بلاگ

راهنمای انتخاب فرش مدرن

راهنمای انتخاب فرش مدرن
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

وجود فرش‌ در منزل، حس گرمی و صمیمیت را منتقل می کند و به سادگی آرامش را فریاد می‌زند. در ادامه به نحوه انتخاب فرش مدرن، انواع و اطلاعات ضروری؛ از این کفپوش ارزشمند را در اختیار شما قرار خواهیم داد. از جمله انواع فرش مدرنی که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند؛ می توان به گلیم فرش، فرش فانتزی، شگی، فرش وینتیج، فرش سه بعدی و… اشاره نمود. گلیم های ماشینی دارای پرز نمی باشند و اگر شما تمایل دارید فرشی را خریداری نمایید؛ که در بافت یا تولید آن از الیاف حساسیت زا استفاده نشده باشد، بهتر است؛ این نوع فرش ها را برای خرید انتخاب نمایید. راهنمای انتخاب فرش مدرن را ارائه می دهیم. و راهنمایی خواهیم کرد که فرش مدرن از کجا بخرم ؟ فرش های فانتزی در انواع طرح، رنگ و ابعاد مختلف موجود می باشند که در ادامه به خرید فرش مدرن خواهیم پرداخت.

فرش مدرن را از کجا بخرم؟

فرش مدرن را از کجا بخرم؟

فرش مدرن از کجا بخرم شاید سوالی باشد که در ذهن بسیاری از ما نقش بسته است. مخصوصا ماهایی که به دنبال خرید امن و مطمئن انواع فرش مدرن هستیم. فرش مدرن چند سالی است که طرفدار زیاد پیدا کرده است و افرادی که می خواهند؛ در خانه خود از فرش های متفاوت و خاص استفاده کنند. برای طراحی و بافت این فرش ماشینی؛ از بهترین نوع الیاف که همان نخ صد در صد اکریلیک هیت ست شده می‌ باشد، استفاده گردیده است؛ و به همین دلیل پرز دهی فرش بسیار کم خواهد بود. اگر کمی به اطراف خود نگاه کنیم می بینیم همه چیز به روز و مدرن شده؛ و این مدرنیته در تمام بخش های زندگی ما خود را به خوبی نشان می دهد. تا راهنمای انتخاب فرش مدرن بهتر باشد. و باید ببینیم فرش مدرن از کجا بخرم ؟ چرا که این موضوع تفاوت و نکاتی دارد.

ورود مدرنتیه در عرصه فرش و قالی موجب شده است؛ تا نمونه های مدرن زیادی در گوشه و کنار خانه به چشم بخورد. این روز ها مدل های متنوعی از فرش مدرن تولید شده که هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ و هم قیمت مناسبی دارند و می توان از آن ها در آشپزخانه استفاده کرد. نکته ای وجود دارد این است که؛ راهنمای انتخاب فرش مدرن را داشته باشیم. برای خرید فرش این سوال بسیار مهم است که؛ فرش مدرن از کجا بخرم ؟ و این رنگ ها در کنار رنگ هایی همچون سبز، قرمز و نارنجی توانسته اند.

خرید فرش مدرن از قالیکده البرز

خرید فرش مدرن از قالیکده البرز

فروشگاه فرش قالیکده البرز یکی از بزرگترین فروشگاه ها؛ در زمینه فروش انواع فرش ماشینی، فانتزی، کناره، دکوراسیون سنتی و … است. ما بی شک می توانیم؛ طرح و رنگ های متنوع را در برند های معتبر به خانه های شما بیاوریم. برای بافت و تولید این نوع فرش ها، از الیاف مصنوعی نظیر؛ اکریلیک، بی سی اف و پلی استر، پشم، نخ و ابریشم مصنوعی استفاده می شود. این موضوع کاملاً طبیعی است شما باید همواره برای خرید بهترین فرش اطلاعات مناسبی داشته باشید؛ تا خدایی نکرده مشکلی برای شما پیش نیاید. لازم به توضیح است که راهنمای انتخاب فرش مدرن متفاوت است. چرا که باید بدانیم فرش مدرن از کجا بخرم ؟ استفاده از فرش در دکوراسیون خانه حس صمیمت و  گرمی را میان اعضای خانواده منتقل می‌ کند؛ و زیبایی محیط تأثیر بسزایی بر روی روان شما می ‌گذارد. که باید مورد توجه شمتا خریداران عزیز باشد.

محصولات قالیکده البرز دارای خدمات پس از فروش نیز هستند. انواع محصولات در قالیکده البرز شامل موارد بسیار گوناگونی هستند. محصولاتی که در این فروشگاه مشاهده می کنید همگی نشان اصالت را به چشمان شما می کشند. ما در فروشگاه فرش خود رکورد دار قیمت های نا متعارف و پایین هستیم. با افتخار اعلام می کنیم که ما اولین فروشگاه آنلاین اقساطی فرش در تمام ایران هستیم. تا حالا موقع خرید فرش این سوال براتون پیش اومده که یک فرش خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ با توجه به اهمیت چند جانبه ی فرش، انتخاب درست آن اهمیت دارد.

راهنمای انتخاب فرش مدرن ایرانی

راهنمای انتخاب فرش مدرن ایرانی

در چند سال اخیر فرش های ماشینی را به دو دسته فرش های فانتزی و کلاسیک تقسیم بندی می کنند. چه محصولی بهتر از فرش های مدرن فانتزی که می تواند؛ نیاز این دسته از افراد را یه خوبی تامین کند. این مدل فرش ها دقیقا همان طرح و نقش بقیه فرش های فانتزی را دارند. ولی جنس به کار رفته در آن ها بسیار مرغوب و از الیاف طبیعی است. فرش های فانتزی به دلیل اینکه در بافت آن ها از الیاف پروپیلن به کار می رود؛ معمولا فاقد پرز هستند. قالیکده البرز می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید فرش مدرن برای شما باشد. چرا که راهنمای انتخاب فرش مدرن باید ارائه شود. تا متو جه شویم که فرش مدرن از کجا بخرم ؟ فرش مدرن دارای تنوع بالایی بوده و طراحی و رنگ بندی آن به گونه ای است که می تواند؛ سلیقه ای را پاسخگو باشد.

مطلب پیشنهادی: خرید فرش فانتزی

راهنمای انتخاب فرش مدرن خارجی

راهنمای انتخاب فرش مدرن خارجی

در کنار فرش های سنتی در بازار، طرح های متنوعی از فرش های مدرن نیز وجود دارد. انتخاب بین فرش مدرن یا سنتی در درجه اول به سلیقه افراد و بعد از آن به سبک دکوراسیون خانه بستگی دارد. فرش مدرن یا سنتی تفاوت چندانی از لحاظ قیمتی ندارند. بنابراین در انتخاب آن ها هماهنگی و هارمونی و رنگ بندی حرف اول را می زند. استفاده از طرح‌ های شلوغ فرش برای فضاهای کوچک توصیه نمی شود. فرش‌های بافته شده به سبک کلاسیک نیز دارای نقشه‌ ها و طرح‌های متنوعی است؛ و در ابعاد مختلفی بافته می‌ شود. در فرش‌ های بافته شده به سبک مدرن، بیشتر از رنگ‌ های دلفینی و نقره ‌ای استفاده می ‌شود. ذکر این نکته الزامی است که راهنمای انتخاب فرش مدرن متفاوت است. از این رو باید بگوییم که فرش مدرن از کجا بخرم  طرح های متنوعی از فرش های مدرن نیز وجود دارد.

راهنمای در خرید فرش مدرن

راهنمای در خرید فرش مدرن

فرش هایی که دارای ریشه هستند معمولا مشکلات فراوانی در طول زمان برای ریشه ها رخ می دهد. و گاها هزینه های زیادی را به صاحبین فرش تحمیل می کند؛ که نداشتن ریشه برای این دسته از فرش های یک مزیت است. فرش های کلاسیک بیشتر دارای طرحی هستند؛ که برگرفته از اقلیم هر منطقه ای است. اما در این مدل ها این گونه نبوده و از طراحی خاصی پیروی نمی کنند. راهنمای انتخاب فرش مدرن بسیار متفاوت است. از این رو باید متوجه شویم فرش مدرن از کجا بخرم ؟ یکی از سوالاتی که اکثر خریداران فرش مدرن می پرسند؛ این است که این دسته از قالی های ماشینی در چه ابعادی بافته می شود. یکی دیگر از نمونه های فرش مدرن تحت عنوان فرش طرح چهل تیکه شناخته می شود. لذا ورود مدرنیته به زندگی روزمره افراد موجب شده؛ بسیاری نسبت به ایجاد دکوراسیون مدرن بیشتری داشته باشند.

مطلب پیشنهادی: قشنگ ترین فرش ماشینی

بهترین فرش مدرن را از کجا بخرم؟

بهترین فرش مدرن را از کجا بخرم؟

به عنوان  مثال، هنگام خرید فرش کلاسیک اکثر افراد سعی بر این دارند؛ که فرش های خود را به یک شکل خریداری کنند. فرش شگی یکی از پر طرفدار ترین فرش های مدرن است که دارای پرز های بلند است. فرش لاکچری ماشینی تهیه شده با این الیاف در دسته فرش‌ های لوکس قرار می ‌گیرند. یکی از انواع آن ها فرش ماشینی مدرن ترک است؛ که از جدید ترین فرش‌ های مدرن و از محصولات فرش کاشان به شمار می‌ آیند. فرش فانتری یکی از انواع فرش‌ های جدید موجود در بازار محسوب می‌ شود. نکته مهم راهنمای انتخاب فرش مدرن است. تا این را متوجه شویم که فرش مدرن از کجا بخرم ؟ شما میتوانید پس از انتخاب محصول خود و در سبد خرید خود آن را به صورت اقساطی خریداری کنید. با خیال راحت می توانید در فروشگاه آنلاین قالیکده البرز قدم بردارید؛ و محصولات مد نظر خود را گلچین کنید.

مطلب پیشنهادی: فرش شگی

بخش پیشنهادی: فرش مدرن در اروپا! (covoare moderne)

این بخش صرفا برای کسب اطلاعات عمومی بیشتر شما است! قالیکده البرز در بخش بلاگ خود قصد دارد تا کمی در مورد عظمت فرش مدرن ایرانی نیز صحبت کند. فرش های مدرن ایرانی در تاریخ دنیا یک نمونه بینظیر از فرش است. این فرش ها را در اروپا با نام covoare moderne میشناسند. covoare یا covor به معنای فرش است و Moderne به معنای مدرن است. covoare moderne شامل انواع فرش های مدرن است. این فرش ها در اروپا قالبا یا ترک هستند و یا ایرانی. در خصوص covoare moderne بیشترین آن ها ایرانی هستند و طرح های ایرانی در آن ها بیشتر اثر گذار است. میتوانید با مراجعه روی لینک زیر بیشتر در این باره مطالعه کنید.

لینک منبع: Covoare Moderne

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *