بلاگ

قیمت فرش 12 متری

قیمت فرش 12 متری
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فرش ماشینی را دیگر می توان در خانه همه آدم ها دید. این کفپوش سنتی و با پیشینه ایرانی از گذشتگان دور و با اشکال مختلف زیبایی بخش خانه ما بوده است. در سال های اخیر فرش ماشینی جای فرش دستبافت را گرفته است. دلیل اصلی این موضوع را می توان در قیمت آن جستجو کرد. به طور مثال قیمت فرش 12 متری ماشینی بسیار کمتر و شاید حتی تا یک سوم قیمت فرش 12 متری دستبافت باشد. همین امر باعث شده است که افراد به فرش ماشینی روی بیاورند. و از آن برای پوشش کف منزل خود استفاده کنند. فرش ماشینی انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند. این ویژگی ها معایب و محاسنی برای آن ها به وجود آورده است. اما در این مقاله ما به بررسی انواع فرش ماشینی در اندازه 12 متری می پردازیم. همچنین قیمت فرش 12 متری را بررسی می کنیم.

قیمت محصولات فرش 12 متری

قیمت فرش 12 متری 700 شانه

اولین نوع از فرش های ماشینی که مورد بررسی قرار می دهیم فرش 700 است. تقریبا می شود گفت این فرش ارزان ترین فرش 12 متری موجود در بازار است. که می توانید خریداری کنید و از آن استفاده نمایید. همان طور که گفتیم قیمت فرش 12 متری 700 شانه به نسبت دیگر فرش ها پایین تر است. علت این موضوع به میزان تراکم و شانه این نوع ازفرش ماشینی بر می گردد. البته باید این توضیح را بدهیم که کم بودن تراکم و شانه عیب این فرش محصوب نمی شود. در مقابل مزیتی هم برای فرش 700 شانه محصوب نمی شود. این فقط ویژگی این فرش است که با توجه به نیاز افراد می تواند خوب یا بد باشد.  فرش 700 شانه در مقایسه با فرش 350 شانه متراکم تر بافته شده است. از این رو طرح هایی که در این فرش اجرا می شود جزئیات بیشتری نیز دارد.

اما جزئیات طرح فرش ماشینی 700 شانه در مقایسه با نمونه های با تراکم بیشتر مانند فرش 1000 شانه کم تر است. فرش 700 کاربرد های گسترده ای دارد و تقریبا برای همه فضا ها مناسب است. با توجه به خصوصیات این فرش می توانید آن را در هر جایی که دوست داشته باشید پهن کنید. اما به طور پیشنهاد می شود فرش 700 شانه برای سالن پذیرایی بسیار مناسب است. چرا که مقاوت خوبی در برابر پا خوردن های طولانی مدت دارد. این ویژگی باعث می شود فرش ماشینی 700 شانه به مدت طولانی کیفیت خود را حفظ کند.

قیمت فرش 12 متری 700 شانه

قیمت فرش 12 متری 1200 شانه

فرش 1200 شانه یکی از پر فروش ترین و پر تقاضا ترین فرش های ماشینی در بازار فرش است. کیفیت مناسب این فرش و تنوع بسیار بالای این نوع فرش در طرح. و همچنین جزئیاتی که طرح های فرش به واسطه میزان تراکم آن وجود دارد. و البته قیمت مناسب آن در مقایسه با ویژگی هایی که ارائه می دهد. باعث نشان دادن اقبال از سوی خریداران به این فرش است. از این رو در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های فرش 1200 شانه بپردازیم. همچنین قیمت فرش 12 متری 1200 شانه را نیز بررسی می کنیم. از این رو بعد از مطالعه این بخش از مقاله چنانچه این ویژگی هایی که بیان می شود. با معیار انتخاب فرش توسط شما منطبق بود و اصطلاحا همانی بود که شما می خواهید. می توانید نسبت به خرید فرش 1200 شانه اقدام کنید و از آن استفاده کنید.

اما در ادامه به بیان ویژگی های مهم در فرش 1200 شانه می پردازیم. به عنوان اولین موضوع لازم به توضویح است که الیاف نخ اکریلیک سبک ، گرم و پشم مانند هستند. استفاده از این الیاف در فرش 1200 باعث شده است که این فرش مانشینی رنگ پذیری بالایی داشته باشید. از دیگر ویژگی های این فرش که می شود آن را به عنوان مزیت بر شمرد. ضد آلرژن بودن فرش 1200 شانه است. فرش 1200 شانه در دو دسته هشت رنگ و ده رنگ بافته می شود. که قیمت فرش 12 متری 1200 شانه هشت رنگ بیشتر است.

قیمت فرش 12 متری 1200 شانه

قیمت فرش 12 متری ۱۵۰۰ شانه

همان طور که می دانید فرش ها با تراکم های مختلف ویژگی های گوناگونی را ارائه می دهند. از این رو لازم است که انواع فرش را بررسی کنیم. تا بیشتر با آن ها آشنا شوید و برای خرید راحت تر تصمیم بگیرید. با توجه به توضیحاتی که داده شد. در این بخش از مقاله به قیمت فرش 12 متری ۱۵۰۰ شانه می پردازیم. در کنار این ویژگی های این فرش را نیز بررسی می کنیم. و همچنین مزایا و معایب آن را نیز ذکر خواهیم کرد. حتما عبارت فرش دستبافت گونه به گوشتان خورده است. باید بگوییم فرش 1500 شانه  دستبافت گونه محصوب می شود. از این رو فرش 1500 شانه یکی از محصولات لوکس و مدرن محصوب می شود. به تبع این موضوع قیمت فرش 12 متری ۱۵۰۰ شانه در مقایسه به انواع دیگر فرش ماشینی بالا تر است. فرش های دستبافت در جزئیات طرح زبان زد هستند.

از ویژگی های مهم فرش1500 شانه جزئیات آن در طرحی است که بر روی فرش اجرا شده است. در واقع در فرش 1500 شانه مانند فرش هایی با تراکم و شانه های پایین تصویر پیکسلی نیست. در نتیجه نقش فرش با زیبایی و ظرافت بیشتری دیده می ‌شود. حتما توجه داشته باید که برای افزایش طور عمر فرش خود. حتما فرش ماشینی 1500 شانه را دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. قیمت فرش 12 متری ۱۵۰۰ شانه کمی بیشتر از انواع دیگر فرش ماشینی است. اما با توجه به ویژگی های مثبتی که دارد این قیمت توجیه دارد.

قیمت فرش 12 متری 1500 شانه

فرش 12 متری برای چه فضایی مناسب است؟

فرش 12 متری بزرگ ترین ابعاد فرش ماشینی محصوب می شود. این فرش برای فضا های بزرگ مناسب ا ست. در چیدمان بهتر است که کناره های فرشی که رو زمین پهن کرده اید خالی باشد. چرا که این تناقض باعث می شود فرش اصطلاحا خود را نشان دهد. یعنی زیبایی ها و در مجموع طرح فرش در کنار کفپوش خانه به چشم بیاید. اگر این تناقض وجود نداشته باشد چیدمان خانه یکنواخت. و در طولانی مدت خسته کننده و کسل کننده می شود. از این رو بهتر است فرش 12 متری را برای فضا های بزرگ استفاده کنید. توصیه می کنیم تمام کف خان هرا نپوشانید. این موضوع در خانه های قدیمی بسیار به چشم می خورد. لازم نیست کل کف خانه فرش باشد. با این کار چیدمان خانه خود را به کلی زیر سوال می برید. همان طور که متوجه شده اید پهن کردن فرش اصول خاصی دارد.

از این لازم است در کنار دانستن قیمت فرش 12 متری اصول چیدمان آن را هم بدانید. در غیر این صورت متحمل هزینه می شوید و فرش می خرید. اما نه تنها خانه  شما زیبا نمی شود بلکه از آن چه که بوده هم نزول می کند. در بخش بعدی مقاله به اصول چیدمان فرش 12متری می پردازیم. از این رو توصیه می کنیم حتما آن را بخوانید. و مهم تر از آن نکاتی که به آن اشاره می شود را به کار بگیرید. قیمت فرش 12 متری نیز مورد دیگری است که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

فرش 12 متری

اصول چیدمان فرش 

فرش 12را معمولا برای بخش هال و پذیرایی خانه خریداری می کنند. البته با توجه به ابعاد این فرش نمی توان برای جای دیگه ای هم از آن استفاده کرد. اما چگونه باید فرش 12 متری را پهن کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید به چند نکته توجه کنیم. اولین نکته فضای تنفس نگاه است. این به معنای آن است که در کنار سوژه اصلی باید فضای خالی باشد. در چیدمان کف خانه سوژه اصلی فرش است از این لازم است که. اطراف فرش را خالی بگذارید. این به معنای آن است که فرش را به دیوار ها نچسنبانید و تقریبا در وسط فضا باید فرش را پهن کنید. اگر روی فرش قصد دارید مبلمان را قرار دهید بهتر است به چند نکته دقت و توجه کنید. نکته اول این است که بهتر است پایه های عقب مبلمان را روی زمین قرار دهید. پایه جلویی مبلمان روی فرش باشد.

توصیه دیگر ما این است که وسط فرش چیزی قرار ندهید. چرا که باعث می شود زیبایی فرش را کاملا از بین می برد. اولین نکته شناخت نیاز است چرا که بدون این که ندانیم از فرشی که می خریم چه انتظاری دارییم. علت این موضوع این است که به طور طبیعی بخشی از خانه بیشتر تردد دارد. این زخامت باعث نرم تر شدن فرش به نسبت فرش هایی با شانه های بیشتر شده است. قیمت فرش 12 متری باعث می شود کم تر در چیدمان ازاین فرش استفاده شود. البته در فضا هایی بهترین انتخاب فرش 12 متری است.

اصول چیدمان فرش 

ابعاد فرش ماشینی

شاید بعد از مطالعه اصول چیدمان فرش 12متری و فرش 12 متری برای چه فضایی مناسب است؟. بر روی ابعاد فرش دقیق تر شده باشید. قیمت فرش 12 متری نکته دیگری است که در ادامه به آن می پردازیم. باید بگوییم وقتی صحبت از فرش های ماشینی ۱۲ متری می کنیم  منظور مساحت آن است. همان طور که می دانید مساحت یعنی طول ضرب در عرض یک جسم. در مورد فرش هم همین طور است. باید بگوییم ابعاد یک  یک تخته فرش بر حسب متر مربع محاصبه می شود. در واقع ابعاد یک فرش 12 متری عبارت است از طول آن که معدل 4 متر است. ضرب در عرض فرش که 3 متر است. این گونه به ابعاد فرش می رسیم که 12 متر مربع است. به این معنا که 12 مربع یک در یک در فرش جای گذاری می شود. ابعاد استاندارد فرش ماشینی ۱۲ متری ۳*۴ می باشد.

البته بعضی از فرش های 12 متری با این ابعاد تولید نمی شود. دلیل این موضوع می تواند کم فروشی باشد. چرا که با کم کرد حتی یک سانت از ابعاد فرش به میزان زیادی در متریال کم تر استفاده می شود. البته ممکن است این ابعاد چند سانتی متر بلند تر هم باشد. با این تفاسیر می شود فرضیه کم فروشی را رد کرد. چرا که این موضوعات در تولید فرش پیش می آید و تولید کنندگان چنین هدفی را ندارند. لازم به توضیح است که قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری اصلی ترین قیمت فرش ماشینی محصوب می شود.

مطلب پشینهادی: قیمت فرش ماشینی

ابعاد فرش ماشینی

ویژگی های فرش 12 متری

در این بخش می خواهیم به ویژگی های فرش 12متری بپردازیم. مواردی که در این بخش به آن ها اشاره می کینم در قیمت فرش 12متر تاثیر گذار است. همان طور که گفتیم ابعاد فرش ماشینی 12 متری 4*3 است. این نوع از فرش مانند همه فرش های ماشینی ظاهری مستطیل شکل دارد. از این رو بسیار برای فضا های بزرگ مناسب است. فرش های ماشینی از جهت کیفیت الیاف با هم متفاوت هستند. هم چنین تراکم و برخی ویژگی های دیگر نیز در فرشهای 12 متری با هم متفاوت هستند. این ویژگی ها باعث متغیر بودن قیمت فرش12 متری می شود. فرش ها حتی از نظر وزن هم با هم تفاوت دارند. دلیل اصلی این موضوع بسته به جنس الیاف استفاده شده در فرش است. البته مهم تر از این موضوع هم وجود دارد که آن  شانه و تراکم آن است. که بر روی وزن فرش تاثیر می گذراد.

یکی از اصلی ترین تفاوت فرش 12 متری در کیفیت آن است. این موضوع باعث می شود قیمت فرش 12  متری با هم متفاوت باشد. باید بگوییم در هنگام خرید فرش باید به این نکات دقت کنید. چرا که عدم توجه به این موارد باعث می شود که فرشی نا مناسب خریداری کنید. بهترین توصیه برای خرید فرش این است که از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید. چرا که قیمت فرش 12 متری در فروشگاه های مختلف با هم تفاوت دارد. یکی از تفاوت فرش ها با یک دیگر در میزان تراکم و شانه آن ها می باشد.

ویژگی فرش

بخش پیشنهادی: فرش وینتیج

پس از اشاره کامل به فرش ماشینی، امروز قصد داریم در انتهای مقاله “فرش ماشینی خوب چی بخرم” به یکی از محصولات بسیار پر فروش در بازار ایران اشاره کنیم. نام این محصول فرش وینتیج است. فرش وینتیج به معنی فرش کهنه نما است. این محصول برخلاف نام آن جز محصولات بسیار پر فروش و تازه در بازار ایران شناخته میشود. فرش وینتیج به تازگی توانسته است تا بازار خود را به خوبی در ایران جای بی اندازد. فرش وینتیج به خوبی با رنگ خانه های ایرانی خو گرفته است. این محصول یک محصول استثنایی در قالیکده البرز است. شما عزیزان میتوانید برای خرید این محصول از طریق لینک زیر اقدام کنید.

لینک محصول: فرش وینتیج

جمع بندی:

در مجموع باید بگوییم قیمت فرش 12متری به نسبت فرش های 9 متری و 6 متری گران تر است. دلیل این موضوع هم کالا مشخص است و نیاز به توضیح ندارد. در کنار این قیمت فرش 12 متری از کیفیت آن نیز ناشی می شود. موارد دیگری هم وجود دارد که به آن پرداختیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *