پایتخت ایران یعنی شهر تهران، بالای هزار فروشگاه فرش را دارد، اما شما باید دقت کنید که برای چه منظور و برای خرید چه نوع فرشی قصد رفتن به فروشگاه فرش را دارید؟ با در نظر گرفتن این پاسخ این سوالات به بهترین فروشگاه فرش ایران مراجعه کنید.

ما می‌توانیم با افتخار بگوییم که فروشگاه قالیکده البرز واقع در استان البرز، کرج. جز برترین فرش فروشی‌های کل ایران است که همواره خریداران بسیار زیادی از شهرهای بسیار مختلف را جذب کرده است.



ویژگی‌هایی ک این فروشگاه بزرگ فرش را به برترین فرش فروشی ایران تبدیل کرده است عبارت است از:

  • تنوع بسیار بالای فرش ماشینی دسترسی آسان و راحت برای مراجع حضوری به فروشگاه قیمت‌های بسیار مناسب به نسبت فروشگاه‌های فرش دیگر ارسال رایگان درب منزل در هر کجای ایران امکان تعویض و یا برگرداندن کالا در صورت نارضایتی تنوع بالای قالیچه‌هاانواع فرش‌های فانتزی، کلاسیک، مدرن، وینتیج، کودک و غیرهطبقه اختصاصی کناره و گلیم طبقه اختصاصی پشتی سنتی کادر مجرب و کارشناسان خبره فرش





آدرس و شماره قالیکده البرز

در حالی که قصد خرید فرش، پشتی سنتی، کناره، تابلو فرش و… را دارید و به دنبال بزرگ ترین، بهترین، ارزان ترین فروشگاه فرش در کرج می‌گردید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به فروشگاهی است که در ادامه راه‌های ارتباطی با آنرا برای‌تان گذاشته‌ایم:

آدرس بهترین فروشگاه فرش فروشی کرج:

البرز. کرج. بلوار باغستان. روبه روی بوستان گل نرگس. نبش خیابان تختی (16 ام غربی). فروشگاه قالیکده البرز

شماره تماس فروشگاه فرش:

02634346190

ما همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب منتظر شما عزیزان هستیم.

حتی در روزهای تعطیل نیز می‌توانید برای دیدن کلکسیون‌های زیر به فروشگاه مراجعه کنید و از تخفیف‌های ویژه ما با خبر شوید:


قیمت فرش ماشینی کرج

قیمت فرش بسیار وابسته به نوع آن است که دستی باشد یا ماشینی، در صورتی که فرشی ماشینی باشد باز هم وابسته به اطلاعاتی درمورد فرش است تا بتوانیم قیمت نهایی فرش را تعیین کنیم.

تراکم و شانه در فرش‌های ماشینی در وهله اول تعیین قیمت نهایی فرش است. به نسبت هرچقدر تراکم فرش بالا تر برود و شانه فرش نیز بالاتر رود، قیمت نیز به نسبت افزایش می‌یابد. در وهله دوم تعیین قیمت نیاز است تا طرح مد نظر مشخص شود در صورتی که طرح مورد نظر شما طرحی ریز باشد به نسبت قیمت نیز بیشتر می‌شود. در وهله سوم تعیین نخ بافته شده در فرش بسیار حائذ اهمیت است. در حالی که فرش بافته شده از نخ ابریشم باشد، قیمت نیز افزایش می‌یابد.


کلام آخر

در صورتی که به دنبال مکانی امن از نظر تضمین کیفیت کالا، قیمت کالا و همچنین اصلات کالا می‌گردید، باید با افتخار بگوییم قالیکده البرز واقع در بلوار باغستان کرج یکی از معتبرترین و بهترین فرش فروشی کرج و همچنین در ایران است که تمامی مجوزها را داراست.

همچنین شما می‌توانید به صورت آنلاین با خیال راحت فرش مورد علاقه خود را خریداری کنید و درب منزل بدون هزینه ارسال محصول مورد نظر را دریافت کنید.

بازگشت به لیست

14 دیدگاه در “بهترین فرش فروشی را بشناسید

  1. محسن گفت:

    سلام تا ساعت چند باز هستید ؟

    1. ghalikadeh گفت:

      سلام
      از ساعت 9 صبح تا 10 شب به صورت یکسره درخدمتتونیم

  2. فاطمه گفت:

    سلام.
    ببخشید من دیروز ازتون خرید کردم میخواستم ببینم فرشم کی میرسه؟؟

    1. ghalikadeh گفت:

      سلام
      ارسال ها به شهرستان 2 الی 7 روز زمان بر هست

  3. علی فراهانی گفت:

    واقعا تو کرج جز بهترین فرش فروشی ها هستید.خسته نباشید

    1. ghalikadeh گفت:

      سلام
      ممنونم از لظف شما

  4. معصومه محمدی گفت:

    به شیراز هم ارسال دارید؟؟؟

    1. ghalikadeh گفت:

      سلام بله به همه نقاط کشور ارسال رایگان داریم

  5. فرزام گفت:

    فرشینه مخمل هم دارین؟

    1. ghalikadeh گفت:

      سلام وقت بخیر. فرشینه ها عموما کیفیت پایینی دارند و مانند فرش نیستند. پیشنها ما به شما فرش های تمام پنبه که نمایی مانند ابریشم دارند هست

  6. علیرضا شہسواری گفت:

    سلام
    وقت شما بخیر
    منتظر کار های جدیدتون ھستم ممنون

    1. ghalikadeh گفت:

      سلام وقتتون بخیر…نمونه کارهای جدیدمون به زودی توسایت بارگذاری میشوند و همینطور شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر اینجا کلیک کنید. برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در فروشگاه قالیکده البرز در ارتباط باشید . باتشکر از شما

  7. اسماعیلی گفت:

    سلام قیمت فرش ۹متری و ۶ متری با مشخصات ۱۶۰۰شانه و ۳۰۰۰ تراکم نخ اکریلیک چنده؟ و اینکه ایا قسطی دارید شرایط رو بفرمایید ممنون میشم

    1. قالیکده البرز گفت:

      با عرض سلام و وقت بخیر
      با مراجعه به صفحه فرش های 1600 شانه میتونید قیمت این محصولات رو مشاهده کنید. همچنین خرید اقساطی برای این فرش ها با پیش پرداخت 30 درصد و به صورت2،3،4،6،8 و 10 ماهه میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با قالیکده البرز تماس بگیرید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *