بلاگ

همه چیز درمورد فرش کناره

خرید-آنلاین-کناره-متری
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.7]

حتما تا کنون در خانه‌های زیادی، انواع فرش‌های کناره متری را با طرح‌های بسیار زیاد و جذاب دیده اید. ویژگی منحصر به فرد این فرش‌های ماشینی که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، چند برابر بودن طول فرش به نسبت عرض آن است. فرش‌های کناره به علت طویل بودن و عرض کم، در نقاط بسیار زیادی از خانه استفاده می‌شوند از جمله در راهروها در آشپز خانه و غیره.بعضی از افراد بر این عقیده هستند که فرش‌های کناره قدیمی هستند و دیگر در خانه‌های مدرن از آن‌ها استفاده نمی‌کنند، اما باید بگوییم که فرش کناره هیچ وقت از مد نمی‌افتند و شما همیشه می‌توانید برای پر کردن قسمت‌هایی از خانه از آن‌ها استفاده کنید.

به صورت کلی این فرش‌ها نقش پر کنندگی قسمت‌های خالی خانه را دارند.

خرید اقساطی فرش کناره

فرش های کناره جز فرش های هستند که شما میتوانید سایز مورد نظر خود را در ابعاد گوناگون و با توجه به نیاز خود سفارش دهید. ممکن است شما به هر دلیل نخواهید این فرش را به صورت نقد خریداری کنید. ما در فروشگاه قالیکده البرز امکان این را برای شما فراهم کرده ایم که تمامی محصولات ما را به صورت اقساط خریداری کنید. خرید اقساطی فرش کناره در قالیکده البرز برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین اتفاق افتاده است. برای مشاهده شرایط و ضوایط خرید اقساطی فرش کناره روی لینک خرید قسطی فرش کلیک کنید.

کاربردهای فرش کناره متری

همانطور که در قسمت قبلی گفتیم، فرش‌های کناره به علت داشتن طول بلند و عرض کمتر، ظاهری کشیده دارند.

شما می‌توانید از این دسته فرش‌های ماشینی برای راهبرو، جلوی درب اتاق، آشپزخانه، کنار تخت در اتاق خواب و غیره. استفاده کنید.

فرش‌های کناره عموما با عرض یک متر و طول‌های مختلف مانند دو متر، سه متر و غیره برش زده می‌شوند.

کاربردهای دیگر فرش کناره کجاست؟

  • راهرو
  • راه پله
  • کنار سرویس خواب
  • در صورتی که فضایی مانند جلوی کتابخانه، جلوی جاکفشی و غیره دارید بهترین انتخاب برای خالی نبودن فضا استفاده از فرش‌های کناره ماشینی است.
  • اگر اتاق خواب شما کوچیک است و فضای کمی برای پهن کردن فرش دارید، می‌توانید از فرش‌های کناره ماشینی با طرح‌های کلاسیک یا مدرن استفاده کنید.
  • آشپزخانه
زمینخور کناره خشتی رز

استاندارد ترین ابعاد فرش کناره

به صورت کلی در کل کناره‌ها، دو نوع کناره وجود دارد. کناره فرش به صورت استاندارد در عرض‌های یک متر موجود هستند با طول‌های متنوع از یک و نیم متر تا 4 متر.

 فرش‌های کناره متری که سایز استانداردی ندارند از عرض 50 سانت شروع می‌شوند تا بالا، عرض کناره‌های 10 سانت 10 افزایش می‌یابند و طول نیز به صورت متری است هرچقدر که شما نیاز داشته باشید.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر نسبت به عرض کناره‌ها، ابتدا کناره مورد نظرتان را طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید و سپس در قسمت عرض کناره می‌توانید تمامی عرض‌های موجود از آن را مشاهده کنید. به عنوان مثال روی دکمه زیر کلیک کنید تا عرض یکی از کناره‌های ما را ببینید:

انتخاب بهترین فرش کناره برای منزل

بهترین کار برای انتخاب فرش کناره، توجه به نوع دکوراسیون منزل شماست. اگر دکوراسیون خانه شما به صورت کلاسیک است می‌توانید از کناره‌های کلاسیک با طرح‌های سنتی استفاده کنید. انتخاب فرش‌های کناره متری بهترین انتخاب برای این نوع از دکوراسیون است. به یاد داشته باشید در صورتی که دکوراسیون مدرن دارید، برای اینکه بتوانید بیشترین هماهنگی را بین دکور منزلتان ایجاد کنید بهترین کار استفاده از فرش‌های کناره تک رنگ و مدرن است.

حال اگر خانه‌ای بزرگ دارید می‌توانید از کناره‌هایی با نقش و نگارهای شلوغ و استفاده کنید. اما اگر خانه ی شما یا فضایی که برای آن نیاز به فرش کناره دارید کوچک است به شما پیشنهاد می‌دهیم تا از کناره‌ها با طرح و نقش‌های بزرگ تر استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید خانه شما کوچک تر به نظر بیاید و فضای آن را کمتر کنید بهترین کار استفاده از کناره‌ها با رنگ‌های تیره است. هرچقدر رنگ فرش کناره شما روشن تر باشد، فضای شما بازتر و دلباز تر دیده می‌شود.

انتخاب فرش کناره، طبق رنگبندی فرش‌های منزلتان:

عکس محصولات گذاشته شده در قسمت بالا به صورت فرشی هستند و بافت فرش دارند. این دسته از کناره‌ها پرز بلند هستند و همچنین مانند فرش تراکم‌های بالایی دارند که از تراکم 1400 شروع و تا 2550 بافته می‌شوند.

شما می‌توانید برای تعیین عرض و طول مورد نظرتان در خصوص هرکدام از فرش‌های کناره موجود در قسمت بالا، بر روی آن کلیک کنید و وارد صفحه آن محصول شوید.

در صورتی که به کناره‌های گلیمی علاقه دارید به قسمت پایین توجه نمایید:

همانند فرش‌های کناره، کناره‌های گلیمی نیز در سایزهای بسیار مختلفی موجود هستند، می‌توانید عرض مورد نظرتان را انتخاب کنید و هر طولی که از آن نیاز داشتید را نیز بزنید. بعد از محاسبه قیمت کناره مورد نظرتان می‌توانید آن را ثبت سفارش کنید.

نحوه سفارش فرش کناره

در صورتی که یکی از فرش‌های کناره موجود در سایت قالیکده البرز، طبق سلیقه شماست و آن را می‌پسندید، می‌توانید به صورت آنلاین متراژ دلخواهتان را از آن کناره سفارش دهید.

شما می‌توانید برای سفارش فرش کناره مورد نظر با متراژ دلخواه، طول و عرض مورد نیاز را وارد کنید و سفارشتان را ثبت کنید. برای اینکار مراحل زیر را طی کنید:

  1. در ابتدا نیاز است تا محلی که می‌خواهید برای آن فرش کناره خریداری کنید را اندازه گیری کنید. عرض و طول محل مورد نظر را به صورت دقیق اندازه گیری کنید.
  2. بعد از اندازه گیری دقیق طول و عرض محل مورد نظر، فرش کناره مورد نظر را انتخاب کنید و وارد صفحه محصول شوید.
  3. در این مرحله، در قسمت تعبیه شده برای وارد کردن طول کناره، متراژ مورد نظر را به صورت متر وارد کنید. به عنوان مثال 230 سانتی متر را به شکل 2.3 متر وارد کنید.
  4. سپس نیاز است تا عرض کناره را از عرض‌های موجود در سایت انتخاب کنید.
  5. بعد از وارد کردن طول و انتخاب عرض مورد نظر، قیمت برای شما محاسبه می‌شود. در این مرحله می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید.

بهترین مرکز فروش کناره در کرج

به یاد داشته باشید در صورتی که می‌خواهید برای خرید کناره به صورت حضوری به فروشگاهی معتبر مراجعه نمایید، نیاز است تا معیارهای مهمی را در نظر بگیرید:

  • معتبر بودن فروشگاه فرش
  • بزرگ بودن مرکز کناره، فروشگاه و داشتن تنوع بالای کناره
  • معتبر بودن برند تمامی کناره‌های موجود در فروشگاه
  • تنوع سایز عرضی کناره‌ها در فروشگاه
  • داشتن صنعت برش و سردوزی کناره در فروشگاه
  • داشتن کادری مجرب و خبره در زمینه کناره، برش، سردوزی

ما می‌توانیم با افتخار بگوییم که یکی از معتبر ترین فروشگاه‌های فرش در زمینه فرش کناره و گلیم، قالیکده البرز است.

فروشگاه بزرگ قالیکده البرز با کادری مجرب و خبره در زمینه کناره‌ها و برش و سردوزی آن‌ها به یکی از معتبر ترین مرکزهای فروش کناره تبدیل شده است.

شما می‌توانید با خیالی آسوده کناره انتخابی خود را سفارش دهید و بعد از برش و سردوزی بسیار حرفه ای و تمیز کارشناسان ما، کناره مورد نظرتان را با ارسال رایگان در شهر خود دریافت کنید

فرش کناره متری برای راه پله

یکی از بهترین موارد استفاده از فرش‌های کناره در راه پله خانه‌هایی است که دوبلکس هستند.

در صورتی که شما هم از ساده بودن و سرد بودن راه پله‌های خانه ی خود خسته شده اید و به دنبال راهی برای روح بخشیدن به فضای راه پله هستید، یکی از بهترین راه‌ها استفاده از کناره‌های متری برای راه پله است.

به یاد داشته باشید در صورتی که قصد خرید فرش کناره برای راه پله را داشتید، از فرش‌هایی استفاده کنید که طرح‌های زننده و شاد دارند. اینگونه از طرح‌ها منجر می‌شود تا شما هنگام راه رفتن روی پله‌ها احساس بسیار خوبی داشته باشید.

خانه‌های دوبلکس قدیمی برای پوشاندن پله‌های فرسوده شده و آسیب دیده شده اند می‌توانند از این مدل فرش‌های ماشینی استفاده کنید.

خرید آنلاین فرش کناره متری

شما می‌توانید از طریق فروشگاه قالیکده البرز، فرش‌های کناره متری را در هر طولی که نیاز دارید انتخاب کنید و متراژ مورد نظر را انتخاب کنید و در نهایت فرش کناره را درب منزلتان با ارسال رایگان دریافت کنید.

فروشگاه قالیکده البرز با بیش از 30 سال سابقه فروش انواع محصولات فرش و غیره با تنوعی بسیار بالا از فرش‌های کناره در خدمت شما عزیزان در سراسر کشور است.

شما عزیزان می‌توانید طول محل مورد نظرتان را اندازه بگیرید و طبق طول و عرض مورد نیازتان، طبق دکوراسیون خانه، کلاسیک یا مدرن طرح کناره را با آن تطبیق دهید.

در صورتی که سوالی در خصوص کناره متری داشتید می‌توانید از کارشناسان ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ را دریافت کنید


کلام آخر

در صورتی که در مورد فرش‌های ماشینی کناره و کناره‌های متری سوالی داشتید می‌توانید از طریق کادر زیر از کارشناسان ما در قالیکده البرز بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ را دریافت کنید. همچنین شما عزیزان میتوانید تمامی محصولات فرش قالیکده البرز با مراجعه به صفحه فروشگاه آنلاین فرش مشاهده نمایید.

بازگشت به لیست

6 دیدگاه در “همه چیز درمورد فرش کناره

  1. مینا گفت:

    سلام کناره برای آشپزخانه میخام عرض ۱.۵دارید ؟

    1. ghalikadeh گفت:

      سلام بله
      می تونید برای دیدن طرح های مختلف به قسمت کناره ها مراجعه کنید

  2. فرش کناره گفت:

    چرا تمام فرش کناره اتمام موجودی زدید؟
    کی دوباره موجود هست

    1. قالیکده البرز گفت:

      به زودی فرش ها موجود میشوند

  3. فرش کناره گفت:

    سلام کی موجود میشه؟

    1. قالیکده البرز گفت:

      به زودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *