بلاگ

تخفیف ویژه فرش تک سایز!!

40 درصد تخفیف فرش
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]
 

کلکسیونی از برترین فرش های ماشینی در بزرگترین فرش فروشی کرج موجود هستند که شما می توانید این فرش ها را با 30 الی 40 درصد تخفیف از ما دریافت کنید. ما در قالیکده البرز اقدام به فروش فرش های تک سایز میکنیم تا با توجه به بودجه شما بتوانید فرش مورد نظر خود را تهیه کنید.

در ابتدا لازم است تا بدانید فرش تک سایز شده چه فرشی است؟

فرش تک سایز

 

عموما هر سال یکبار و یا نهایتا هر دو سال یکبار، پالت رنگی یا ترکیب رنگی استفاده شده در بافت فرش ها تغییر می کند، در نتیجه یکسری از فرش های تولید شده دیگر به بازار عرضه نخواهند شد.

در این حالت است که در فروشگاه های بزرگ، کارگاه ها و کارخانه های فرش، یکسری از این فرش ها به صورت تکی یعنی یک عدد و یا نهایتا دو عدد باقی می مانند.

به این فرش ها، فرش تک سایز شده می گویند.

در حالتی که شما به یک عدد فرش، یا نهایتا دوعدد فرش نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از رفتن به بزرگ ترین فروشگاه فرش شهر مورد نظرتان، به سایت هایی که فرش تک سایز شده به فروش گذاشته اند مراجعه نمایید.

برای دیدن تمامی فرش های تک سایز و تخفیف روی دکمه زیر کلیک کنید:

فرش تخفیف خورده

به خاطر داشته باشید فرش های تخفیف خورده با فرش های تک سایز شده بسیار متفاوت هستند. فرش هایی که به عنوان فرش تخفیف دار یا آف خورده در فروشگاه ها موجود هستند، مقدار تخفیف آن به نسبت فرش تک سایز بسیا کمتر است.

تفاوت عمده دیگری که این دو نوع تخفیف با یکدیگر دارند، این است که شما می توانید فرش هایی که به صورت معمولی تخفیف میخورند را به هر تعدادی که خواستید و یا در هر سایزی که کارخانه فرش، از آن فرش تولید کند خریداری کنید.

اما در فرش های تک سایز شده، تنها یک عدد یا نهایتا دو عدد، تنها در یک سایز موجود است.

  1. فرش تک سایز، جنس ضعیف دارد؟

    خیر. به قطع باید بگوییم که این تفکر در مورد فرش های تخفیف خورده و تک سایز شده بسیار اشتباه است.
    تنها دلیل تخفیف بالای این فرش ها، تک بودن فرش است وگرنه هیچگونه تفاوتی در طارحی، بافت، شانه و تراکم با فرش های معمولی ندارد.

  2. چه شانه و تراکمی در فرش تک سایز و موجود است؟

    هر تراکم و هر شانه ای ممکن است به صورت تکی در انبار فروشگاه ها باقی بماند و به عنوان فرش تک سایز شناخته شود.
    تراکم و شانه در این موارد هیچ دخالتی ندارد.
    هم اکنون در فروشگاه بزرگ قالیکده البرز فرش های 9 متری را از 700 شانه و 2550 تراکم تا 1500 شانه و 4500 تراکم موجود است و شما می توانید

  3. ارسال فرش ها به چه صورت است؟

    فرش های تخفیف خورده در قالیکده البرز، توسط معتبر ترین باربری ها به شهر مورد نظر شما ارسال می شود.
    به یاد داشته باشید ارسال فرش های تک سایز به صورت کاملا رایگان است.

  4. علت تخفیف 40 درصدی فرش ها چیست؟

    تخفیف 40 درصدی فرش ها به علت تک سایز شدن آن هاست.
    زمانی که پالت رنگی در کارخانه های بافت فرش تغییر می کند و به روز می شود، برخی از فرش هایی که از قبل تولید شده اند، دیگر برای بافت به دستگاه های بافنده داده نمی شود. در نتیجه در فروشگاه های فرش و کارگاه ها یک عدد، دو عدد از این طرح فرش، تنها در یک سایز مثلا 9متری باقی می ماند.
    این فرش ها را تک سایز می نامند و با تخفیف های بالایی به بازار عرضه می کنند.

بخش پیشنهادی: فرش ایرانی!

یکی از مهم ترین محصولات در سراسر جهان، فرش ایرانی است. بسیاری از افراد فرش و تاریخچه آن را مربوط به ایران و ایرانی میدانند. اصلا ایران را در بسیاری از نقاط جهان با نام فرش ایرانی و به زبان خودشان بگویم؛ covor persane میشناسند. Covor Persan در معنای ایرانی آن به معنی فرش ایرانی است. covoare persane هم در واقع نام دیگر همان فرش ایرانی است.

لینک محصول: covor persan

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *